AnonymBruker Skrevet 17. februar 2019 #1 Del Skrevet 17. februar 2019 Jeg har vært veldig aktiv i det siste (veldig aktiv og fysisk hobby, blant annet med mye løft) og la i dag merke til at jeg har fått større muskler. Da hovedsakelig at jeg nå har muskler øverst i armene som jeg kjenner godt og som er harde. Er ikke noe spesielt synlig eller noe, men blir nervøs. Hvordan kan jeg unngå at de blir større? Vil ikke få kjempestore muskler. Er også litt bekymret for at jeg kanskje kommer til å bli sterkere enn han jeg dater? At jeg kanskje tar han i håndbak.. Han er noe høyere enn meg og veier nok en del mer. Jeg er slank, men ikke tynn. Jeg har slanke ben og liten midje, men dessverre har jeg ikke tynne armer naturlig. Skulle gjerne hatt armer som Angelina Jolie, legger ved bilde. Jeg har ikke noe spesielt med biceps, der er det skuffende mye fett. En av mine største ønsker er å få armer som Angelina, og jeg er litt småbekymret for at armene mine vil gjøre at han ikke synes jeg er perfekt, at det blir en mangel. Jeg har ikke gått med klær der armene mine har vært synlige (med bar hud) siden før barneskolen. Anonymkode: 68319...4dc Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 17. februar 2019 #2 Del Skrevet 17. februar 2019 Angelina er ikke en smule for tynn? Anonymkode: 0e3ff...5ba 8 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 17. februar 2019 #3 Del Skrevet 17. februar 2019 Høres ut som at du er litt blendet av egen oppfatning av kroppen din. Så tynne armer som angelina jolie har er ikke pent , men når man er vant med å ha så tynne armer selv så klarer man ikke se det selv. Når du har blitt mer vant til dine "nye" armer så vil du nok syntes de er finere og se tilbake på bilder av når du hadde så tynne armer som angelina jolie og tenke at "oi , ja der var de for tynne" Anonymkode: e7999...a52 3 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 17. februar 2019 #4 Del Skrevet 17. februar 2019 Angelina er jo bare bein og skjelett på det bildet. Det er jo den tiden hun er på det tynneste. Nesten sykelig. Det er så stygt. Bedre med litt synlige muskler eller helt vanlige armer. Anonymkode: d5a29...b91 3 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
TomHm Skrevet 17. februar 2019 #5 Del Skrevet 17. februar 2019 Da må du være ekstremt tynn for og få sånne armer. Hvordan hobby har du viss jeg kan spørre om det? 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Nerine_ Skrevet 17. februar 2019 #6 Del Skrevet 17. februar 2019 Er det bare meg, eller dukker det opp mer og mer hjernedødt for hver dag som går her inne....? 5 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Forundret.. Skrevet 17. februar 2019 #7 Del Skrevet 17. februar 2019 Sultne armer.. 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 17. februar 2019 #8 Del Skrevet 17. februar 2019 Synes du skal skifte fokus. Angelina har slanke armer, og det kan tenkes hun ikke har vært så aktiv tiden det bildet ble tatt. Jeg har også en aktiv hobby som gir meg muskuløse skuldre og armer, nemlig klatring. Personlig synes jeg det er herlig å se at jeg blir sterkere, for det betyr at jeg blir en bedre klatrer. Aldri noen gang har jeg tenkt at det er negativt. Viser armene og skuldrene mine med glede. Anonymkode: f8d9e...37c 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
FrodeF Skrevet 17. februar 2019 #9 Del Skrevet 17. februar 2019 Lol. Nei, du blir ikke sterke enn han. Med mindre han er verdens svakeste mann vil en godt trent jente fortsatt være svakere. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 17. februar 2019 #10 Del Skrevet 17. februar 2019 10 minutter siden, FrodeF skrev: Lol. Nei, du blir ikke sterke enn han. Med mindre han er verdens svakeste mann vil en godt trent jente fortsatt være svakere. Sikker? Føler det hadde blitt kleint om jeg kunne banket han. Anonymkode: 68319...4dc Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
SM30 Skrevet 18. februar 2019 #11 Del Skrevet 18. februar 2019 Det skal MYE til før en kvinne «banker» eller er sterkere enn en mann fysisk. For eksempel forteller kvinnelandslaget i håndball, med relativt sterke damer, at «fysikken er det største problemet» når de spiller treningskamper mot G16. Forøvrig syns jeg Angelina er flott og slike armer krever at man holder seg unna kakefatet, løper og trener med lav vekt og mange reps. For min del er faktisk den største turn-off grunnen på damer overarmene. I norge er det ufattelig lite naturlig slanke overarmer på kvinner... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Ella Ellefantella Skrevet 18. februar 2019 #12 Del Skrevet 18. februar 2019 Herregud! Det har faktisk ødelagt filmer for meg at Angelina er så tynn at det ser anorektisk ut, så håper du tuller! Og nei, du kommer ikke til å få for store muskler, men pene armer uten grevinneheng. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 18. februar 2019 #13 Del Skrevet 18. februar 2019 Det er UTROLIG vanskelig å få så store muskler som du frykter å få. Selv ikke alle toppidrettsutøvere har de armene du beskriver. Bare å roe ned og fortsette treningen. Anonymkode: 12178...76f Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 18. februar 2019 #14 Del Skrevet 18. februar 2019 16 timer siden, AnonymBruker skrev: Jeg har vært veldig aktiv i det siste (veldig aktiv og fysisk hobby, blant annet med mye løft) og la i dag merke til at jeg har fått større muskler. Da hovedsakelig at jeg nå har muskler øverst i armene som jeg kjenner godt og som er harde. Er ikke noe spesielt synlig eller noe, men blir nervøs. Hvordan kan jeg unngå at de blir større? Vil ikke få kjempestore muskler. Er også litt bekymret for at jeg kanskje kommer til å bli sterkere enn han jeg dater? At jeg kanskje tar han i håndbak.. Han er noe høyere enn meg og veier nok en del mer. Jeg er slank, men ikke tynn. Jeg har slanke ben og liten midje, men dessverre har jeg ikke tynne armer naturlig. Skulle gjerne hatt armer som Angelina Jolie, legger ved bilde. Jeg har ikke noe spesielt med biceps, der er det skuffende mye fett. En av mine største ønsker er å få armer som Angelina, og jeg er litt småbekymret for at armene mine vil gjøre at han ikke synes jeg er perfekt, at det blir en mangel. Jeg har ikke gått med klær der armene mine har vært synlige (med bar hud) siden før barneskolen. Anonymkode: 68319...4dc Jeg kan forsikre deg med en gang at du ikke er og aldri vil bli perfekt. Ikke du ikke jeg eller noen andre er det. Legg det fra deg og fokuser på det du er god på. Ingenting er mer turn off enn usikre mennesker. Når man går rundt og bruker energi på usikkerhetene sine så er det bare et hinder for å vise faren din hvem du er som menneske. PS. Har aldri hørt noen mann noen gang si, «hun var sykt digg, hadde det ikke vært for de armene.» -mann31 Anonymkode: 33eec...28b Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå