AnonymBruker Skrevet 17. februar 2019 #1 Skrevet 17. februar 2019 Hei. Hentet to kattunger nylig, brødre. De er litt over 4 mnd. Den ene går rundt og roper, sikkert etter mor og kullsøsken. Noen formening om hvor lenge slikt pleier å holde på? Han er videre mye mer skvetten og sky enn sin bror. Løper og gjemmer seg om vi reiser oss fra sofaen, kan finne på å frese om vi oppsøker ham på gjemmestedene. Men han synes det er godt når vi først kommer nært nok til å kose, lener seg mot hånden og sånn. Leker mye med ham, fisker han opp i sofaen. Bestikker med god mat og sitter ved siden av dem når de spiser, tafser litt forsiktig på dem. Noe jeg bør gjøre annerledes eller har glemt? Broren ligger nå og sover på magen min, og velter når man tar på ham, mens pysen ligger i enden av sofaen og glor på meg hver gang jeg beveger meg eller lager lyd.... Anonymkode: 43857...a0b
CosimaJettaSpencer Skrevet 17. februar 2019 #2 Skrevet 17. februar 2019 Pass på å ikke gi oppmerksomhet når han roper, da det vil forverre problemet. Regelmessig "tvangskos" er vel også på sin plass. 4
AnonymBruker Skrevet 17. februar 2019 #3 Skrevet 17. februar 2019 Normalt det går over. Anonymkode: fc34a...a9b
AnonymBruker Skrevet 17. februar 2019 #4 Skrevet 17. februar 2019 Guttepusen gjorde det i 2 dager. Jentepusen gjorde ikke det i det hele tatt. Begge var skikkelig kosete ganske med en gang. Anonymkode: 173d4...0a4
AnonymBruker Skrevet 17. februar 2019 #5 Skrevet 17. februar 2019 Det varierer hvor fort det går over. Men la han være, ikke oppsøk han på gjemmestedene, da vil han føle behov for å finne andre steder å gjemme seg. Anonymkode: bd110...bbd 1
AnonymBruker Skrevet 18. februar 2019 #6 Skrevet 18. februar 2019 Måtte ut en tur i dag, og da jeg kom hjem lå begge i huset på kloretreet. Mens jeg var ute hadde han tydeligvis bestemt seg for at han skulle være tam, det var stanging og maling og gnikk og gnukk. Nå kommer begge i 290 om de hører det knitrer i en pose Anonymkode: 43857...a0b 4
Jellybean Skrevet 18. februar 2019 #7 Skrevet 18. februar 2019 1 minutt siden, AnonymBruker skrev: Måtte ut en tur i dag, og da jeg kom hjem lå begge i huset på kloretreet. Mens jeg var ute hadde han tydeligvis bestemt seg for at han skulle være tam, det var stanging og maling og gnikk og gnukk. Nå kommer begge i 290 om de hører det knitrer i en pose Anonymkode: 43857...a0b Så bra ☺️😁 kos deg med pusene ❤️
AnonymBruker Skrevet 26. februar 2019 #8 Skrevet 26. februar 2019 På 17.2.2019 den 16.26, CosimaJettaSpencer skrev: Pass på å ikke gi oppmerksomhet når han roper, da det vil forverre problemet. Regelmessig "tvangskos" er vel også på sin plass. Hva slags katt har du? Anonymkode: 094b5...ec2
Perle Skrevet 26. februar 2019 #9 Skrevet 26. februar 2019 På 18.2.2019 den 22.49, AnonymBruker skrev: Måtte ut en tur i dag, og da jeg kom hjem lå begge i huset på kloretreet. Mens jeg var ute hadde han tydeligvis bestemt seg for at han skulle være tam, det var stanging og maling og gnikk og gnukk. Nå kommer begge i 290 om de hører det knitrer i en pose Anonymkode: 43857...a0b Så bra! ♥️👏🏻😺
AnonymBruker Skrevet 26. februar 2019 #10 Skrevet 26. februar 2019 Tvangskosing frarådes Anonymkode: fa1a4...826
Perle Skrevet 26. februar 2019 #11 Skrevet 26. februar 2019 (endret) 8 minutter siden, AnonymBruker skrev: Hva slags katt har du? Anonymkode: 094b5...ec2 Tror ikke hun mener noe ”vondt” med bruken av ordet ”tvangskos” her. Tamme kjæledyr og husdyr bør vennes til menneskehender slik at de blir håndterbare. Dette er veldig viktig mens de er små, aller helt bør de preges de første leveukene. Å TVINGE nysjattet, redd og utilpass en katt til å kose og tilnå ligge på et fang er selsagt idioti. Endret 26. februar 2019 av Perle 1
AnonymBruker Skrevet 26. februar 2019 #12 Skrevet 26. februar 2019 Han er blitt DEN kosegrisen overfor meg og andre kvinner, men er redd mannen som ikke har vært mye hjemme siden de kom, og det hjelper neppe at han er 30 cm høyere enn meg og har MØRK stemme :p Så han er kommandert til mating og sitter med godteposen i hånden når han er hjemme nå. Anonymkode: 43857...a0b
Jellybean Skrevet 27. februar 2019 #13 Skrevet 27. februar 2019 8 timer siden, AnonymBruker skrev: Han er blitt DEN kosegrisen overfor meg og andre kvinner, men er redd mannen som ikke har vært mye hjemme siden de kom, og det hjelper neppe at han er 30 cm høyere enn meg og har MØRK stemme 😛 Så han er kommandert til mating og sitter med godteposen i hånden når han er hjemme nå. Anonymkode: 43857...a0b Herlig 🤩
SPOCA Skrevet 27. februar 2019 #14 Skrevet 27. februar 2019 Minner meg om min pusina. Hun er VELDIG redd fremmede, og gjemmer seg bare det kommer noen på døra. Men med litt tid går det seg til. Hun var litt slik for oss i starten, men det gikk seg ganske raskt til. Hun er mest redd for menn, men noen menn liker hun bedre enn andre. Godt å se at det går seg til, det blir nok bra til slutt!
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå