AnonymBruker Skrevet 17. februar 2019 #1 Skrevet 17. februar 2019 Hvem er jeg? Hvilken helse har jeg? Hva er mitt høyeste ønske? Hva vil skje i fremtiden? Hvordan ser fortiden min ut? Anonymkode: a0ef8...048
AnonymBruker Skrevet 17. februar 2019 #2 Skrevet 17. februar 2019 Jeg e ingen spåkone, men har litt intuisjon som dunkdr opp. Føler ditt høyeste ønske er barn og god helse. Du er kvinne. Anonymkode: 1a304...312
AnonymBruker Skrevet 18. februar 2019 #3 Skrevet 18. februar 2019 Kort hår, ser to farger Vondt i ledd og hevelse? Ønske om økonomi? Ser bra ut, ser mye slit. Ser savn. Noen du har mistet? Anonymkode: e58f3...62f
Mierin Skrevet 18. februar 2019 #4 Skrevet 18. februar 2019 Du er en kvinne i trettiårene, langt mørkt hår. Ser stjernetegnet vekten og venstrehendt. Ser også en stor ryggsekk (40-50 liters) og fargen rødt. Tror du vokste opp i en familie som tilbrakte mye tid ute på tur. Ser en hund, en slags retriver - golden eller tolling... Tror denne er fra du var yngre. Jeg unngår alltid å prøve å se noe om helse, eneste jeg kan si er at jeg kjenner en stivhet i øvre del av ryggen. Ditt høyeste ønske er i bunn og grunn å bli lykkelig, og du tror veien til det er gjennom andre mennesker. Du ønsker deg en lykkelig familie. Jeg tror du har møtt en mann, født i et jordtegn (tyr, steinbukk, jomfru). Ser et forhold og veldig mye kjærlighet mellom dere. I fortiden din ser jeg at det har skjedd noe som snudde opp ned på din tilværelse, mulig det var et bedrag som ble avslørt. Får litt opp hendelsesforløpet... "noe" skjer, situasjonen din endres. Du blir avhengig av en person, enten emosjonelt eller økonomisk, du får vite at denne personen har bedratt deg - eller h*n har lurt deg, holdt ting skjult. Virker som om dette er noe du er kommet over, og som sagt du har møtt en ny, som det virker som om du får et veldig bra forhold med.
AnonymBruker Skrevet 18. februar 2019 #5 Skrevet 18. februar 2019 3 minutter siden, Mierin skrev: Du er en kvinne i trettiårene, langt mørkt hår. Ser stjernetegnet vekten og venstrehendt. Ser også en stor ryggsekk (40-50 liters) og fargen rødt. Tror du vokste opp i en familie som tilbrakte mye tid ute på tur. Ser en hund, en slags retriver - golden eller tolling... Tror denne er fra du var yngre. Jeg unngår alltid å prøve å se noe om helse, eneste jeg kan si er at jeg kjenner en stivhet i øvre del av ryggen. Ditt høyeste ønske er i bunn og grunn å bli lykkelig, og du tror veien til det er gjennom andre mennesker. Du ønsker deg en lykkelig familie. Jeg tror du har møtt en mann, født i et jordtegn (tyr, steinbukk, jomfru). Ser et forhold og veldig mye kjærlighet mellom dere. I fortiden din ser jeg at det har skjedd noe som snudde opp ned på din tilværelse, mulig det var et bedrag som ble avslørt. Får litt opp hendelsesforløpet... "noe" skjer, situasjonen din endres. Du blir avhengig av en person, enten emosjonelt eller økonomisk, du får vite at denne personen har bedratt deg - eller h*n har lurt deg, holdt ting skjult. Virker som om dette er noe du er kommet over, og som sagt du har møtt en ny, som det virker som om du får et veldig bra forhold med. Wow!!! Kan du gjøre dette med meg også?? 💞 Anonymkode: e4963...d35
Mierin Skrevet 18. februar 2019 #6 Skrevet 18. februar 2019 4 minutter siden, AnonymBruker skrev: Wow!!! Kan du gjøre dette med meg også?? 💞 Anonymkode: e4963...d35 Kan prøve senere Har du et veldig fyldig hår, med litt krøller som du liker å ha kortklipt. Antydning til fregner?
AnonymBruker Skrevet 18. februar 2019 #7 Skrevet 18. februar 2019 16 timer siden, AnonymBruker skrev: Hvem er jeg? Hvilken helse har jeg? Hva er mitt høyeste ønske? Hva vil skje i fremtiden? Hvordan ser fortiden min ut? Anonymkode: a0ef8...048 Du er en jente i begynnelsen av 20-årene, navnet ditt er noe med I. Du kan forresten være 18-19 år, max 25. Et sted rundt der. Du har allergi. Du har eller har hatt problemer med vekt. Ditt høyeste ønske akkurat nå har noe med familie å gjøre. 4 og 9. Kan være en dato. Det ser jeg om fremtiden. Fortiden din har noen skyer, men du har greid deg. Anonymkode: f0e52...33f
AnonymBruker Skrevet 18. februar 2019 #8 Skrevet 18. februar 2019 21 hours ago, AnonymBruker said: Hvem er jeg? Hvilken helse har jeg? Hva er mitt høyeste ønske? Hva vil skje i fremtiden? Hvordan ser fortiden min ut? Anonymkode: a0ef8...048 Dette er vel i hovedsak spørsmål du vet svarene på selv? Anonymkode: f7983...851 1
AnonymBruker Skrevet 19. februar 2019 #9 Skrevet 19. februar 2019 På 17.2.2019 den 22.42, AnonymBruker skrev: Jeg e ingen spåkone, men har litt intuisjon som dunkdr opp. Føler ditt høyeste ønske er barn og god helse. Du er kvinne. Anonymkode: 1a304...312 Dette stemmer TS Anonymkode: a0ef8...048
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå