AnonymBruker Skrevet 17. februar 2019 #1 Skrevet 17. februar 2019 Jeg har lyst til å teste denne 30-day challengen, jeg får lett vond i nakken av sånne øvelser hvor jeg ligger på gulvet og løfter opp nakke/overkropp, så disse øvelsene ser ut til å passe meg bra. Samtidig er jeg litt skeptisk til hvor effektive de faktisk er, kan man virkelig håpe på å få magemuskler av disse? Sunn kost og cardio har jeg allerede på plass. https://www.femniqe.com/flat-belly-challenge/ Anonymkode: eb7f5...b96
AnonymBruker Skrevet 17. februar 2019 #2 Skrevet 17. februar 2019 Det spørs jo hvor trent du er fra før. Du vil selvfølgelig ikke få flat mage på 30 dager, men det vil jo ha treningseffekt. Jo dårligere trent du er jo mer får du ut av enkle øvelser. Anonymkode: 99013...ad2
AnonymBruker Skrevet 18. februar 2019 #3 Skrevet 18. februar 2019 Hva mener du med øvelser der du løfter nakke og overkropp? Situps og crunches? Og hva mener du med "få magemuskler"? Alle har magemuskler, men noen er mer trent enn andre. Om de blir synlige handler om gener, fettprosent på kroppen og muskelvekst. Noen vil være supertrent og ha lav fettprosent og vil uansett aldri få synlige magemuskler, fordi det handler om hvordan de ligger i kroppen. Anonymkode: 54ad7...d50 1
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå