Superlammet Skrevet 18. juli 2005 Forfatter #261 Del Skrevet 18. juli 2005 Du vet at jeg ikke backer unna en utfordring.... *glise* Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Superlammet Skrevet 22. juli 2005 Forfatter #262 Del Skrevet 22. juli 2005 Noen ganger vil jeg bare legge meg ned... og gjerne bli liggende til noen løfter meg opp. Jeg ser på meg selv som en forholdsvis sterk person.. Har vel den dagen hvor alt går ned, ned og atter ned.. Prøver å minne meg selv på at når humøret nå går ned går det oppover snart, men det er ikke like lett.. spesielt ikke når jeg må jobbe overtid på jobben og avtalene jeg hadde i helgen blir avlyst.. Er så lei av å "stå på vent" nok en helg.. orker ikke det as.. Da ender det med at jeg blir sittende hjemme alene nok en helg og kjede meg.. Finner nok på noe.. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Lestat Skrevet 29. juli 2005 #263 Del Skrevet 29. juli 2005 (endret) Hei Det ble en liten miniturnering (6 stk, 200,- i buy-in) med hold' em med venner igjen i går. Jeg fikk bare et par timers varsel, men skal si ifra neste gang. Ser ut som det blir på torsdager et par ganger i måneden. Morsom kveld. Jeg endte opp med tilnavnet "Lucky Mad Dog" . Tilnavnet Mad Dog fikk jeg etter første kvelden, siden jeg ikke spilte mattematisk korrekt, men i stedet stolte på min evne til å lese andre (den gangen vant jeg forøvrig). Spilte like "kaotisk" i går, og passet på at ingen fikk noe som helst reads fra meg. Morsomt å se frykten i øynene til motstanderen når man ender i en showdown da (ser de tenker "vræææl, hva har han nå") . Jeg hadde litt mer enn middels flaks i går. 3 x lucky river blant annet. Råeste runden var i mellomspillet. Spilleren til høyre for meg drev å kjøpte blinds, og hadde sakte men sikkert blitt big stack (helt etter boka). Jeg ble lei av blindsstealingen hans etter en stund, og calla på J5 off-suited med den overbevisning at han bløffet. Floppet Qs, Jd, 2c. Jeg hadde altså par i knekt, men et slitsomt overcard etter floppen. Han høynet ganske mye etter floppen. I følge boka hadde han altså truffet på minimum top-pair. Jeg tenkte en stund, og konkulderte med at han kun drev men en risky bløff. Jeg gikk all-in på J5o (sykt spill egentlig). Han caller all-in min, og viser QTo. Helvete, det var ikke bløff. Ingen av oss fikk noe passende på turn, men jeg traff en ny knekt på river'n. Skitflaks, og utrolig morro... (Ja jeg vet. Oddsen for at det skal skje er rundt 1/10) Jeg endte forøvrig på andreplass. Endret 29. juli 2005 av Lestat Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Hel Skrevet 2. august 2005 #264 Del Skrevet 2. august 2005 *dytte opp* Hvordan går det? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Gjesta Skrevet 2. august 2005 #265 Del Skrevet 2. august 2005 Henger meg på Puff, hur mår Lammet? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Superlammet Skrevet 8. august 2005 Forfatter #266 Del Skrevet 8. august 2005 Lestat: Hehe liker å lese andre... har en sær tendens til å blokkere andre automatisk.. Vet ikke hvordan jeg gjør det, men kan være kjekt i enkelte situasjoner. Puffeluffen og ~-damen: Joda, livet henger fortsatt på meg! Har vært og er i et litt rart humør om dagen.. Vet igrunn ikke hvorfor, men.. I'm still in here! ;D Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest seroxata Skrevet 8. august 2005 #267 Del Skrevet 8. august 2005 sjå det! jeg slenger innom en jeg, så lenge siden jeg har vært her nå... hvordan er humøret? Hvis det ikke er bedre, så kommer jeg og banker på ruta di, og har med meg... kake?? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Superlammet Skrevet 11. august 2005 Forfatter #268 Del Skrevet 11. august 2005 JAaaaa du er hjertelig velkommen! Og humøret er ikke sååå mye bedre, men.. hodepine i tillegg nå, så dette blir en fin dag på øving! Men jaaaa kaaaakeee! =D Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest seroxata Skrevet 11. august 2005 #269 Del Skrevet 11. august 2005 JAaaaa du er hjertelig velkommen! Og humøret er ikke sååå mye bedre, men.. hodepine i tillegg nå, så dette blir en fin dag på øving! Men jaaaa kaaaakeee! =D ← kake it is Jeg har en knakende god oppskrift her et sted! alt for å få opp humøret ditt en smule!! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest gjest1 Skrevet 11. august 2005 #270 Del Skrevet 11. august 2005 Seroxata vet jeg har en strålende oppskrift hun kan låne om hun byr meg på en ekslusiv fransk kopp te!! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Superlammet Skrevet 12. august 2005 Forfatter #271 Del Skrevet 12. august 2005 mmm te.... Får vel nøye med meg kakao tenker jeg... gratis kaffe/kakao/masse andre franske kaffetyper med vanskelige navn-automat. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest gjest1 Skrevet 12. august 2005 #272 Del Skrevet 12. august 2005 Men skal jeg komme bort i dag eller i morgen og gi deg en fransk pasjeklipp? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Superlammet Skrevet 12. august 2005 Forfatter #273 Del Skrevet 12. august 2005 Klipper du meg må du dø. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest seroxata Skrevet 16. august 2005 #274 Del Skrevet 16. august 2005 måkke klippe vekk det lange håret vettu Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Superlammet Skrevet 18. august 2005 Forfatter #275 Del Skrevet 18. august 2005 måkke klippe vekk det lange håret vettu ← Helt riktig! Og det er blitt lengre enn det var på bildene du har sett... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest seroxata Skrevet 18. august 2005 #276 Del Skrevet 18. august 2005 Helt riktig! Og det er blitt lengre enn det var på bildene du har sett... ← lengre? himmel, mann!!! Jeg kommer jo aldri til å ta deg igjen nå!! jeg vil ha tilbake håret mitt og, så kan jeg surre det fast i ditt, haha! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Superlammet Skrevet 19. august 2005 Forfatter #277 Del Skrevet 19. august 2005 Nommin så søtt da... men du får komme så kan vi måle... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest seroxata Skrevet 20. august 2005 #278 Del Skrevet 20. august 2005 du vinner jo overlegent da men kan måle likevel altså! ;D Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Superlammet Skrevet 21. august 2005 Forfatter #279 Del Skrevet 21. august 2005 hihihi, kanskje? ingenting er sikkert vet du! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Gjesta Skrevet 23. august 2005 #280 Del Skrevet 23. august 2005 Hur går det med dæji Lammet?? Humøret litt lettere og hode bedre? *blåååååååååser på* Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg