Gå til innhold

Rape your mind

Superlammet

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Noen ganger vil jeg bare legge meg ned... og gjerne bli liggende til noen løfter meg opp.

Jeg ser på meg selv som en forholdsvis sterk person.. Har vel den dagen hvor alt går ned, ned og atter ned.. Prøver å minne meg selv på at når humøret nå går ned går det oppover snart, men det er ikke like lett.. spesielt ikke når jeg må jobbe overtid på jobben og avtalene jeg hadde i helgen blir avlyst.. Er så lei av å "stå på vent" nok en helg.. orker ikke det as.. Da ender det med at jeg blir sittende hjemme alene nok en helg og kjede meg..

Finner nok på noe.. :roll:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hei

Det ble en liten miniturnering (6 stk, 200,- i buy-in) med hold' em med venner igjen i går. Jeg fikk bare et par timers varsel, men skal si ifra neste gang. Ser ut som det blir på torsdager et par ganger i måneden.

Morsom kveld. Jeg endte opp med tilnavnet "Lucky Mad Dog" :ler: .

Tilnavnet Mad Dog fikk jeg etter første kvelden, siden jeg ikke spilte mattematisk korrekt, men i stedet stolte på min evne til å lese andre (den gangen vant jeg forøvrig). Spilte like "kaotisk" i går, og passet på at ingen fikk noe som helst reads fra meg. Morsomt å se frykten i øynene til motstanderen når man ender i en showdown da (ser de tenker "vræææl, hva har han nå") :ler: .

Jeg hadde litt mer enn middels flaks i går. 3 x lucky river blant annet. Råeste runden var i mellomspillet. Spilleren til høyre for meg drev å kjøpte blinds, og hadde sakte men sikkert blitt big stack (helt etter boka). Jeg ble lei av blindsstealingen hans etter en stund, og calla på J5 off-suited med den overbevisning at han bløffet. Floppet Qs, Jd, 2c. Jeg hadde altså par i knekt, men et slitsomt overcard etter floppen. Han høynet ganske mye etter floppen. I følge boka hadde han altså truffet på minimum top-pair. Jeg tenkte en stund, og konkulderte med at han kun drev men en risky bløff. Jeg gikk all-in på J5o (sykt spill egentlig). Han caller all-in min, og viser QTo. Helvete, det var ikke bløff. Ingen av oss fikk noe passende på turn, men jeg traff en ny knekt på river'n. Skitflaks, og utrolig morro...

(Ja jeg vet. Oddsen for at det skal skje er rundt 1/10)

Jeg endte forøvrig på andreplass.

Endret av Lestat
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Lestat: Hehe liker å lese andre... har en sær tendens til å blokkere andre automatisk.. Vet ikke hvordan jeg gjør det, men kan være kjekt i enkelte situasjoner. ;)

Puffeluffen og ~-damen: Joda, livet henger fortsatt på meg! Har vært og er i et litt rart humør om dagen.. Vet igrunn ikke hvorfor, men.. I'm still in here! ;D

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Gjest seroxata

sjå det! jeg slenger innom en :klem: jeg, så lenge siden jeg har vært her nå... hvordan er humøret? Hvis det ikke er bedre, så kommer jeg og banker på ruta di, og har med meg... kake??

Lenke til kommentar
Del på andre sider

JAaaaa du er hjertelig velkommen! Og humøret er ikke sååå mye bedre, men.. hodepine i tillegg nå, så dette blir en fin dag på øving!

Men jaaaa kaaaakeee! =D

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest seroxata
JAaaaa du er hjertelig velkommen! Og humøret er ikke sååå mye bedre, men.. hodepine i tillegg nå, så dette blir en fin dag på øving!

Men jaaaa kaaaakeee! =D

kake it is ;)

Jeg har en knakende god oppskrift her et sted! :danse:

alt for å få opp humøret ditt en smule!! :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

mmm te.... Får vel nøye med meg kakao tenker jeg... gratis kaffe/kakao/masse andre franske kaffetyper med vanskelige navn-automat. ;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

måkke klippe vekk det lange håret vettu ;)

Helt riktig! Og det er blitt lengre enn det var på bildene du har sett... ;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest seroxata
Helt riktig! Og det er blitt lengre enn det var på bildene du har sett... ;)

:overrasket: lengre? himmel, mann!!! Jeg kommer jo aldri til å ta deg igjen nå!! jeg vil ha tilbake håret mitt og, så kan jeg surre det fast i ditt, haha!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse
Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
  • Opprett ny...