Gå til innhold

Rape your mind

Fremhevede innlegg

Skrevet

Jada, det går litt bedre nå =) Gode venner hjelper på humøret! Heldigvis... I love my friends! :hjerter_rundt:

Enn deg da?

Videoannonse
Annonse
Gjest seroxata
Skrevet

:kyss: :kyss:

MUHAHAHAHAHAHH! øøøøyh, hvor ble det av den oppdateringa du kakla om i dagboka mi? høøh? høø? :sjarmor:

Gjest *kosejoker*
Skrevet

Nå har til og med jeg rotet meg til å finne den berømte dagboka di, så jeg venter spent på en oppdatering ;)

Skrevet

Siden tøsa maser sånn om oppdatering osv, skal jeg krype til korset og skrive litt om helgen min. ;)

Fredagen var jeg, bestevenninna mi (Marie) og ene gitaristen i bandet mitt (Lars) på sexhibition. Jeg ville dit kun for å se hvordan tegningen til tattoveringen min ble (spesielt siden jeg skulle komme gratis inn) og klarte da å få med meg noen venner. Ståle på Leading Light hadde stand der og gav oss alle tre gratis inngang! Knakanes koselig kar as! Såh, det første jeg gjorde var å strene bort til standen for å se tegningen. Charlie, en gjesteartist fra Bulgaria skal tattovere den (han tegnet den også) og den så fet ut. Et 8-tall i tribal, sort, med en tribal drage i metall som på en måte er kveilet inn i den. Veldig lekker!

Vi så et par shows, strippeshow, og...vel, jeg er nok for kinky til å synes sånt er opphissende.. Lo mer enn hva jeg peste for å si det slik.. :ler:

Titta på noen leketøy og slikt og holdt på å kjøpe et 9V egg. Det kan riste løs en solid grunnmur for å si det slik! Det hadde gjort seg i samlingen min, men jeg ble stoppet av Marie. Hun ble tydligvis bekymret, stakar... :sjarmor: (For å oppklare litt, jeg og Marie har et D/s-forhold.)

Stoppet opp litt på SMilstanden og pratet litt med formannen for SMil Norge ang. Ung BDSM. Skal nok mekke noen flyers snart ja, må bare finne en "modell" vi kan ta bilder av.. :sjarmor: Har nok et par i gruppa, men vi får se hvem som vil. Uff dette hørtes perverst ut, men slik er det nå. :ler: La meg forklare litt; jeg sitter som leder i en soon-to-be-forening som heter Ung BDSM. Målgruppen vår er ungdom mellom 18 og 26 år, og målet er å få dem integrert i BDSM-foreninger rundt om i landet. Kort forklart. ;)

Anyways, etter å ha pratet litt med de på SMil skulle Marie ta piercing. Det ble en industrial som kledde henne SVÆRT godt. Fikk den til 400,- istedet for de vanlig 700,-, og Ståle er en utrolig dyktig piercer. Han er ikke formann for NFPP (Norsk Forening for Profesjonelle Piercere) av ingen grunn! Etter det fant vi ut at vi ville ha øl. Siden Marie ikke er 20 enda ble det Møllers. Jeg hater Møllers. Men øl er øl! Etter et par stk dro vi hjem til meg.

Lørdagen startet bra! Lå og koste lenge, var kjempedigg.. Deretter spiste vi og så på Madagaskar! Dritmorsom film! :ler:

På kvelden dro vi ut til hvert vårt. Ei venninne av meg hadde bursdag så jeg dro på vors hos henne og endte opp på Underdog (bikkja, som jeg liker å kalle det). Utover kvelden kom det flere venner av meg, deriblandt Lars. Yay! Men slevsagt måtte et munnsår komme og sette en stor demper på hele kvelden. Hun er så utrolig plagsom at jeg ikke har beskrivelse engang. Jeg vil ikke være vennen hennes, men hun vil tydligvis være vennen min. Spør meg ikke hvorfor. Men nok om det, jeg blir i dårlig humør bare av å tenke på det. *grøss*

Var på bikkja til det stengte, og tok nattbussen hjem.

