Gå til innhold

Erfaringer med letrozol + Ovitrelle?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Når ble dere gravide? Hva var diagnosen? Når testa dere positiv?

fikk primolut i 10 dg for å sette i gang mens. Fikk så letrozol i 5 dg og satt ovitrelle eggløsningssprøyte for 4 dager siden. Er veldig spent😬

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Hei :) Går selv på letrozol og har tatt ovitrelle. Er nå på min 3. runde da jeg ikke har blitt gravid men har enda trua. Det virker som kroppen har trengt litt tid til å venne seg til tablettene. I hver syklus så har jeg vært på UL og eggene har vært større for hver syklus :) Jeg får eggløsning, og det har jeg ikke hatt før. Ellers så har jeg regelmessige sykluser. Satt Ovitrelle sprøyta for 9 dager siden, så krysser fingrene🤞

Lykke til og jeg håper det klaffer for deg med en gang :) 

Skrevet
6 timer siden, Safira07 skrev:

Hei :) Går selv på letrozol og har tatt ovitrelle. Er nå på min 3. runde da jeg ikke har blitt gravid men har enda trua. Det virker som kroppen har trengt litt tid til å venne seg til tablettene. I hver syklus så har jeg vært på UL og eggene har vært større for hver syklus :) Jeg får eggløsning, og det har jeg ikke hatt før. Ellers så har jeg regelmessige sykluser. Satt Ovitrelle sprøyta for 9 dager siden, så krysser fingrene🤞

Lykke til og jeg håper det klaffer for deg med en gang :) 

Hei :)

spennende :) 

er det din første runde med ovitrelle?

har du alltid hatt regelmessig?

takk håper virkelig det❤️

Ønsker deg det samme :)

Skrevet
1 time siden, Gulle2018 skrev:

Hei :)

spennende :) 

er det din første runde med ovitrelle?

har du alltid hatt regelmessig?

takk håper virkelig det❤️

Ønsker deg det samme :)

Nei er andre runde meg Ovitrelle. Har hatt ganske regelmessig, men har hatt veldig lange blødninger når jeg først fikk mensen 😕 Etter blodprøver hos gyn. så viste det seg at jeg ikke hadde eggløsning, siden blodprøvene viste litt rare svar i forhold til hvor i syklusen jeg var når jeg tok blodprøvene. Etter at jeg begynte med letrozol har det blitt mye bedre og jeg har nå 29 dagers syklus, Jeg temper også, men det svinger så veldig så vet ikke helt hvordan jeg kan lese den.

Har dere prøvd lenge? Er du regelmessig? :) Ille at ventetiden skal være så lang😩

Skrevet

2. Mnd med leteozol (første mnd med ovitrelle) endte i graviditet. Spontanaborterte, men jeg vet i alle fall at det fungere på meg.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...