Gå til innhold

Rape your mind

Anbefalte innlegg

Gjest *kosejoker*
Skrevet

Jeg prøver.. Prøver så godt jeg kan. Bare at hjertet mitt vil ikke høre på hjernen min. Dustehjerte. :sur:

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Hehe, dessverre er det hjernen som styrer alt.. Men noen ganger styrer den ene delen i motsatt retning av hva den andre vil.

Hadde det ikke vært deilig om man kunne kontrollert alt med kroppen sin?

Gjest *kosejoker*
Skrevet

Jo. Jeg vet hvordan jeg skulle styrt da. :sjarmor:

Hvor er du? *savne Superlammet på bursdagen sin*

Skrevet

AW takar vennen da..... :( *dårlig samvittighet* Og jeg som drar til Vesterålen imårra.. kommer hjem mandag da. Så på tirsdag er det full rulle med oppdatering her! :klem: til dere alle!

Gjest *kosejoker*
Skrevet

Håper du har hatt det bra i helgen! har akkurat kommet hjem fra legevakta jeg. Ble bitt i puppen (av alle steder) på lørdag av ei drittkjerring og må gå på antibiotikakur noen dager. Sinnsykt vondt da! Men nå er det bare tre dager til jeg drar. Heldigvis! :klem:

Skrevet
Hehe, dessverre er det hjernen som styrer alt..

Pysjhi, nå tøyser du Lambie. Alle vet at guttetisser han sin egen hjerne, dog en hjerne med små og enkle funksjoner :ler:

Skrevet
små og enkle funksjoner  :ler:

Eller var det tissen :klø:

Vi sier begge to så er vi sikker ;)

Skrevet

Jeg følte bare for å gi deg en stor :klem:

du er god du!! :)

Skrevet

Cocopuff: Hva om tissen er stor da? :sjarmor:

*kosejoker*: hehe, taaakar... ;)

seroxata: iiiiiiiiiiih :D :klem: god du også vet du.. ;)

Skal prøve å få oppdatert litt, men er litt hektisk på jobb her om dagen. Mye å ta tak i samt opplæring. Og som sjef må jo jeg gå forann som et godt eksempel... :roll:

Skrevet

Går det an å drive litt lobbyvirksomhet her, eller blir jeg diskvalifisert da? :sjarmor:

Skrevet

alwa? O.o

Lobbyvirksomhet går ann vet du... :sjarmor:

Skrevet (endret)

Veeel har ikke merket noen goder enda... :sjarmor:

Endret av Superlammet
Skrevet

behøver ikke være her for å se det etterpå vet du. Nei slett jobb dette her... ;)

Skrevet

oooohohoho! Du aner ikke hva du begir deg ut på.... :sjarmor:

Gjest
Dette emnet er låst for flere svar.
  • Opprett ny...