Gå til innhold

Rape your mind

Superlammet

Anbefalte innlegg

Gjest seroxata

JUHU!!! Og Tøsa er veldig så fornøyd med oppdateringen din skal sies ;)

:danse:

Se det, var det så ille??

Du klarte å få meg misunneeeliiiig! ville og på den messa, men neeeida.. jeg bor i feil by jeg!arg

Men du er klar over at nå kommer jeg til å mase om slike oppdateringer med jevne mellomrom fremover?? :sjarmor:

heeeeheeeeheeee....

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Jada, og det går bra! Er litt gøy å faktisk få respons i dagboka si også... :ler:

Men sexhibition var virkelig ikke så bra. Eneste som var bra var SMil-standen, Leading Light og en lærbod til. Bare synd at alt av BDSM-utstyr koster så forferdelig mye! 700,- for et par mansjetter som jeg kan betale 250,- for i Tsjekkia f.eks... *grøsse*

Lenke til kommentar
Del på andre sider

HEhe dere prata om å kuppe en tråd, så hvorfor ikke kuppe dagboka mi? :ler:

Kos å se deg igjen Marillia! :klem:

Klem tilbake! :klem:

Joda, jeg prøvde så godt jeg kunne å kuppe litt, men lille frk *Kosejoker* stakk, så da satt jeg her alene da :tristbla:

Hadde vært gøy å gå på den Sexhibitionmessa, vet ikke om det er helt min greie da :sjarmor: - Men det kunne jo ha vært gøy å kikke ;)

Endret av Marillia
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Joda, jeg prøvde så godt jeg kunne å kuppe litt, men lille frk *Kosejoker* stakk, så da satt jeg her alene da :tristbla:

Hadde vært gøy å gå på den Sexhibitionmessa, vet ikke om det er helt min greie da  :sjarmor: - Men det kunne jo ha vært gøy å kikke ;)

Neiiiiidaaaa er her jeg jo! :klem:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Ok igår gjorde jeg det.

Jeg tok min første tatovering. Den ble faktisk ganske bra også! Kanskje jeg legger ut bilde en gang i tiden. ;) (De som kjenner meg på blink kan se den der)

Jeg tok den på høyre underarm og gruet meg litt. Ikke mest pga smerten, men plasseringen. Hva om den ble mislykket? Hva som det bare så teit ut? (har rimlig små armer synes jeg) Den ble iallefall veldig bra, og jeg synes tilmed armen min ser litt større ut! Yay!

Satt i stolen i ca 2 timer. Tok først outlinen, deretter markert svart tribal for så å legge skyggen på resten. Det vondeste var vel egentlig outlinen. Det tok vel omtrent 5-6 minutter før kroppen begynte å produsere adrenalin og endorfiner. Men så stoppa selvsagt den jækla nåla da. Tok litt tid før han fikk start på den igjen og da hadde selvsagt kroppen roet seg betraktelig! Ergo, 5-6 minutter med mer smerte. Etterhvert ble smertene mindre, men merket det fremdeles. Gjorde uansett ikke så vondt som jeg trodde det skulle gjøre!

Nå er armen min omtrent i "I hate you!!!"-humør.

Iallefall, han som satte den på meg var virkelig dyktig. Tok den på Leading Light i Drammen hos en utrolig dyktig gjesteartist som heter Charlie (www.gettattoo.com) som kommer fra Bulgaria. Han fortalte meg en historie fra da han hadde tattovert i noen år. Den russiske mafiabossen i Bulgaria kom inn til han og sa "Charlie, you've been recomended. I want a perfect square on my back, the lines must be the exact same length." Og så la han pistolen på bordet. :ler: For et press det må ha vært!

Han var iallefall utrolig dyktig!

Når jeg kom hjem kom jeg selvsagt på at jeg hadde glemt å kjøpe intimsåpe så jeg fikk vasket tattoveringen skikkelig. Da bar det ut igjen, 2230 på kvelden, for å kjøpe intimsåpe.

Var skikkelig sviende å dusje med en ny tattis.. varmt vann og såpe var ikke akkurat det den likte best. Men det hjalp med aloe vera'en i Dr Greve såpa da! ;)

Idag skal jeg.... jobbe? Ja, skal på bandøving etterpå da. Blir morsomt å se hvordan det går der i gården!

Donnie! Du er klar for øving idag, håper jeg? :sjarmor:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest *kosejoker*

Hadde vært gøy å gå på den Sexhibitionmessa, vet ikke om det er helt min greie da  :sjarmor: - Men det kunne jo ha vært gøy å kikke ;)

Neiiiiidaaaa er her jeg jo! :klem:

Nå er jeg her! Humøret er ikke helt på topp, men jeg er her, og er klar for kupp :sjarmor:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Øyh! Nå som jeg endelig oppdaterer skikkelig og sånt.. ja da skal dere komme å kuppe!

Men ok! Jenter i min dagbok er velkomne... :sjarmor:

Come here ladies!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Gjest *kosejoker*

er dere borte igjen nå? ;) Sitter her og irriterer meg over drittsekkgutter, så jeg vil gjerne ha noe annet å tenke på. :klem:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse
Gjest *kosejoker*

Jo, det er noen drittsekker her uti verden som ikke viser seg som drittsekker før du er så forelska at du ikke klarer å stå på beina.. og dermed river de ned alt du har bygget opp rundt deg :tristbla:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Har møtt en og annen sånn i mitt liv, jeg også.

:klem: Til deg!

Og: :kjempesinna::frustrert::sinna::kjempesinna: For alle som oppfører seg som drittsekker, enten de er hokjønn eller hankjønn. (det siste taes med kun for at Superlammet ikke skal føle seg kjønnsdiskriminert :sjarmor: )

Endret av Marillia
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest *kosejoker*
Har møtt en og annen sånn i mitt liv, jeg også.

:klem:Til deg!

Og: :kjempesinna:  :frustrert:  :sinna:  :kjempesinna: For alle som oppfører seg som drittsekker, enten de er hokjønn eller hankjønn. (det siste taes med kun for at Superlammet ikke skal føle seg kjønnsdiskriminert :sjarmor: )

Stakkars Superlammet. Bra han ikke er blant dem. Hva skal jeg gjøre Marillia? Klarer jo ikke å glemme han heller.. Selv om han kalte meg hore i går, og sa at jeg var akkurat som gutter og brydde meg ikke om de jeg var med.. :sjenert:

Hvis jeg ikke bryr meg skjønner jeg ikke hvorfor jeg har gått ned 5 kg på en uke og ikke gjort noe annet enn å gråte for meg selv :tristbla:

Skjønner ikke hva jeg skal gjøre for noe.. :roll:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
  • Opprett ny...