AnonymBruker Skrevet 17. februar 2019 #1 Skrevet 17. februar 2019 https://tidsskriftet.no/2011/11/noe-laere-av/en-mann-i-30-arene-med-residiverende-oppkast-og-magesmerter-lindret-av-varm Han er 18 år. Problemet er at det har vært sånn i et år nå og det er ganske alvorlig enn det høres ut, dette fører til at han går ned kraftig ned i vekt, siden han ikke klarer å spise, (kaster opp alt han spiser. Vært hos leger/innlagt osv, men dem har gitt opp og vet ikke hva de skal gjøre. Dem sier at han må slutte med røykinga. Jeg har også gitt opp nå, siden jeg må fokusere på fremtiden min, da er det mor som er igjen, men hun er selv veldig syk og klarer ikke ta vare på han. Barnevernet er inn på saken og dem har vært det i et år nå, men det er bare ikke nok. Noen som har vært eller hørt om noen i liknende situasjon? Anonymkode: 098ec...bab
AnonymBruker Skrevet 17. februar 2019 #2 Skrevet 17. februar 2019 Har de undersøkt han med gastroskopi? Altså kikket i magesekken hans og spiserøret med en slange med kamera og lys på? Anonymkode: 8535f...df0
AnonymBruker Skrevet 17. februar 2019 #3 Skrevet 17. februar 2019 49 minutter siden, AnonymBruker skrev: Har de undersøkt han med gastroskopi? Altså kikket i magesekken hans og spiserøret med en slange med kamera og lys på? Anonymkode: 8535f...df0 Jepp og alt var normalt. Anonymkode: 098ec...bab
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå