Gå til innhold

Rape your mind

Superlammet

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Har ikke vært her på noen dager nå...

Vet ikke helt hvorfor.. bare føler jeg ikke har hatt noe å gi de siste dagene.. Men kommer nok tilbake snart vil jeg tro..

Mye stress sånn utenfor KG om dagen! Blir antageligvis gig med Ragnarok i desember.. Blir bra. Får bekreftelse i løpet av dagen håper jeg.. *spent*

så nå om dagen øver vi inn et livesett for harde livet. Håper vi får spilt litt smått før gig'en i desember, men vi mangler bassist, så det ser mørkt ut.

Usj, nei jeg føler meg tom når jeg skal skrive her... skjønner ikke hvorfor.. var som om lufta plutselig gikk ut.. Jaja. Finner nok min KG-muse igjen snart..

Kose dere så lenge! :klem: til alle som leser dagboka mi.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

heheh mulig? ;) Men tror fortsatt ikke du helt vet hva du begir deg utpå da.... :sjarmor:

Det er en del ting du ikke har lagt skjul på da ;)

Forøvrig koselig å se deg her igjen :klem:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg legger ikke skjul på så veldig mye... ;) Men mye jeg ikke gidder å fortelle her heller...

Jo takk, enn så lenge... ;) Jeg kommer nok til å overvære forumet og komme med noen glumme kommentarer i ny og ne, men foreløpig tror jeg neppe jeg kommer til å være særlig aktiv, slik jeg var før..

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

KG-muse er nå en ting, et annet spørsmål er hvordan det gikk med KG-musa du jakta på?? :sjarmor:

Håper du får en fin høst Lambie, og lykke til med konsert :klem:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

nei det har skjedd litt bedritne ting i det siste... var på heavy fyll igår, jammet med folk på the dubliner, var på smuget med noen amerikanere, og havna på nach med ei venninne, og et par andre, deriblandt en kanadisk kommandør. Jeg tok meg godt ut med lua hans! :sjarmor:

Ganske wierd.. var hjemme med toget jeg vanligvis tar til jobb... sprøtt igrunn. Men fyllekula var verdt det. Fikk bort tankene for denne gangen, men siden det som har skjedd vil påvirke meg i lang tid fremover går det nok ikke lang tid før jeg får en knekk igjen...

Så vi får se hvor mye jeg er her på kg... er litt usikker om dagen... :(

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

nei det har skjedd litt bedritne ting i det siste... var på heavy fyll igår, jammet med folk på the dubliner, var på smuget med noen amerikanere, og havna på nach med ei venninne, og et par andre, deriblandt en kanadisk kommandør. Jeg tok meg godt ut med lua hans! :sjarmor:

Ganske wierd.. var hjemme med toget jeg vanligvis tar til jobb... sprøtt igrunn. Men fyllekula var verdt det. Fikk bort tankene for denne gangen, men siden det som har skjedd vil påvirke meg i lang tid fremover går det nok ikke lang tid før jeg får en knekk igjen...

Første gang jeg er her inne.. Men kanskje ikke siste..

Du fortjener en klem etter i går, synes jeg.. :troest:

:klem:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

:troest::klem:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Uff da Lambie :troest:

Men du må ikke gå å vente på neste nedtur for da kan jeg garantere deg at den kommer. Ta heller dagene slik som de kommer. Lett og si sikkert, men jeg vet godt at med litt egeninnsats så kan de tøffeste dagene forandre seg til å ikke bli så aller værst likevel :klem:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

I know, men.. hvordan skal jeg forklare uten å si alt...? Når en person som står deg nærmest av alle, en som har vært din (nei, ikke kjæreste), en som har vært din livlinje, ditt anker, ditt fyrtårn i mørket, når denne personen da blir borte for deg blir man rådvill. Da vet man ikke helt hva man skal gjøre, inntil man finner et nytt lys man kan følge. Føles iallefall slik nå, men jeg vet at ting vil bedre seg, ting kommer til å ordne seg. Vet ganske godt at jeg klarer å komme meg videre i livet, og at jeg klarer å holde hodet over vannet i prosessen.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

I know, men.. hvordan skal jeg forklare uten å si alt...? Når en person som står deg nærmest av alle, en som har vært din (nei, ikke kjæreste), en som har vært din livlinje, ditt anker, ditt fyrtårn i mørket, når denne personen da blir borte for deg blir man rådvill. Da vet man ikke helt hva man skal gjøre, inntil man finner et nytt lys man kan følge. Føles iallefall slik nå, men jeg vet at ting vil bedre seg, ting kommer til å ordne seg. Vet ganske godt at jeg klarer å komme meg videre i livet, og at jeg klarer å holde hodet over vannet i prosessen.

:troest:

:blomst:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest GreenSky

Nommen daakar vennen, da. :kose: *kosemoser Lammet og gnir hodet hans mot puppene mine* (min fylle-spesialitet) :sexy: Hjalp det litt, da?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
  • Opprett ny...