AnonymBruker Skrevet 17. februar 2019 #1 Skrevet 17. februar 2019 Jeg har hatt et forhold på si. Et ikke-seksuelt forhold til en annen mann. Det vil si, vi har snakket seksuelt sammen og jada, emosjonelt utro er det rette ordet. Men ingen av oss ønsket å krysse den magiske grensen med sex. Så vi har ikke så mye kontakt lenger. Dessverre. Saken er den at jeg går rundt og kjenner meg snytt for noe. Hadde så innmari lyst på sex med ham (slapp av, fornuften sa nei og sier fortsatt nei) og tenkte mye på ham i seksuell setting. Jeg vet det var gjensidig. Går rundt og er kåt hele tiden, må onanere flere ganger daglig for å få utløp for kåtheten. Har en mann men tenner ikke så mye på ham og når vi har sex så tenker jeg på han andre. Jeg er helt ute og kjøre. Men hvordan kan jeg klare å overføre kåtheten til min mann? Hvordan klare å få han andre ut av hodet? Jeg kan jo ikke ta kontakt igjen og si at jeg skulle ønske vi kunne hatt sex sammen...for han vil det like lite som meg, forstå meg rett, begge vil men vi kan jo bare ikke det. Så hvordan skal jeg takle dette da? Kommer til å få så mye drit her, kjenner KG godt nå, og kommer ikke til å respondere på dritt. Kun dere som har seriøse innspill. Anonymkode: 3f480...ef3
AnonymBruker Skrevet 17. februar 2019 #2 Skrevet 17. februar 2019 Du tenner på han fordi han er forbudt frukt. Innser du det så vil det gå over. Anonymkode: 41021...268
AnonymBruker Skrevet 17. februar 2019 #3 Skrevet 17. februar 2019 1 minutt siden, AnonymBruker skrev: Du tenner på han fordi han er forbudt frukt. Innser du det så vil det gå over. Anonymkode: 41021...268 Har innsett det for lengst, at det er en del av det...men det går ikke over av den grunn. Anonymkode: 3f480...ef3
Million Skrevet 17. februar 2019 #4 Skrevet 17. februar 2019 (endret) Akkurat nå, AnonymBruker skrev: Har innsett det for lengst, at det er en del av det...men det går ikke over av den grunn. Anonymkode: 3f480...ef3 Hvor lang tid har det gått da? Siden dere kuttet? Endret 17. februar 2019 av Million
fotosyntesen Skrevet 17. februar 2019 #5 Skrevet 17. februar 2019 Pul ham og få det ut av systemet. Forholdet ditt virker ganske dødt uansett, så det virker som det ikke er reparerbart.
AnonymBruker Skrevet 17. februar 2019 #6 Skrevet 17. februar 2019 Akkurat nå, Million skrev: Hvor lang tid har det gått da? Siden dere kuttet? Vi kuttet for 3 uker siden. Ble enige om å ikke ha kontakt videre, så ikke hørt fra ham og han hører ikke fra meg. Skal vi ses må det skje helt tilfeldig. Anonymkode: 3f480...ef3
AnonymBruker Skrevet 17. februar 2019 #7 Skrevet 17. februar 2019 Akkurat nå, fotosyntesen skrev: Pul ham og få det ut av systemet. Forholdet ditt virker ganske dødt uansett, så det virker som det ikke er reparerbart. Forholdet mitt er ikke dødt. Men det er heller ikke glødende. Dessuten trengs det to for å pule, og selv om jeg skulle ønske det, og selv om han ønsker det, så tror jeg han er den som kommer til å si nei og atter nei, når alt kommer til alt. Han hadde ikke noen sperrer på å være emosjonelt utro men fysisk, der går liksom grensen hans. Men at han vil og begjærer meg, ja det gjør han. Anonymkode: 3f480...ef3
fotosyntesen Skrevet 17. februar 2019 #8 Skrevet 17. februar 2019 3 minutter siden, AnonymBruker skrev: Forholdet mitt er ikke dødt. Men det er heller ikke glødende. Dessuten trengs det to for å pule, og selv om jeg skulle ønske det, og selv om han ønsker det, så tror jeg han er den som kommer til å si nei og atter nei, når alt kommer til alt. Han hadde ikke noen sperrer på å være emosjonelt utro men fysisk, der går liksom grensen hans. Men at han vil og begjærer meg, ja det gjør han. Anonymkode: 3f480...ef3 Jeg vet jeg tillegger deg meninger her, men det virker som du er mer redd for at han sier nei, til deg enn ja.
John McClane Skrevet 17. februar 2019 #9 Skrevet 17. februar 2019 He he, ja dette var å be om bråk; dritt og evig fordømmelse!😜😜 Du kan ikke søke etter den relasjonen du hadde med an annen mann og håpe at du får oppleve det med din nåværende mann. Slike følelser oppstår som et resultat av kjemi og lyster skapt mellom bare dere to og er unikt for dere to. Hvis du har lyst til å oppleve en ny vår med mannen din må dette skapes ut i fra lyst og ønsker fra dere begge. Dere må prate om det, finne ut hva dere kan gjøre for å skape spenning igjen mellom dere og ønskene om intens og het elskov vil da kunne oppstå igjen. Men i og med at dere kjenner hverandre og har mye historie så må dere være kreative og gå nye veier uten å være redd for å gjøre ting dere aldri har gjort før el.l. Et rollespill kan være et hjelpemiddel i slike tilfeller. Når det gjelder denne mannen du var seksuelt tiltrukket av så kan det faktum at dere ikke hadde seksuell kontakt bli et altoppslukende ønske som vil forfølge deg i alt for lang tid. Akkurat slik det er nå så tror jeg at det hadde vært bedre om du faktisk hadde gitt etter og hatt sex med ham. Det hadde kanskje ført til flere ganger eller kanskje ikke? Uansett så hadde du nok fått svar på hva dette var og kunne gått videre uten at det ville merket deg så sterkt som det nå har gjort. Du hadde selvsagt måtte vært skuffet over at du gjorde det men sett i lengre perspektiv så ser det ut til at du nå har det veldig vanskelig nettopp på grunn av at du har så mange spørsmål og ønsker knyttet til "hva om jeg hadde gjort det?" Enten må du finne ham og se om du fortsatt vil eller så må du få hjelp til å takle det slik at du kan gå videre. Slike forelskelser skal vare mulig å legge bak seg som fine minner og noe vi plukker frem en sjelden gang. Du er nesten besatt av dette og det er ikke sunt. Lykke til.
Million Skrevet 17. februar 2019 #10 Skrevet 17. februar 2019 25 minutter siden, AnonymBruker skrev: Vi kuttet for 3 uker siden. Ble enige om å ikke ha kontakt videre, så ikke hørt fra ham og han hører ikke fra meg. Skal vi ses må det skje helt tilfeldig. Anonymkode: 3f480...ef3 Det er jo ingenting. Gi det litt tid, så går det over. Hvordan du skal overføre disse følelsene til mannen din, aner jeg ikke. Jeg har aldri hatt evnen til sånne fantasier.
AnonymBruker Skrevet 17. februar 2019 #11 Skrevet 17. februar 2019 3 timer siden, fotosyntesen skrev: Jeg vet jeg tillegger deg meninger her, men det virker som du er mer redd for at han sier nei, til deg enn ja. Nei du har rett. Jeg er veldig redd for å bli avvist. Kommer ikke til å takle det. Jeg er absolutt redd han vil si nei. Og er nesten sikker på det er det som vil skje fordi han har så sterke verdier ift det fysiske. Anonymkode: 3f480...ef3
AnonymBruker Skrevet 17. februar 2019 #12 Skrevet 17. februar 2019 4 timer siden, John McClane skrev: He he, ja dette var å be om bråk; dritt og evig fordømmelse!😜😜 Du kan ikke søke etter den relasjonen du hadde med an annen mann og håpe at du får oppleve det med din nåværende mann. Slike følelser oppstår som et resultat av kjemi og lyster skapt mellom bare dere to og er unikt for dere to. Hvis du har lyst til å oppleve en ny vår med mannen din må dette skapes ut i fra lyst og ønsker fra dere begge. Dere må prate om det, finne ut hva dere kan gjøre for å skape spenning igjen mellom dere og ønskene om intens og het elskov vil da kunne oppstå igjen. Men i og med at dere kjenner hverandre og har mye historie så må dere være kreative og gå nye veier uten å være redd for å gjøre ting dere aldri har gjort før el.l. Et rollespill kan være et hjelpemiddel i slike tilfeller. Når det gjelder denne mannen du var seksuelt tiltrukket av så kan det faktum at dere ikke hadde seksuell kontakt bli et altoppslukende ønske som vil forfølge deg i alt for lang tid. Akkurat slik det er nå så tror jeg at det hadde vært bedre om du faktisk hadde gitt etter og hatt sex med ham. Det hadde kanskje ført til flere ganger eller kanskje ikke? Uansett så hadde du nok fått svar på hva dette var og kunne gått videre uten at det ville merket deg så sterkt som det nå har gjort. Du hadde selvsagt måtte vært skuffet over at du gjorde det men sett i lengre perspektiv så ser det ut til at du nå har det veldig vanskelig nettopp på grunn av at du har så mange spørsmål og ønsker knyttet til "hva om jeg hadde gjort det?" Enten må du finne ham og se om du fortsatt vil eller så må du få hjelp til å takle det slik at du kan gå videre. Slike forelskelser skal vare mulig å legge bak seg som fine minner og noe vi plukker frem en sjelden gang. Du er nesten besatt av dette og det er ikke sunt. Lykke til. Takk for dette. Du sier mye fornuftig og ga meg mye å tenke på. Jeg er ikke enig i at jeg er besatt av dette men jeg kjenner at det er noe som ikke slipper tak helt. Jeg skulle gjerne hatt sex med han og samtidig ikke. Vi har dessuten avsluttet vårt forhold. Om vi møtes vil følelsene være der enda men jeg kan ikke prøve å få han til å ha sex. Vi har i fellesskap bestemt at vil ikke kan selv om vi er fristet. Er jo som nevnt også redd for å foreslå det (som du sier for å få fred i sjelen) for jeg takler ikke avvisning dessverre. Jeg må tenke på dette. Kan hende jeg har en jobb å gjøre overfor min mann og, for å finne tilbake til hverandre og spenning. Men jeg er redd han andre alltid vil være en sånn "tenk om" og at kanskje vi begge vil angre på det vi ikke gjorde. Jeg vet ikke. Anonymkode: 3f480...ef3
AnonymBruker Skrevet 17. februar 2019 #13 Skrevet 17. februar 2019 Var ddtte en mann du ble forelsket og glad i itillegg så er det jo vanskeligere. Ddt eneste du kan nå er å bestemme ddg for å godta at du ikke kan få den andre slik som situasjonen er nå. Null kontakt e r løsningen, du må ta det valget også for din egen del. Lykke til 💚 Anonymkode: 40575...dca
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå