Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

Er det noen som har gjort det ? 

Anonymkode: 34819...9c3

Videoannonse
Annonse
Skrevet
1 minutt siden, AnonymBruker skrev:

Er det noen som har gjort det ? 

Yannleger trenger fagfolk og er ikke interessert i andre enn tannpleiere og tannhlesekretærutdannede ansatte. Tannlegene har så mye spesielt de jobber med at å få inn en medhjelper som ikke kan navn på instrumenter eller kan lage til materiale når pasienten sitter å gaper, er mer til irritasjon enn til nytte.

Brutalt og ærlig. 

Anonymkode: de16c...57b

• Liker 1
Skrevet
15 timer siden, AnonymBruker skrev:

Yannleger trenger fagfolk og er ikke interessert i andre enn tannpleiere og tannhlesekretærutdannede ansatte. Tannlegene har så mye spesielt de jobber med at å få inn en medhjelper som ikke kan navn på instrumenter eller kan lage til materiale når pasienten sitter å gaper, er mer til irritasjon enn til nytte.

Brutalt og ærlig. 

Anonymkode: de16c...57b

Er du tannlege/tannpleier? Jeg er utdannet tannhelsesekretær og jeg ble opplært av ei uten noe utdannelse og en hjelpepleier. Det er helt innafor å søke jobb på tannlegekontor dersom du er helsesekretær. Må jo alltid begynne et sted når man skal lære noe nytt. 

Anonymkode: 155ad...d09

• Liker 1
Skrevet
4 timer siden, AnonymBruker skrev:

Er du tannlege/tannpleier? Jeg er utdannet tannhelsesekretær og jeg ble opplært av ei uten noe utdannelse og en hjelpepleier. Det er helt innafor å søke jobb på tannlegekontor dersom du er helsesekretær. Må jo alltid begynne et sted når man skal lære noe nytt. 

Anonymkode: 155ad...d09

Så det betyr at helsesekretærer kan få jobb på tannlegekontor ? 

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...