Gå til innhold

Sendte bilde av penisen min. Hun blokkerte meg..?

AnonymBruker

Anbefalte innlegg

Gjest Mårpølsa
13 timer siden, AnonymBruker skrev:

Jeg fikk god kontakt med ei jente via tinder. Hun var ganske hyggelig og vi bestemte oss for å prate på snap. Sendte litt selfies frem og tilbake. Hun virket veldig interessert og var flørtende til meg. I dag sendte jeg dickpic og en rundevideo til henne. Hun åpnet den og svarte meg ikke. Så var hun borte fra snappen min. Er jeg blokkert nå??

Mann 29 år

Anonymkode: 7bf96...969

Du kan få sende bilde til meg i meldinger😉 eg blokkera ikkje guds skaparverk.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

13 timer siden, AnonymBruker skrev:

Jeg fikk god kontakt med ei jente via tinder. Hun var ganske hyggelig og vi bestemte oss for å prate på snap. Sendte litt selfies frem og tilbake. Hun virket veldig interessert og var flørtende til meg. I dag sendte jeg dickpic og en rundevideo til henne. Hun åpnet den og svarte meg ikke. Så var hun borte fra snappen min. Er jeg blokkert nå??

Mann 29 år

Anonymkode: 7bf96...969

Selvfølgelig blir du blokkert om du er idiot nok til å gjøre slike ting. Premieidiot.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

12 timer siden, AnonymBruker skrev:

Hadde du sendt et bilde av pikken din til meg og du er en 29 år gammel mann, hadde jeg vært så jævli at jeg hadde screena det og prøvd å finne foreldrene dine på facebook og sendt bildet til dem. Absolutt INGEN vil se bilde av pikken din, INGEN.

Anonymkode: b5c9c...0a5

Nå sier du mot deg sjøl her. Hvorfor videresende bilde, når ingen vil ha bildet? Hadde vært nok å bare sende melding til faren hans og bedt han ta en prat med sønnen om hva som er greit og ikke greit.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...