AnonymBruker Skrevet 17. februar 2019 #1 Skrevet 17. februar 2019 https://www.stuff.co.nz/entertainment/celebrities/110552951/anna-paquin-says-parents-shouldnt-post-pictures-of-kids-on-social-media Er dere enige med True Blood stjernen Anna Paquin ? Anonymkode: d0b13...d1d 2
AnonymBruker Skrevet 17. februar 2019 #2 Skrevet 17. februar 2019 Ja, det er jeg helt enig i. Barn har ingenting i sosiale medier å gjøre annet enn som skryteobjekter for foreldrene. De bør få vente til de er gamle nok til å bestemme selv. Og så lurer jeg på når i all verden hun ble 36 år, var ikke hun nettopp et barn selv? 😄 Anonymkode: 9a5a5...d87 9
AnonymBruker Skrevet 17. februar 2019 #3 Skrevet 17. februar 2019 Helt enig! jeg er lærer på ungdomsskolen og vi snakker mye om nettvett og hvordan folk kan misbruke uskyldige bilder. Jeg fikk mitt første barn for noen mnd siden og det er ingen bilder av ham på sosiale medier. Han er «privat», ikke ment til å deles med andre. De som har interesse av å se ham, får komme på besøk. Ingen bekjente har behov for at jeg skal eksponere mitt barn. Anonymkode: 3d2aa...43f 9
AnonymBruker Skrevet 17. februar 2019 #4 Skrevet 17. februar 2019 Absolutt! Det er hårreisende at det fremdeles finnes folk som lever av å selge barnas privatliv på nett. Anonymkode: 3204d...6fc 9
AnonymBruker Skrevet 17. februar 2019 #5 Skrevet 17. februar 2019 Til en viss grad. Bildene av barnet mitt er stort sett bakfra med litt avstand, eller andre setninger hvor han bare er med på blldet men ikke syns spesielt godt. Det kan ikke akkurat misbrukes, så jeg bryr meg ikke om det blir sett ned på. Jeg syns ikke man skal bli hysteriske, men ser den at det ikke burde legges ut masse private bilder, derfor unngår jeg det selv. Anonymkode: 7d34f...498 1