Skulle egentlig på sexhibition med Marie på søndagen også, handle litt leketøy og slikt.. De dumper prisene på søndagen fordi de ikke gidder å pakke sammen. Meeeen vi kom oss aldri dit. Lå hjemme og slappa av. Vaska klær og slikt, og Marie kom på ettermiddagen. Fra vi spiste til vi la oss lå vi på sofaen og så på Ringenes Herre og bare koste oss. ;)

Fikk litt nerver igår da. Skal ta tattisen idag.. Begynner å få kalde føtter merker jeg... Skal ta den på underarmen, altså et veldig åpent sted. Hva om jeg angrer?? :overrasket: Jeg har planlagt denne i over 2 år, og hatt motivet mer eller mindre klart i 1. Men jeg kan ikke si nei nå. Må ta den! Utsetter jeg det blir det lenge til neste gang jeg får sjansen kjenner jeg på meg.. Nei, det er vel normalt å få nerver før man gjør noe slikt vil jeg tro.. Skal prate litt mer med Ståle jeg. Ståle er alltid god å prate med fordi han er så utrolig flink til å roe ned nervene til folk. Bare jeg tenker på det gleder jeg meg litt igjen.. Det er ikke smerten jeg gruer meg til, smerte er jeg vandt med. Men det er det faktum at en tattoo forsvinner ikke. Den må jeg ha resten av livet mitt. Det er ikke som en piercing som man kan ta ut og inn som man vil. Har tenkt så utrolig mye på dette, men kommer ikke på så mye mer klokt enn hva jeg allerede har tenkt på; jeg lever en gang, og dette er noe jeg virkelig har lyst på. Pain is temporary, pride is forever. ;)

Sånn, tøsa, da fikk du en oppdatering. Helgen min har ikke vært så ille allikevel, men kanskje ikke så interessant? ;)

Skrevet
Nå har til og med jeg rotet meg til å finne den berømte dagboka di, så jeg venter spent på en oppdatering ;)

Og vips så var den der! :klem:

Skrevet

Tjenare, grabben med det vackra håret!!

Høres ut som om du har hatt en fin helg ;)

Var egentlig det jeg skulle si.. Dårlig til å skrive i gjestebøker..

PS. Munnsår er no' dritt!

:smoke:

Skrevet

hæppsi!

hehe jada helgen var kos den.. ;) Din da?

Skrevet
hæppsi!

hehe jada helgen var kos den.. ;) Din da?

*grin* Har ikke møtt på en eneste pengetruende person med katapult! Så, jeg er fornøyd.

Helgen har vært... Lærerik, opplevelsesfull, tåkete og frustrerende. ;)

Skrevet

Ehm.. hehehe vil jeg vite? ;D

Gjest *kosejoker*
Skrevet
Og vips så var den der!  :klem:

Wee ;) Ser du at jeg har begynt å bli litt mer aktiv på forumet igjen? *stolt* Lykke til med tattisen forresten :smile:

Skrevet
Ehm.. hehehe vil jeg vite? ;D

Næh.. Tvilsomt.

(Faen så rask du er. Bor du her?)

Skrevet
Næh.. Tvilsomt.

(Faen så rask du er. Bor du her?)

Jo men jeg vil egentlig vite da! :sjenert:

Hehehe, jeg er rask når det gjelder... :sjarmor:

Skrevet
Wee ;) Ser du at jeg har begynt å bli litt mer aktiv på forumet igjen? *stolt*  Lykke til med tattisen forresten :smile:

hihi jaggu på tide! *spænke*

Jo takk takk.. blir spennende... :overrasket:

Gjest *kosejoker*
Skrevet

Det går kjempebra.. Trodde du var litt machoman jeg? :blunke:

Kjeder meg så fælt med disse oppgavene, så jeg må jo ha en oppmuntring jeg også? *glad i KG*

Skrevet
Det går kjempebra.. Trodde du var litt machoman jeg? :blunke:

Kjeder meg så fælt med disse oppgavene, så jeg må jo ha en oppmuntring jeg også? *glad i KG*

Hei :klem: *Kosejoker* og Superlammet!

Kan vi ikke kuppe en tråd igjen? :sjarmor:

Gjest *kosejoker*
Skrevet

Marillia! Så koselig :klem: Jeg er med på kupp.. Just let me know ;)

Skrevet
Marillia! Så koselig :klem: Jeg er med på kupp.. Just let me know ;)

Hmm, la oss suse rundt og finne en tråd :ler: - har egentlig ikke tid til å være her akkurat nå, men så for det en liten d.... i meg :tunge1:

Går det bra med deg da? Hatt en fin sommer? (Superlammet blir vel ikke sur om vi låner litt plass? Blir du vel, Superlammet???)

Gjest *kosejoker*
Skrevet

Superlammet må da være glad for at det er litt aktivitet i dagboken hans ;) Jeg må dessverre dra på jobb nå.. Men i morgen er en ny dag! Eller hva? ;) Ha en fin dag begge to! :klem:

Skrevet

Ha en fin dag - både *Kosejoker* og Superlammet! :klem:

Skrevet

HEhe dere prata om å kuppe en tråd, så hvorfor ikke kuppe dagboka mi? :ler:

Kos å se deg igjen Marillia! :klem:

Gjest
Dette emnet er låst for flere svar.
  • Opprett ny...