Gå til innhold

Kjæresten min får bare 10 % amværsrett med sønnen

Anbefalte innlegg

Skrevet

Jeg er i ferd med å gå ut av et forhold med en mann, og jeg sitter igjen med mange ubesvarte spørsmål.

Denne mannen har etterhvert vist seg å være en manipulator og ha temperament. Han skal bestemme alt.

Han har en sønn på 4 år, og sa tidlig til meg i forholdet at moren ikke ønsket at han så barnet, han måtte gå til rettsak for å få se han. Men han har i dag 10% samværsrett. Et par timer to ganger i uka og en overnatting hver femte helg.

Jeg har forøkt å spørre han, hvorfor han måtte gå til rettsak. Har ikke fått noe svar. Jeg tenker som så at hvis du ikke vil ha samvær med barnefaren så er det fordi du hater han som pesten. Og de kameratene jeg har som har fått barn etter et one night stand, har jo fått innvilget mye mer samvær. 

Så noe som vet hvorfor han bare har fått 10 % samvær?

Anonymkode: b143d...e1d

Videoannonse
Annonse
Gjest Dævendøtte
Skrevet
7 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Jeg er i ferd med å gå ut av et forhold med en mann

Hvorfor bry seg med noe du ikke har noe med lengre? 

Skrevet

Du gir jo på en måte svaret selv da når du skriver det du gjør om at han er manipulerende og ha et temperament! Da har jo også retten sett noe og bestemt at sønnen ikke skal se faren mer enn de 10%. Er for øvrig helt enig med Dævendøtte med at dette har du ikke noe med i og med at du er på vei ut av forholdet med ham!

Anonymkode: f85a3...53c

• Liker 1
Skrevet

Du sier at han er en manipulator og har temperament. Da er han ikke egnet som far. Sannsynligheten er stor for at han har drevet psykisk og potensielt fysisk vold mot barnemor, noe som selvsagt påvirker barnet og kan være skadelig for barnet.

Anonymkode: 48aab...197

• Liker 1
Skrevet

En mann med temperament som for eksempel brøler eller kaster ting rundt seg kan skade barnet for resten av livet så da må barnet skjermes for mye samvær naturligvis.

Anonymkode: 48aab...197

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...