Gå til innhold

Penisekspert forteller hvordan du kan få 3 cm lengre penis i VG

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Jeg tenker denne metoden også kan fungere, for det er jo sånn at om man strekker i øreflippen fast over tid så blir den lengre, og labia-strecthing er også et dokumentert fenomen for jenter som vil ha lengre kjønnslepper. Så å strekke penisen fast over tid, ja noen som har prøvd det?

https://vgd.no/helse-sex-og-livsstil/sex/tema/1263377/tittel/penisforlengelse-som-faktisk-fungerer-mine-tips

Anonymkode: d1840...f3d

• Liker 1
Skrevet

3 cm til? Nei takk. 23 cm får holde.

Anonymkode: f2748...33f

• Liker 1
Skrevet

Jeg ser for meg at hvis man strekker penis til å bli 3 cm lengre vil det gå utover tykkelsen, altså at den blir tynnere. Da går vinninga opp i spinninga og vel så det. Tykkelse er viktigere enn lengde hvis man skal tro ekspertene i de utallige penistrådene her på KG.

Anonymkode: 69087...d8a

• Liker 4
Skrevet

6 timer hver dag...lol

Anonymkode: 1db8d...d21

• Liker 1
Skrevet

Og en annen ting som er verdt å merke seg. Den blir kun 3 cm lengre i slapp tilstand og ikke i giv akt. Så med andre ord bortkastet å bruke 10 timer hver dag i 4 mnd på noe som ikke fungerer i praksis.

Anonymkode: aa1d2...760

• Liker 6
Skrevet (endret)

Spørsmålet er jo hvorfor man skal ville ha 3 cm ekstra. Er det for egen del eller partners del? Og om det er for partners del; har den som vil forlenge fått klager på nåværende lengde? Det er en myte at kvinner vil ha størst mulig penis, så 3 cm er ikke noe gevinst for de fleste jenter. Og om det er mannlig partner det gjelder er det jo det samme. Har man fått klager? Er det for egen del? I så fall; Hvilken nytteverdi skal de 3 cm ha? 

Endret av tigertone
  • Liker 8
Skrevet

Om jeg skulle hatt mulighet for 3cm ekstra vet jeg ikke om det hadde gitt meg noe..  er jo ikke så mye det da

• Liker 1
Skrevet

Skulle ønske min var 3 tommer kortere....

Anonymkode: c5129...806

Skrevet
6 timer siden, AnonymBruker skrev:

3 cm til? Nei takk. 23 cm får holde.

Ja, du trenger heller kappe den en 10 cm, slik at den blir mer normal. 😁

Anonymkode: 22163...40a

• Liker 4
Skrevet
4 timer siden, AnonymBruker skrev:

Ja, du trenger heller kappe den en 10 cm, slik at den blir mer normal. 😁

Ikke aktuelt. Dama hadde blitt sur. Hun sier hun har leita lenge, og at det har vært langt mellom de store øyeblikkene. Så en får leve med det en har.

Gjest Mårpølsa
Skrevet

Eg veit korleis sambuaren min får 3cm lengre penis. Det e bærre å stryke han på låra, så går den fra å væra ein innskrumpa sylteagurk til ein aubergine på 123. Tek litt lengre tid no enn tidligare, men eg e tålmodig. 

Skrevet
17 minutter siden, Mårpølsa skrev:

Eg veit korleis sambuaren min får 3cm lengre penis. Det e bærre å stryke han på låra, så går den fra å væra ein innskrumpa sylteagurk til ein aubergine på 123. Tek litt lengre tid no enn tidligare, men eg e tålmodig. 

Ja, min dobler lengden ved rett behandling 😍

• Liker 1
Skrevet
På 17.2.2019 den 22.46, tigertone skrev:

Spørsmålet er jo hvorfor man skal ville ha 3 cm ekstra. Er det for egen del eller partners del? Og om det er for partners del; har den som vil forlenge fått klager på nåværende lengde? Det er en myte at kvinner vil ha størst mulig penis, så 3 cm er ikke noe gevinst for de fleste jenter. Og om det er mannlig partner det gjelder er det jo det samme. Har man fått klager? Er det for egen del? I så fall; Hvilken nytteverdi skal de 3 cm ha? 

Men hvis det er sånn at penisen er bare 12 cm så er 3 cm til stor gevinst for jenter da. Større trenger ikke å bety størst mulig. 3 cm større kan ha veldig stor nytteverdi, 1 cm også for den saks skyld altså :)

Anonymkode: 6d5d8...62f

Skrevet
2 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Men hvis det er sånn at penisen er bare 12 cm så er 3 cm til stor gevinst for jenter da. Større trenger ikke å bety størst mulig. 3 cm større kan ha veldig stor nytteverdi, 1 cm også for den saks skyld altså :)

Hvordan ordne 3+ cm kortere? 😼

Skrevet
34 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Hvordan ordne 3+ cm kortere? 😼

Menn som boler får mindre pikk. Men anbefaler å stille spørsmålet til en kirurg for jeg er ingen lege. 

Skrevet
32 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Menn som boler får mindre pikk. Men anbefaler å stille spørsmålet til en kirurg for jeg er ingen lege. 

Hva er brole? 

Skrevet
4 timer siden, AnonymBruker skrev:

Hvorfor skulle 15 cm være bedre enn 12 cm for jenter? Normal penislengde er fra 9-22 cm. Veldig få jenter vil i det hele tatt merke om du er 12 eller 15 cm. Så det går kun på komplekser for mannens del. Kvinner flest bryr seg mye mer om andre ting når det kommer til sex. Penislengde er ikke noe flesteparten tenker på. :)

• Liker 3
Skrevet
Akkurat nå, tigertone skrev:

Hvorfor skulle 15 cm være bedre enn 12 cm for jenter? Normal penislengde er fra 9-22 cm. Veldig få jenter vil i det hele tatt merke om du er 12 eller 15 cm. Så det går kun på komplekser for mannens del. Kvinner flest bryr seg mye mer om andre ting når det kommer til sex. Penislengde er ikke noe flesteparten tenker på. :)

Hva er drømmelengden din?

Anonymkode: 19f71...d1d

Skrevet

Drømmelengden er 25 +. Det putter meg i en liten gruppen menn som kan tiltrekke seg size-queens.

Anonymkode: a8b57...81a

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...