Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

Jeg er student og ser etter sommerjobb nå, og har sett at organisasjoner som f.eks. Røde Kors lyser ut stillinger som gateverver. Jeg kjenner ingen som har hatt en slik sommerjobb, så jeg har ingen å spørre, men jeg lurte på om noen har hatt sommerjobb som gateverver og kan fortelle litt om dine opplevelser? Trivdes du? Jeg synes det ser litt deilig ut å jobbe ute, men samtidig vet jeg ikke om det ville bli utrolig kjedelig etter et par dager (litt som telefonsalg...).

Anonymkode: 4b7b6...54a

Videoannonse
Annonse
Skrevet
5 timer siden, AnonymBruker skrev:

Jeg er student og ser etter sommerjobb nå, og har sett at organisasjoner som f.eks. Røde Kors lyser ut stillinger som gateverver. Jeg kjenner ingen som har hatt en slik sommerjobb, så jeg har ingen å spørre, men jeg lurte på om noen har hatt sommerjobb som gateverver og kan fortelle litt om dine opplevelser? Trivdes du? Jeg synes det ser litt deilig ut å jobbe ute, men samtidig vet jeg ikke om det ville bli utrolig kjedelig etter et par dager (litt som telefonsalg...).

Anonymkode: 4b7b6...54a

Gateververe akyr de fleste som pesten. Kan ikke være noe trivelig jobb å bli avvist hele tiden. 

Anonymkode: 9180c...aed

• Liker 1
Skrevet
11 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Gateververe akyr de fleste som pesten. Kan ikke være noe trivelig jobb å bli avvist hele tiden. 

Huff nei. For meg tror jeg det må være den ultimate drittjobb. Dårlig betalt og lav mestringsfølelse

Anonymkode: 7a6d9...681

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...