AnonymBruker Skrevet 17. februar 2019 #1 Skrevet 17. februar 2019 Jeg er litt redd for at mannen min egentlig er homofil, og har gjemt seg bak heterofil masken, når han ble sammen med meg. 1. Ereksjonen hans faller hvis han ikke får den inn med engang, og hvis jeg suger han, så blir han slapp også... Min eks og jeg hadde sex minst 3 ganger daglig, og i dette forholdet 1 gang om dagen hvis han i det hele tatt får den opp.... 2. Jeg fant en dildo i skapet hans...? 3. Jeg spurte rett ut engang om han var homofil, og han sa "jeg vet ikke. vet ikke hva forskjellen på homo- bi- og heterofil er." (Veldig sannsynlig...) og det svaret gjorde meg ganske nummen og mer mistenksom. I tilegg har han drevet å farget håret i rosa, og det er liksom ikke spesielt naturlig som heterofil. Jeg er heterofil selv, så SELVSAGT blir jeg forbannet hvis jeg har blitt lurt inn i et ekteskap men en som egentlig vil ha menn...jeg vet ikke hva jeg skal tro? Hvordan kan jeg finne ut dette, når han unngår å svare? (noe som igjen gjør meg nervøs.) Anonymkode: ca61b...94d
AnonymBruker Skrevet 17. februar 2019 #2 Skrevet 17. februar 2019 Ok, javel. Anonymkode: 5a27a...ccf 1
AnonymBruker Skrevet 17. februar 2019 #3 Skrevet 17. februar 2019 og du er lesbepisk Anonymkode: e75cf...e47
AnonymBruker Skrevet 17. februar 2019 #4 Skrevet 17. februar 2019 Jeg hadde gjort det slutt. Hvis han er homo kan han ha noen homo elsker og risiko for HIV. Anonymkode: dc482...1a5
AnonymBruker Skrevet 17. februar 2019 #5 Skrevet 17. februar 2019 Hverken punkt nr.1 eller 2 er mistenkelige. Det finnes da mange som ikke orker å ha sex hver dag, og derfor kan slite litt med ereksjonen. Mange menn liker også stimulering i rumpa, siden de har et g-punkt der. Det trenger overhodet ikke å bety at vedkommende er homofil. Punkt nr.3 er jo ganske mistenkelig da, men han kan jo være bi. Du må nesten bare prate ut med han om hva han føler for deg. Anonymkode: 34fac...cba 2
AnonymBruker Skrevet 17. februar 2019 #6 Skrevet 17. februar 2019 På langt nær sikkert at han er hverken homofil eller bifil. Flere tar ikke dette med seksuell legning så veldig nøye og filosoferer ikke så veldig mye over det rett og slett. Kanskje han bare liker analsex, og vil ha med deg på det, men dere har ikke vært gode til å snakke om det? Ikke hopp rett til at han er homofil. Snakk med han, og finn ut av dette sammen. Anonymkode: e48c7...05d 1
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå