Gjest Nimbi Skrevet 17. februar 2019 #1 Skrevet 17. februar 2019 (endret) Hei! Driver litt med styrketrening hjemme. Dvs jeg har 3 treningsbånd. Ikke så lange, så de brukes til knebøy f.eks. har også en door gym til pull ups. Mem vurderte å kjøpe enten kettlebell eller lengre treningsstrikk for å trene armene mer og gjerne ryggen. Hva anbefaler dere? Er nybegynner og ikke tilgang på treningsstudio her jeg bor. Ikke plass til noe avansert sånn som vektstang, benker og lignende. Har disse nå: Endret 17. februar 2019 av Nimbi
smilo Skrevet 17. februar 2019 #2 Skrevet 17. februar 2019 Jeg ville heller kjøpt med et sett med div vekter som kan endres på, da det kan være forskjell på om du skal trene armer eller bein. Dette f.eks
AnonymBruker Skrevet 17. februar 2019 #3 Skrevet 17. februar 2019 En/flere lengre strikker og en slynge Anonymkode: bf01b...c0f
AnonymBruker Skrevet 17. februar 2019 #4 Skrevet 17. februar 2019 Jeg har strikk og et sett håndvekter/manualer. Samt en yogamatte. Lettere å kjøre situps og pushups med en matte, synes jeg. Anonymkode: fc07a...d1b
Scoops Skrevet 17. februar 2019 #5 Skrevet 17. februar 2019 Jeg har sånne bånd som du,strikk, håndvekter og slynger,klarer meg bra med de tingene ihvertfall
Addie Skrevet 17. februar 2019 #6 Skrevet 17. februar 2019 Hvis du ikke gidder å kjøpe kettlebell, kan du ta en sånn ‘gympose’ og fylle to 1,5 L flasker med vann og legge de oppi, snurpe igjen og du har en super hjemmelaget kettlebell 1
AnonymBruker Skrevet 17. februar 2019 #7 Skrevet 17. februar 2019 Jeg har en kettlebell, noen strikker, et par ankelvekter og en matte. Men den kettlebellen var ingen spøk å drasse med seg hjem fra butikken, forråsire sånn... ville heller gått for tipset over! Anonymkode: 3c353...1ad
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå