Gjest Anonymous Skrevet 12. april 2005 #1 Skrevet 12. april 2005 Reidar reiser snart, og han tar bare med seg Grøten på interrail. Bitten, derimot, hun blir stående igjen som et hvilket som helst mehe. Fysj, for en drittsekk Reidar er!
LilleBille Skrevet 12. april 2005 #3 Skrevet 12. april 2005 Hva? :o Den pene dannede mannen. .. ingen vil vel tenke på å kalle Reidar dannet.. husk bare hvordan han kommanderte mor sin til å kjøre igang vaffelpressen...
Gjest Anonymous Skrevet 12. april 2005 #4 Skrevet 12. april 2005 .. ingen vil vel tenke på å kalle Reidar dannet.. husk bare hvordan han kommanderte mor sin til å kjøre igang vaffelpressen... Hehe...var bare ment som er "parodi" på hvordan eldre damer ofte legger andres oppførsel i hvordan man kler seg og overfladisk ter seg. Det med vaffelpressen har jeg forresten ikke fått med meg, som så mye annet.
Gjest Anonymous Skrevet 12. april 2005 #6 Skrevet 12. april 2005 .. ingen vil vel tenke på å kalle Reidar dannet.. husk bare hvordan han kommanderte mor sin til å kjøre igang vaffelpressen... Ja, jeg trener fortsatt på å få til den heftige plystrelyden...
LilleBille Skrevet 13. april 2005 #7 Skrevet 13. april 2005 .. så det blir mao ikke noe vafler på deg da
Gjest Cerise Skrevet 13. april 2005 #8 Skrevet 13. april 2005 Reidar reiser snart, og han tar bare med seg Grøten på interrail. Bitten, derimot, hun blir stående igjen som et hvilket som helst mehe. Fysj, for en drittsekk Reidar er!
Gjest LoisLane Skrevet 13. april 2005 #9 Skrevet 13. april 2005 Gurimalla, jeg hadde nesten glemt den sangen. Du reddet den fram fra underbevisstheten, Trøffel! ...på interræil, det skal bli gøy, åååå...
Gjest Anonymous Skrevet 13. april 2005 #10 Skrevet 13. april 2005 Det var i hvert fall godt å få sagt det, jeg har irritert meg over den drittsekken Reidar i mange, mange år! At jeg synes Bitten var i overkant blond blir faktisk helt underordnet.
Gjest LoisLane Skrevet 13. april 2005 #11 Skrevet 13. april 2005 Det var i hvert fall godt å få sagt det, jeg har irritert meg over den drittsekken Reidar i mange, mange år! Nå har han jo fått god avløsning av en navnebror.
Gjest Anonymous Skrevet 13. april 2005 #12 Skrevet 13. april 2005 Å? Det var ikke i mine tanker da jeg laget tråden!
Gjest LoisLane Skrevet 13. april 2005 #13 Skrevet 13. april 2005 Å, du! Ikke ta den iroooooniske tonen der!
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå