Gå til innhold

Noen som vet mer om masseslagsmål/knivdrap i Bergen?

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Den drepte var rapper, og hadde turnert landet rundt. Hva som er bakgrunnen for drapet er uklart. Mange av de siktede har imidlertid lange rulleblad (narko, vold, ran, voldtekt, seksuelle overgrep), og de er alle kjent av politiet. Alle de siktede har bakgrunn fra Afrika/Midt-Østen.

• Liker 2
Skrevet
2 hours ago, NordicViking said:

Den drepte var rapper, og hadde turnert landet rundt. Hva som er bakgrunnen for drapet er uklart. Mange av de siktede har imidlertid lange rulleblad (narko, vold, ran, voldtekt, seksuelle overgrep), og de er alle kjent av politiet. Alle de siktede har bakgrunn fra Afrika/Midt-Østen.

Takk for svar. Jeg sjekket faktisk NRK Hordaland, uten at jeg fant det.... 

.... på tide å innrømme at jeg ikke er flink til å søke 🤔

Skrevet

Fin gjeng, dette. https://www.nettavisen.no/nyheter/innenriks/to-nye-pagrepet-etter-drapet-i-bergen---til-sammen-tolv-siktet-i-saken/3423594279.html

Elleve av de pågrepne er norske statsborgere, mens én er utenlandsk statsborger med opphold i Norge. Av de elleve er fire født i Norge, mens sju kom til Norge mellom 1988 og 2008, fra Midtøsten og Afrika. Flere av de siktede er straffedømt tidligere, blant annet for gruppevoldekt, medvirkning til ran og oppbevaring av narkotika, ifølge VG.

Skrevet

Said Bassam Chataya ble knivdrept i Bergen fredag kveld. Hans fetter er nå siktet for drapet. Den drapssiktede mannen har i avhør i dag forklart seg om en konflikt mellom ham og avdøde.

Skrevet
4 timer siden, Madame Butterfly skrev:

Takk for svar. Jeg sjekket faktisk NRK Hordaland, uten at jeg fant det.... 

.... på tide å innrømme at jeg ikke er flink til å søke 🤔

Bruk Google News Norge.   🙂

Skrevet

Reagerer på uttalelsen om den siktede fetteren. Han tok visst beskjeden om at offeret hadde gått bort svært tungt. Han har selv stukket han minst fire ganger i overkroppen med en 12-15 cm lang kniv, det er jo et overlagt drap. Hvor tungt får du da lov til å ta dødsbeskjeden? Det er du selv som har drept ham - med vilje!

• Liker 7
Skrevet
2 hours ago, Nutz said:

Reagerer på uttalelsen om den siktede fetteren. Han tok visst beskjeden om at offeret hadde gått bort svært tungt. Han har selv stukket han minst fire ganger i overkroppen med en 12-15 cm lang kniv, det er jo et overlagt drap. Hvor tungt får du da lov til å ta dødsbeskjeden? Det er du selv som har drept ham - med vilje!

Mangel på rasjonell tankegang, sammen med andre mangler.

• Liker 1
Skrevet

Tråden er ryddet for spekulasjoner. 

Perelandra, mod. 

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...