Gå til innhold

Finnes det folk som tenner på lukten av promp?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Seriøst, finnes det et menneske i verden som har denne fetisjen? Har hørt rykter om det en gang i tiden, men klarer ikke å fatte at det er sant. Brekker meg nesten av tanken.

Hilsen dame på 30. 

Anonymkode: 4466d...d27

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Huff, nei.

Anonymkode: 58ad6...3e2

• Liker 2
Skrevet (endret)

Ja det finnes.

Endret av Aragorn ll Elessar
Skrevet

🤢🤢

Anonymkode: d1558...335

• Liker 3
Skrevet

Det er vel en egen fetisj det?

Jeg prompet skikkelig i gangen på jobb en dag, da jeg trodde jeg var alene. Rett rundt svingen kommer plutselig en av kjekkasene og vandrer rett inn i skyprompen min, så jeg håper den er utbredt, den fetisjen.

Anonymkode: 5e454...9af

• Liker 7
Skrevet

Ja jeg blir litt kåt av det. :sjenert: Liker spesielt godt når han binder meg fast til senga og setter seg på ansiktet mitt.

Anonymkode: 2baf1...5eb

Skrevet

Hvis du noen gang tenker "Er det noen som tenner på .." Stopp der. Svaret er ja. Uansett hva det er, så finnes det mennesker som tenner på det.

Anonymkode: 1f553...041

• Liker 11
Skrevet

Nei. Perverst I sa fall 😬

Anonymkode: 648ad...313

Skrevet

Det er jo velkjent at det finnes folk som tenner på å bli tisset i munnen og bæsjet på, så hvorfor ikke promper også?

• Liker 1
Skrevet

Jeg brekker meg nesten hver gang noen promper 🤢 Jeg har alltid vært oversensitiv for lukt. Hater å være det, men brekningene kommer helt ukontrollert. Artig å være i barneselskap hvor barna promper og ler av det, så promper mer fordi de synes det er gøy 😣

Anonymkode: e5c66...33d

• Liker 1
Skrevet
17 timer siden, AnonymBruker skrev:

Hvis du noen gang tenker "Er det noen som tenner på .." Stopp der. Svaret er ja. Uansett hva det er, så finnes det mennesker som tenner på det.

Korrekt. Det finnes blant annet dinosaurfetisj, armbåndsurfetisj, snorkelfetisj, nysefetisj og fetisj for kvinner som kjører seg fast med bil.

Skrevet

Det er jo litt merkelig at folk synes lukten av prom er ekkelt, men å stappe pikken sin opp i analen på et annet menneske er heeeeelt innafor.....joda....

Anonymkode: 2a7b0...2b6

• Liker 3
Skrevet

Jeg tenker at ja prompelukt og avføringslukt er jo litt i samme bane så de som tenner på endetarmsex og det som derav kan komme av lukter/ avføring i den forbindelse må jo nødvendigvis tennes av dette eller i det minste synes de i allefall at det ikke er avtennende. 

Anonymkode: 47735...66a

Skrevet

Jeg syns min egen fis lukter helt greit. Blir ikke kåt av det. Og andre sin fis lukter vondt og blir definitivt ikke kåt av det. 

Anonymkode: 03841...f90

Skrevet
6 timer siden, Million skrev:

Det er jo velkjent at det finnes folk som tenner på å bli tisset i munnen og bæsjet på, så hvorfor ikke promper også?

Det er samme greia som analfolket...de liker lukten og smaken av bæsj og promp og stake hverandre i kloakken. Skikkelig herlig altså 😆

Anonymkode: fec59...dba

• Liker 1
Skrevet
3 timer siden, AnonymBruker skrev:

Det er jo litt merkelig at folk synes lukten av prom er ekkelt, men å stappe pikken sin opp i analen på et annet menneske er heeeeelt innafor.....joda....

Anonymkode: 2a7b0...2b6

For ikke å snakke om å stikke tunga opo i analen... 

Anonymkode: af32c...3f7

Skrevet

Eproktofili, heter det. 

Skrevet
På ‎18‎.‎02‎.‎2019 den 1.31, AnonymBruker skrev:

Anonymkode: 1f553...041

Dette.

Og hvor folk før i tiden satt og dyrket de sære fetisjene sine isolert og diskret i kjellerleilighetene sine, har de nå egne nettsamfunn for hva det nå enn måtte være.

Anonymkode: 690cc...b77

Skrevet

Altså, hvis det finnes, så er det noen som har fetish på det. Nei,det er ikke sant: Hvis det kan tenkes eller finnes på, er det noen som har fetish på det.

Helt normale, gangs mennesker, som du kan treffe i gata på en hvilken som helst søndags formiddag, på veg fra nachspiel eller på tur til kirka. De får ferten av en varm liten smyger og tenker "love is in the air, dooh, doo-doo, dooh, doo-doo, love is in the air..."

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...