Gå til innhold
Problemer med registrering ved bruk av windows mail (hotmail, live, outlook) ×

Jobbintervju - er dette innafor?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Jeg skal inn på jobbintervju denne uken, men akkurat den dagen har jeg tatt på ekstravakt på den deltidsjobben jeg har. Er det innafor å ringe for å høre om jeg kan få flyttet tidspunktene for intervjuet? Dette er virkelig en jobb jeg kunne tenkt meg, men tidspunktet for jobbintervjuet på mail nå på fredag, og da var arbeidslista på jobb allerede satt. Jeg har prøvd å bytte, men ingen vil. Vurderer seriøst å ta en sykedag for jeg har så lyst på å få denne jobben!

Anonymkode: bec99...3d7

Skrevet

Ja, spør om det er mulig og forklar hvorfor du spør. 

• Liker 1
Skrevet

Ja, det er helt innenfor hvis du forteller de du skal på intervju til årsaken. Jeg jobber med rekruttering, og jeg har full respekt for de som prioriterer sin nåværende jobb. Det er jo en bra ting, det viser jo bare at du er pliktoppfyllende 😊

Anonymkode: 4659e...371

• Liker 4
Skrevet
37 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Jeg skal inn på jobbintervju denne uken, men akkurat den dagen har jeg tatt på ekstravakt på den deltidsjobben jeg har. Er det innafor å ringe for å høre om jeg kan få flyttet tidspunktene for intervjuet? Dette er virkelig en jobb jeg kunne tenkt meg, men tidspunktet for jobbintervjuet på mail nå på fredag, og da var arbeidslista på jobb allerede satt. Jeg har prøvd å bytte, men ingen vil. Vurderer seriøst å ta en sykedag for jeg har så lyst på å få denne jobben!

Ja. det kan du absloutt gjøre. 

Og jeg regner med at du får noen ekstrapoeng for du viser at du tar dine forpliktelser seriøst. 

Anonymkode: 5b93a...b9c

• Liker 2
Skrevet

Ja :) 

Anonymkode: e331e...75f

• Liker 1
Skrevet
5 timer siden, AnonymBruker skrev:

Ja, det er helt innenfor hvis du forteller de du skal på intervju til årsaken. Jeg jobber med rekruttering, og jeg har full respekt for de som prioriterer sin nåværende jobb. Det er jo en bra ting, det viser jo bare at du er pliktoppfyllende 😊

Anonymkode: 4659e...371

Da skal jeg ringe i morgen 😊 har så lyst på denne jobben, så jeg er livredd for å gjøre noe dumt.

• Liker 1

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...