Gjest *kosejoker* Skrevet 30. august 2005 #321 Del Skrevet 30. august 2005 Takk. Tilbake til Superlammetkupp, har du vasket ulla di så vi kan skitne den til? ååå, humoren på topp i dag ja.. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Gjesta Skrevet 30. august 2005 #322 Del Skrevet 30. august 2005 Superlammet er sporløst forsvunnet Han klager på at vi forsvinner, men han er da ikke det spøtt bedre selv Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Superlammet Skrevet 30. august 2005 Forfatter #323 Del Skrevet 30. august 2005 Dette lammet har ikke ull.... Og dersom han derre guttungen (kaller ham guttunge fordi han oppfører seg som en) mener at du er akkurat som gutter, kosejokern, hva er han da? Det han egentlig prøver å si er at han mener du ikke er noe bedre enn han selv. tsktsk, mannfolk as.. vi er sære noen ganger.. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Gjesta Skrevet 30. august 2005 #324 Del Skrevet 30. august 2005 Så sant, så sant Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Superlammet Skrevet 30. august 2005 Forfatter #325 Del Skrevet 30. august 2005 Javisst! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest *kosejoker* Skrevet 30. august 2005 #326 Del Skrevet 30. august 2005 Aldri sett et lam uten ull. Hva har du som erstatning? Jeg vet det.. Han sier at "du er jo akkurat som meg".. Men.. Jeg er jo ikke det. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Superlammet Skrevet 30. august 2005 Forfatter #327 Del Skrevet 30. august 2005 Har du ikke? *S* vel, hva er han da? Han burde jo absolutt holde kjeft om han mener at du er som han. Jeg mener, han er sint på deg. Er han da sint på seg selv? Han mener du har gjort noe feil, har han også gjort noe feil han ikke har sagt ifra om? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest seroxata Skrevet 30. august 2005 #328 Del Skrevet 30. august 2005 hei!! skitkul tatovering (jeg måtte jo selvfølgelig snike litt på deg på blink, hehehee) Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest *kosejoker* Skrevet 30. august 2005 #329 Del Skrevet 30. august 2005 Har du ikke? *S* vel, hva er han da? Han burde jo absolutt holde kjeft om han mener at du er som han. Jeg mener, han er sint på deg. Er han da sint på seg selv? Han mener du har gjort noe feil, har han også gjort noe feil han ikke har sagt ifra om? ← Tja.. Jeg vet ikke helt jeg. Han trykte det jo opp i trynet på meg den kvelden alt gikk nedover at "han hadde pult rundt mens han hadde hatt noe med meg. Sånn, føler du deg bedre nå?!" Ikke akkurat.. Snakket med han i stad også, men bare en liten kjapp tur. Jeg var flink og var kort, litt kald og overlegen. Han spurte hvor jeg hadde vært og da jeg svarte at jeg hadde besøkt noen sa han: "Det har jeg også.. De var dritfine." Så da jeg spurte om han hadde funnet seg ei ny jente allerede svarte han ikke. Jeg sa bare at jeg hadde fått svar på det jeg lurte på (navnet på en syklist) og at siden han ikke gadd å svare på meldinger tenkte jeg at han fikk ringe. "Javel. Så legg på da!" Huff.. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Hel Skrevet 30. august 2005 #330 Del Skrevet 30. august 2005 Hei. Har du blitt bitt av tatoveringsbasillen nå? Vanskelig å ikke ville ha flere når man først har tatt en. Blei veldig bra ihvertfall. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Superlammet Skrevet 30. august 2005 Forfatter #331 Del Skrevet 30. august 2005 Tja.. Jeg vet ikke helt jeg. Han trykte det jo opp i trynet på meg den kvelden alt gikk nedover at "han hadde pult rundt mens han hadde hatt noe med meg. Sånn, føler du deg bedre nå?!" Ikke akkurat.. Snakket med han i stad også, men bare en liten kjapp tur. Jeg var flink og var kort, litt kald og overlegen. Han spurte hvor jeg hadde vært og da jeg svarte at jeg hadde besøkt noen sa han: "Det har jeg også.. De var dritfine." Så da jeg spurte om han hadde funnet seg ei ny jente allerede svarte han ikke. Jeg sa bare at jeg hadde fått svar på det jeg lurte på (navnet på en syklist) og at siden han ikke gadd å svare på meldinger tenkte jeg at han fikk ringe. "Javel. Så legg på da!" Huff.. ← Hehe nei det ble for dumt. "Det har jeg også.. De var dritfine."??? si meg, hvor prepubertal er han egentlig? Nei, denne karen mangler noe viktig; hjerneceller. Du glemmer han nok når du innser hvor lite attraktiv han egentlig er. Synes nesten litt synd på den stakkars jenta som en gang blir sammen med han...... Men men.. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Superlammet Skrevet 30. august 2005 Forfatter #332 Del Skrevet 30. august 2005 Hei. Har du blitt bitt av tatoveringsbasillen nå? Vanskelig å ikke ville ha flere når man først har tatt en. Blei veldig bra ihvertfall. ← Har planer om å bygge den ut... Da blir dekker den hele armen min... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Superlammet Skrevet 31. august 2005 Forfatter #333 Del Skrevet 31. august 2005 Igår skjedde det.... utrolig lite. Jeg var på butikken og kjøpte meg kyllingvinger etter jobb da. Og en film. Måtte ha meg Hotel Rwanda. En bra film. Fikk på en måte litt mer oversikt over hva som egentlig skjedde i Rwanda, og hva konflikten gikk ut på. Ganske opplysende, og en smule hårreisende. Kjenner tattisen blir stivere. Vevet begynner å danne seg, og snart kommer det vel skorpe tenker jeg. Må bare huske på å IKKE pille på den...... Ellers... er det lite som har skjedd, og lite som skjer. Onsdag idag og planene er nada, men kanskje jeg tar en tur til oslo etter jobb idag. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest *kosejoker* Skrevet 31. august 2005 #334 Del Skrevet 31. august 2005 Han spurte om jeg ville sove hos han i natt, etter en lang telefonsamtale. Jeg kommer til å angre hvis jeg ikke gjør det, selv om jeg vet at han ikke bryr seg på samme måte og aldri kommer til å gjøre det. "vet ikke om det er det beste for deg, men hvis du vil det kan du det?" Åh.. Ingenting jeg heller vil. Men jeg vil at han skal si det fordi han vil at jeg skal komme, ikke fordi han må. Også føler jeg meg litt slem som kupper tråden din med mine problemer.. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Superlammet Skrevet 31. august 2005 Forfatter #335 Del Skrevet 31. august 2005 Går bra det. Nå kjenner jeg ikke deg utenom fra KG, og jeg kjenner ikke han på noen annen måte enn hva du sier. Men jeg er mann, og jeg kjenner tankegangen. Han vil såre deg, han er jævlig mot deg, spydig og sarkastisk. Tror du det vil bli noe bedre dersom du sover hos han en natt til? Men for all del.. du må gjøre det du selv mener er det beste for deg, men tenk litt gjennom konsekvensene før du gjør det. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest *kosejoker* Skrevet 31. august 2005 #336 Del Skrevet 31. august 2005 Det ender nok med at jeg ikke drar. Vet ikke hvordan jeg kommer til å takle det i ettertid, men jeg vil ikke trenge meg på.. Og siden jeg vet at han sier det fordi han må, og ikke fordi han vil, så får jeg bare prøve å ta mot til meg og si nei.. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Gjesta Skrevet 31. august 2005 #337 Del Skrevet 31. august 2005 Nå er Superlammet enig om en ting, og det er rådet om at du ikke bør dra Det er uansett ditt valg, men tenk det godt om! Du skal jo snart reise, og da kan det være godt å starte med blanke ark Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Superlammet Skrevet 31. august 2005 Forfatter #338 Del Skrevet 31. august 2005 mhm! Du kan pjatte med meg og Marillia istedet! Vi skal passe på deg vi! *drar deg inn i Superlammet's trygge hule* Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest *kosejoker* Skrevet 31. august 2005 #339 Del Skrevet 31. august 2005 Nå er Superlammet enig om en ting, og det er rådet om at du ikke bør dra Det er uansett ditt valg, men tenk det godt om! Du skal jo snart reise, og da kan det være godt å starte med blanke ark ← mhm! Du kan pjatte med meg og Marillia istedet! Vi skal passe på deg vi! *drar deg inn i Superlammet's trygge hule* ← Å.. Takk. Så snille dere er. Jeg skjønner ikke hvorfor man ikke kan bestemme hvem han vil ha følelser for selv. Så slipper man sånne ting.. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Superlammet Skrevet 31. august 2005 Forfatter #340 Del Skrevet 31. august 2005 Man kan det til en viss grad. Er ikke lett, men man kan det... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg