Gå til innhold

Bare en skygge eller er det lov å håpe?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Heihei😊 

Har pausemnd fra «letrozol kur» hvor jeg timer EL med ultralyd og eggløsningssprøyte. 

Er på syklusdag nr 22 nå. Har ca 28dagers syklus. 

Testet for morroskyld igår med en HCG test fra billigtester, den var BLENDAHVIT. Men ugger litt og puppene har aldri vært vondere og «tungere» før, så sjekka igjen idag og da dukket det opp en svaaaak rosa strek. Tipper jeg er dpo 8-9 idag. Øverste test er ifra idag.. Vet det er tidlig🙈

Er det håp? Ser dere en strek🤞🏻

E6117DF3-227F-4309-9D02-A17B597F59BD.jpeg

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Ser den:)

Anonymkode: 7291e...377

Skrevet

Ser kaaanskje en strek på den øverste..

Anonymkode: d05eb...d3b

Skrevet
12 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Ser den:)

Anonymkode: 7291e...377

Jeg også🙈🙈🙈 😅 aldri fått skygge før... tar ny test imorgen for å sammenligne🤞🏻

2BCED324-6C90-4AD8-827E-984010FBC05F.jpeg

Skrevet
15 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Ser kaaanskje en strek på den øverste..

Anonymkode: d05eb...d3b

🙈🤞🏻🤞🏻🤞🏻 jeg ser den tydelig, vanskelig å få et skikkelig bilde bare... men er «skygge streker» reelle eller bare falskt håp?

Skrevet

Har flere ganger fått den slags skygge streker 😕 var negativt for meg. Men man får vel håpe ;) litt for tidlig og si

Anonymkode: c9ddc...3c2

Skrevet
2 timer siden, AnonymBruker skrev:

Har flere ganger fått den slags skygge streker 😕 var negativt for meg. Men man får vel håpe ;) litt for tidlig og si

Anonymkode: c9ddc...3c2

Huff ja... får bare leve i håpet🤞🏻🙏🏻❤️😊

Skrevet

Skyggestreker er ikke ordentlige streker, de kan du ikke stole på. Men du har testet veldig tidlig. Vent til ikm og test da, den kan du stole på.

Anonymkode: e6dcb...45f

Skrevet
22 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Skyggestreker er ikke ordentlige streker, de kan du ikke stole på. Men du har testet veldig tidlig. Vent til ikm og test da, den kan du stole på.

Anonymkode: e6dcb...45f

Jeg vet.... men rart å endelig se en skygge etter så mange blendahvite 🙈 så lever i håpet🙏🏻🤞🏻❤️

Skrevet
1 time siden, Vilblimammaaa skrev:

Hvor mange dpo?

Tipper dpo 8/9? Så er tidlig. 

Tok en igår kveld som også fikk skygge... men idag tidlig var den blendahvit igjen😓 så tror alt dette bare spiller meg et puss😔 vurderer å kaste inn håndkle... 

Skrevet
22 minutter siden, VeronicaAmanda skrev:

Tipper dpo 8/9? Så er tidlig. 

Tok en igår kveld som også fikk skygge... men idag tidlig var den blendahvit igjen😓 så tror alt dette bare spiller meg et puss😔 vurderer å kaste inn håndkle... 

Mangre produserer hcg sent, så du har testet tidlig.

jeg er og en tester selv hehe... forige måned testet jeg fra 8 dpo og fikk svak test.. men jeg prøve med CB og så CB digital rundt 10 dpo og da stod det 1-2.... men jeg mistet i uke 7 

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...