Lia Skrevet 12. april 2005 #1 Skrevet 12. april 2005 Jeg har gått rundt med en følelse av å være gravid i litt over en uke nå. Testet med rsfu på torsdag som var, og der kunne jeg skimte en svak, svak strek. Våget ikke helt å tro det - det kunne jo være en skyggestrek! Men i dag tidlig testet jeg med CB og da var det ingen tvil! Et stort, blått kryss lyste mot meg med en gang! Det er en utrolig følelse - nesten til å bli litt satt ut av! Sender dere alle masse babystøv!
IdaC Skrevet 12. april 2005 #2 Skrevet 12. april 2005 Gratulerer så mye med to blå Lia! Lykke til med svangerskapet
Skytte Skrevet 12. april 2005 #8 Skrevet 12. april 2005 Gratulerer!! Kjempekoselig!! Kan tenke meg at man kan bli litt satt ut når det endelig kommer to blå! Ønsker dere alt godt i tiden fremover!
la Flaca Skrevet 12. april 2005 #13 Skrevet 12. april 2005 GRATULERER så masse!!! Uslåelig følelse å få vite at man er gravid! Gleder meg til det blir min tur igjen... :-)
melina Skrevet 12. april 2005 #15 Skrevet 12. april 2005 Gratulerer så masse, og lykke til med svangerskapet!
KalloRilla Skrevet 13. april 2005 #16 Skrevet 13. april 2005 Gratulerer så mye. Det er en spennende tid du går i møte. Lykke til :-)
Lia Skrevet 13. april 2005 Forfatter #18 Skrevet 13. april 2005 Tusen takk for gratulasjoner, alle sammen! Jeg bare svever, jeg nå! Helt herlig følelse - og veldig spennende!
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå