AnonymBruker Skrevet 17. februar 2019 #1 Skrevet 17. februar 2019 Jeg har kombinert hudtype. Fet, tørr, dehydrert, sensitiv og alt det der. Sliter litt med kviser også, men ikke like ille som før. Jeg har prøvd ut forskjellige hudrenser og fuktighetskremer. For en stund siden fant jeg en fuktighetskrem som funket veldig bra, men sluttet å bruke den pga den "flasset" av huden. Liksom hvis jeg klødde meg eller dro fingeren frem og tilbake på huden, så "glasset" kremen av. Og nå har jeg begynt med en ny hudpleie. Ny rens og fuktighetskrem. Er sinsykt fornøyd så langt, men igjen så merker jeg nå samme problem med denne fuktighetskremen. Hva kan være grunnen til dette? Jeg er superfornøyd ellers og huden min ser mye bedre ut enn før med disse nye produktene. Det er bare litt rart at med de beste kremene jeg har brukt, de som har gjort huden min best, de ender opp sånn. Med å flasse av. Hva er det som ikke stemmer? Og ja, disse produktene er akkurat for min hudtype. Anonymkode: b8a22...365
AnonymBruker Skrevet 17. februar 2019 #2 Skrevet 17. februar 2019 Har opplevd det samme av enkelte kremer.. vet ikke hvorfor🤨 Anonymkode: e847e...3b1
MarianneE Skrevet 17. februar 2019 #3 Skrevet 17. februar 2019 Opplever det samme jeg og. I følge en hudpleier en gang så er det fordi huden er litt dårlig skrubbet. Var ihvertfall det hun sa den gangen
Lillemorbare Skrevet 17. februar 2019 #4 Skrevet 17. februar 2019 Dette skjer med meg og. Har hørt mye forskjellige årsaker, men den som går oftest igjen er at huden er mettet av fuktighet. Altså, kremen gir for mye fuktighet til din hud.
Forundret.. Skrevet 17. februar 2019 #5 Skrevet 17. februar 2019 Jeg har også opplevd slikt. Det er som om kremen legger seg som en hinne utenpå istedet for å trekke seg inn. Når jeg da tar borti så flasser det av.
MarianneE Skrevet 18. februar 2019 #6 Skrevet 18. februar 2019 7 timer siden, Lillemorbare skrev: Dette skjer med meg og. Har hørt mye forskjellige årsaker, men den som går oftest igjen er at huden er mettet av fuktighet. Altså, kremen gir for mye fuktighet til din hud. Synes det høres noenlunde fornuftig ut
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå