Gå til innhold

Ojsann. Gråt og åpnet meg opp for venn på fylla.

Anbefalte innlegg

Skrevet

Jeg har aldri grått eller sippet når jeg har drukket før. 

Men åpnet meg opp veldig for en god venn da jeg drakk litt raskt og mye igår, og dette er sårt tema som enda sitter litt igjen idag.

Kan jeg la det gå forbi og skylde på typen alkohol, eller trenger det nødvendigvis å være et tegn på at man har ting man må jobbe med?

Anonymkode: 0ed45...818

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Det er helt normalt å bli emosjonell og å være litt for ærlig når man er full. Så lenge det var en god venn du åpnet deg for gjør det kanskje ikke så mye? Du kan jo snakke med hen og si at du ble veldig full og at du håper at hen ikke vil fortelle det du sa videre?

Å bli emosjonell på fylla trenger ikke nødvendigvis bety at du sliter med noe, alle følelser blir større og føles viktigere når man er full enn ellers. Men det skader aldri å jobbe med vonde følelser heller!

• Liker 2
Skrevet

Jeg holder meg unna fylla, fordi jeg vet jeg blir slik. Og for min egen del, har det vært grunnet mange problemer, samt at jeg er svært følelsesmessig. Det slår ikke alltid heldig ut når man er mann, og liksom skal være maskulin og hard.

Anonymkode: 3be1d...951

Skrevet
42 minutter siden, venus24 skrev:

Det er helt normalt å bli emosjonell og å være litt for ærlig når man er full. Så lenge det var en god venn du åpnet deg for gjør det kanskje ikke så mye? Du kan jo snakke med hen og si at du ble veldig full og at du håper at hen ikke vil fortelle det du sa videre?

Å bli emosjonell på fylla trenger ikke nødvendigvis bety at du sliter med noe, alle følelser blir større og føles viktigere når man er full enn ellers. Men det skader aldri å jobbe med vonde følelser heller!

Det var godt å vite, takk for at du svarte. Føles egentlig godt at jeg åpnet meg opp for hen. 

Ha en fin søndagskveld :)

TS

18 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Jeg holder meg unna fylla, fordi jeg vet jeg blir slik. Og for min egen del, har det vært grunnet mange problemer, samt at jeg er svært følelsesmessig. Det slår ikke alltid heldig ut når man er mann, og liksom skal være maskulin og hard.

Anonymkode: 3be1d...951

Menn gråter også, og det er helt greit :)

TS

Anonymkode: 0ed45...818

• Liker 4
Skrevet

Ikke noe å tenke på, gjør det som føles rett. 

Anonymkode: 58362...e88

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...