AnonymBruker Skrevet 17. februar 2019 #1 Skrevet 17. februar 2019 Jeg gru/gleder meg litt til det. Jeg har alltid hatt små pupper, det er så vidt jeg har noe. Ingen bh er små nok i det heletatt, og jeg har aldri klart å ha sex uten å ha på en bh på sammen med gutter. Det tærer jo veldig å prøve å like noe, som er umulig å få til å like. Men det jeg er mest nysgjerrig på er å høre andre sin erfaring av å ta silikon. Og da helst fra de som omtrent ikke hadde pupper. Hvor lenge gjorde det vondt og hvor vondt gjorde det etter?? Hvor lenge måtte du gå med sånn støtte bh? Ser det fake ut, eller ekte? Er de veldig harde og føles unaturlige? Osv osv... Siden jeg omtrent ikke har pupper, hvordan vil det da se ut når man har så lite fett i brystene? Vil det se mer fake ut enn hvis jeg hadde normale/store pupper? Vil silikon bli veldig runde og langt i fra hverandre. Altså se ut som to baller midt på brystet? Eller ja naturlig??? Er nervøs for hvordan det vil se ut, samtidig som jeg gleder meg til å slippe all denne smerten og følelsen av ikke ha pupper blir borte Jeg er 21 år Anonymkode: 29b6f...04e
Ninette Skrevet 17. februar 2019 #2 Skrevet 17. februar 2019 Hei. Har ikke silikon, men svarer uansett. Har siden jeg va 12 drømt om silikon, ikke fordi at jeg ikke har pupper, for det har jeg. Men kun for at jeg synes det er fint! Nå har jeg 3 barn, å puppene har sikkert blitt finere med silikon, men jeg har ombestemt meg. Alle jeg kjenner, og venners venner osv sier det e vondt, til å med mange år etter operasjon klager de på smerter når de ligger på mage/løper osv. 9 av 10 angrer på operasjonen.. det er så mange at jeg rett å slett ombestemte meg selv også. Hvorfor gå igjennom all den smerte for så å angre å ta det ut igjen 🤷🏼♀️ Får håpe du får en annen erfaring! lykke til ☺️ 6
AnonymBruker Skrevet 17. februar 2019 #3 Skrevet 17. februar 2019 2 minutter siden, Ninette skrev: Hei. Har ikke silikon, men svarer uansett. Har siden jeg va 12 drømt om silikon, ikke fordi at jeg ikke har pupper, for det har jeg. Men kun for at jeg synes det er fint! Nå har jeg 3 barn, å puppene har sikkert blitt finere med silikon, men jeg har ombestemt meg. Alle jeg kjenner, og venners venner osv sier det e vondt, til å med mange år etter operasjon klager de på smerter når de ligger på mage/løper osv. 9 av 10 angrer på operasjonen.. det er så mange at jeg rett å slett ombestemte meg selv også. Hvorfor gå igjennom all den smerte for så å angre å ta det ut igjen 🤷🏼♀️ Får håpe du får en annen erfaring! lykke til ☺️ Tviler på at jeg vil angre, fordi de små ikke-puppene jeg har nå vil jeg aldri liike:/ TS Anonymkode: 29b6f...04e
Ninette Skrevet 17. februar 2019 #4 Skrevet 17. februar 2019 Akkurat nå, AnonymBruker skrev: Tviler på at jeg vil angre, fordi de små ikke-puppene jeg har nå vil jeg aldri liike:/ TS Anonymkode: 29b6f...04e Vi får håpe du har rett 🤞🏼🙂
Nerine_ Skrevet 17. februar 2019 #5 Skrevet 17. februar 2019 Jeg syns ikke det gjorde særlig vondt etterpå, mest ubehagelig. Var ubehagelig å bruke armene (spesielt å kjøre bil) i ca 3-4 uker etterpå. Brukte støttebh i 6 uker om jeg ikke husker feil. Puppene mine ser unaturlige faste ut uten tøy, tatt alder og antall barn og runder med amming i betraktning. De føles ut som de små puppene jeg hadde før barn, faste. Har ikke angret en dag, og kjenner heller ingen personlig som har angret. Men, jeg ville ventet til jeg var ferdig med barn. Om du tenker du skal ha barn da.
Nerine_ Skrevet 17. februar 2019 #6 Skrevet 17. februar 2019 7 minutter siden, Ninette skrev: Hei. Har ikke silikon, men svarer uansett. Har siden jeg va 12 drømt om silikon, ikke fordi at jeg ikke har pupper, for det har jeg. Men kun for at jeg synes det er fint! Nå har jeg 3 barn, å puppene har sikkert blitt finere med silikon, men jeg har ombestemt meg. Alle jeg kjenner, og venners venner osv sier det e vondt, til å med mange år etter operasjon klager de på smerter når de ligger på mage/løper osv. 9 av 10 angrer på operasjonen.. det er så mange at jeg rett å slett ombestemte meg selv også. Hvorfor gå igjennom all den smerte for så å angre å ta det ut igjen 🤷🏼♀️ Får håpe du får en annen erfaring! lykke til ☺️ Hvor har du det fra? 7
AnonymBruker Skrevet 17. februar 2019 #7 Skrevet 17. februar 2019 Hei! Jeg har silikon, og tok det for 2 år siden. Jeg hadde ekstremt små pupper, veldig likt det du beskriver i hovedinnlegget. Ingen bher passet. Jeg har "alltid" sagt at jeg skal ha silikon, og da jeg var gammel nok til å ta det, og jeg hadde råd så tok jeg det. Har ikke angret en eneste dag. Ang. om de ser naturlige ut, så spørs det litt hvor mange gram du tar. Hvor mye skal du ta? Jeg har 385 gram i hver og det ble helt perfekt for meg. Jeg gikk fra en A-cup til og nå ha G-cup. Høres stort ut, men det ser veldig naturlig og fint ut. Jeg er ganske høy og slank, men det ser fortsatt ikke vulgært og unaturlig ut. Jeg var veldig opptatt av at de skulle se naturlige ut, og passe til kroppen min, noe kirurgen tok stor hensyn til og jeg fikk et tipptopp resultat. Har ikke hatt noe problemer eller vondter i ettertid. *Bank i bordet* De var harde en stund rett etter operasjonen, men det er helt normalt. Nå er de myke, jeg var hos fastlegen min for å sjekke en kul jeg hadde i brystet og fortalte han ikke før etter han hadde kjent på puppene mine at jeg hadde silikon. Han fikk helt sjokk! Sa at han kunne hverken se eller kjenne det. Veldig gøy. Jeg er fornøyd og har som skrevet over, ikke angret en eneste dag. Masse lykke til! Håper du blir fornøyd. :) Anonymkode: a2fef...62d
AnonymBruker Skrevet 17. februar 2019 #8 Skrevet 17. februar 2019 5 minutter siden, Nerine_ skrev: Jeg syns ikke det gjorde særlig vondt etterpå, mest ubehagelig. Var ubehagelig å bruke armene (spesielt å kjøre bil) i ca 3-4 uker etterpå. Brukte støttebh i 6 uker om jeg ikke husker feil. Puppene mine ser unaturlige faste ut uten tøy, tatt alder og antall barn og runder med amming i betraktning. De føles ut som de små puppene jeg hadde før barn, faste. Har ikke angret en dag, og kjenner heller ingen personlig som har angret. Men, jeg ville ventet til jeg var ferdig med barn. Om du tenker du skal ha barn da. Tusen takk! Anonymkode: 29b6f...04e
AnonymBruker Skrevet 17. februar 2019 #9 Skrevet 17. februar 2019 3 minutter siden, AnonymBruker skrev: Hei! Jeg har silikon, og tok det for 2 år siden. Jeg hadde ekstremt små pupper, veldig likt det du beskriver i hovedinnlegget. Ingen bher passet. Jeg har "alltid" sagt at jeg skal ha silikon, og da jeg var gammel nok til å ta det, og jeg hadde råd så tok jeg det. Har ikke angret en eneste dag. Ang. om de ser naturlige ut, så spørs det litt hvor mange gram du tar. Hvor mye skal du ta? Jeg har 385 gram i hver og det ble helt perfekt for meg. Jeg gikk fra en A-cup til og nå ha G-cup. Høres stort ut, men det ser veldig naturlig og fint ut. Jeg er ganske høy og slank, men det ser fortsatt ikke vulgært og unaturlig ut. Jeg var veldig opptatt av at de skulle se naturlige ut, og passe til kroppen min, noe kirurgen tok stor hensyn til og jeg fikk et tipptopp resultat. Har ikke hatt noe problemer eller vondter i ettertid. *Bank i bordet* De var harde en stund rett etter operasjonen, men det er helt normalt. Nå er de myke, jeg var hos fastlegen min for å sjekke en kul jeg hadde i brystet og fortalte han ikke før etter han hadde kjent på puppene mine at jeg hadde silikon. Han fikk helt sjokk! Sa at han kunne hverken se eller kjenne det. Veldig gøy. Jeg er fornøyd og har som skrevet over, ikke angret en eneste dag. Masse lykke til! Håper du blir fornøyd. Anonymkode: a2fef...62d Så hyggeliig å høre at du ble fornøyd Er litt usikker, men vil ikke at de er så små eller langt i fra hverandre slik at jeg ikke kan få kløft i topper med utrigning da.. Lol i know, men viktig Tusen takk!:) Anonymkode: 29b6f...04e 1
Nerine_ Skrevet 17. februar 2019 #10 Skrevet 17. februar 2019 9 minutter siden, AnonymBruker skrev: Så hyggeliig å høre at du ble fornøyd Er litt usikker, men vil ikke at de er så små eller langt i fra hverandre slik at jeg ikke kan få kløft i topper med utrigning da.. Lol i know, men viktig Tusen takk!:) Anonymkode: 29b6f...04e Alle kan/bør ikke få kløft. Har du lite fett, blir resultatet penest og mest naturlig ved å legge under muskel. Og under muskel er det ikke ubegrenset med plass. Legger du inn for mye, og over muskel ender du opp med klassiske silikonpupper som syns på lang avstand. 7
epleogbanana Skrevet 17. februar 2019 #11 Skrevet 17. februar 2019 (endret) 25 minutter siden, AnonymBruker skrev: Så hyggeliig å høre at du ble fornøyd Er litt usikker, men vil ikke at de er så små eller langt i fra hverandre slik at jeg ikke kan få kløft i topper med utrigning da.. Lol i know, men viktig Tusen takk!:) Anonymkode: 29b6f...04e Ja, jeg ble veldig fornøyd! MEN, det viktigste for meg var at det ble er pent og naturlig resultat. Ikke at jeg fikk kløft i diverse klær. Så må si meg helt enig med Nerine_ der. Kan legge til at jeg får både kløft og utringing i topper og kjoler dersom jeg ønsker det, men det var så absolutt ikke målet mitt ved å ta silikon. Endret 17. februar 2019 av epleogbanana 1
AnonymBruker Skrevet 17. februar 2019 #12 Skrevet 17. februar 2019 Akkurat nå, epleogbanana skrev: Ja, jeg ble veldig fornøyd! MEN, det viktigste for meg var at det ble er pent og naturlig resultat. Ikke at jeg fikk kløft i diverse klær. Så må si meg helt enig med Nerine_ der. Kan legge til at jeg får både kløft og utringing i topper og kjoler dersom jeg ønsker det, men det var så absolutt ikke målet mitt ved å ta silikon. Hvordan får du til kløft da? Beste for meg hadde vært å slippe å måtte bruke innlegg og diverse for å få det... Har alltid ønsket meg kløft Anonymkode: 29b6f...04e
epleogbanana Skrevet 17. februar 2019 #13 Skrevet 17. februar 2019 (endret) 3 minutter siden, AnonymBruker skrev: Hvordan får du til kløft da? Beste for meg hadde vært å slippe å måtte bruke innlegg og diverse for å få det... Har alltid ønsket meg kløft Anonymkode: 29b6f...04e Jeg bruker så og si kun sportsbh om dagene, uansett om jeg er på jobb eller trening. Skal jeg på fest eller diverse besøk, så tar jeg på meg bh og da får jeg kløft. Ikke så mye vanskeligere enn det. Endret 17. februar 2019 av epleogbanana
Ninette Skrevet 18. februar 2019 #14 Skrevet 18. februar 2019 5 timer siden, Nerine_ skrev: Hvor har du det fra? Kun basert på de jeg kjenner! 1
AnonymBruker Skrevet 19. februar 2019 #15 Skrevet 19. februar 2019 På 18.2.2019 den 5.00, Ninette skrev: Kun basert på de jeg kjenner! Så du kjenner 10 stk med silikon og 9 av disse angrer? Høres litt merkelig ut. TS: Jeg tok silikon for 10 år siden og angrer ikke et sekund. Jeg sover alltid på magen uten problemer og jeg har aldri hatt vondt. Den første uken etter operasjonen kan være litt vond men etter det går det bra. Jeg kjenner selv 5 jenter med silikon og de kan også ligge på magen uten problemer, og de angrer ikke. Lykke til! Anonymkode: c628a...cd4
Ninette Skrevet 19. februar 2019 #16 Skrevet 19. februar 2019 19 minutter siden, AnonymBruker skrev: Så du kjenner 10 stk med silikon og 9 av disse angrer? Høres litt merkelig ut. TS: Jeg tok silikon for 10 år siden og angrer ikke et sekund. Jeg sover alltid på magen uten problemer og jeg har aldri hatt vondt. Den første uken etter operasjonen kan være litt vond men etter det går det bra. Jeg kjenner selv 5 jenter med silikon og de kan også ligge på magen uten problemer, og de angrer ikke. Lykke til! Anonymkode: c628a...cd4 Kun basert på de jeg kjenner. Så fint for deg da! 1
AnonymBruker Skrevet 20. februar 2019 #17 Skrevet 20. februar 2019 På 18.2.2019 den 5.00, Ninette skrev: Kun basert på de jeg kjenner! Hvorfor tar de det ikke ut da? Anonymkode: 4cd37...0fe
Ninette Skrevet 20. februar 2019 #18 Skrevet 20. februar 2019 1 time siden, AnonymBruker skrev: Hvorfor tar de det ikke ut da? Anonymkode: 4cd37...0fe Herregud! Spør de selv da.. ikke vet jeg! Kanskje de synes det er fint?
AnonymBruker Skrevet 20. februar 2019 #19 Skrevet 20. februar 2019 14 minutter siden, Ninette said: Herregud! Spør de selv da.. ikke vet jeg! Kanskje de synes det er fint? Om de synes det er fint og ikke vil ta det ut angrer de jo tydeligvis ikke da 😂 Anonymkode: eca50...0a7 8
AnonymBruker Skrevet 20. februar 2019 #20 Skrevet 20. februar 2019 Og ts - mellomrommet mellom puppene dine er det lite kirurgen får gjort noe med. Både SE OG Sraad feks er jenter som hadde silikon med stort mellomrom mellom brystene, men de greide jo lage kløft allikevel. Anonymkode: eca50...0a7
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå