AnonymBruker Skrevet 18. februar 2019 #41 Del Skrevet 18. februar 2019 2 minutter siden, AnonymBruker skrev: Prøver du deg på nynorsk, eller skriver du dialekt? Jeg retter kun på noen av de som er feil Anonymkode: 454f0...781 Nynorsk? Å i æill væhla er det? Det har je æildri hørt om. Men så har je itte vøri uttafør bygda hell, men bror min har vøri både på Ringerike å oppåver dalen flere gonger. Åsså er det kramkarer innom her rætt som det er, å dom har jammen mye rart å førtælja. Anonymkode: 4e5e2...04b 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 18. februar 2019 #42 Del Skrevet 18. februar 2019 2 minutter siden, AnonymBruker said: Nåja! Jeg bor midt i tjukkeste nynorskland, og folk skriver en miks av dialekt og skolenynorsk. Dette er helt innafor, og jeg synes du skal gi idioten i deg selv en ørefik og så slutte å være så bedriten at du retter på dialekten til folk. Du forstår at vi andre synes du bare er en latterlig «viktigper»? Anonymkode: 808b4...ae6 Mer lei av at folk synes det er hysterisk morsomt å skrive dårlig nynorsk. Er derfor jeg har sluttet å bruke nynorsk selv, desverre, fordi da fikk jeg alle meldinger tilbake med latterliggjøring av språket. Anonymkode: 454f0...781 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Lutetium 71 Skrevet 19. februar 2019 #43 Del Skrevet 19. februar 2019 På 18.2.2019 den 3.21, Aragorn ll Elessar skrev: Ja jeg forstår nå at du mente pest epedemier og ikke bare det vi i dag kaller Svartedauden som hovedsakelig er perioden 1348-1350. Samme bakterie. Som en liten trøst var de senere omgangene med bakteriesykdom mer dødelige. So.. yay. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå