Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Gjest Anonymous
Skrevet

Dere så vel alle at Reidar håpet og trodde at han ville bli valgt til leder i dagens program. Er det noe jeg har misforstått? Er det ikke det paret som ryker ut som velger nytt lederpar? Hvordan i alle dager kunne han da tro at han ville ha en sjanse? Han var jo med på å stemme ut de som røyk sist og han kunne da ikke ha noen seriøse forhåpninger om å bli valgt av dem? Lederparet er jo sikret plass enda en uke og akkurat det kan jeg ikke tenke med de som ble stemt ut ønsket for Reidar.

Videoannonse
Annonse
Gjest Anonymous
Skrevet

Nei, tenkte akkurat på det samme da jeg så programmet igår. Men på den annen side, er det egentlig noe "stas" å være lederpar? Bortsett fra at du kan bestemme og herse litt med de andre, så er det vel bare pes??

En annen ting jeg har lurt på...Hvorfor er de så opptatt av å bli ferdig med ukesoppgavene, får de noen slag belønning? Eller er det bare det at de da må jobbe i helgene også? For om de jobber 3 timer ekstra i hverdagene eller jobber i helgene, blir jo egentlig opp til de selv å avgjøre uansett...Har aldri sett at de får annen belønning liksom..

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...