Gå til innhold

Dragetreneren (How to Train Your Dragon)

Anbefalte innlegg

Skrevet

Er disse filmene gode eller dårlige ?

Anonymkode: 5c85c...5eb

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Jeg liker dem. 

Anonymkode: 73ca7...970

Skrevet

Alle barn jeg kjenner elsker de filmene, både gutter og jenter.

Anonymkode: ea0ac...e4f

Gjest Krampus
Skrevet

Denne 33 åringen syns de er veldig fine. 

Skrevet

Jeg liker filmene godt, og barna i huset elsker dem. Filmmusikken går også ofte i bilen på høyt volum. :)

Skrevet

Jeg liker dem veldig godt, serien er heller ikke så dum, ligger på netflix.

Anonymkode: 10b65...357

Skrevet

De er fine og veldig morsomme. Eneren og treeren er de beste 🙂 

Skrevet

Jeg elsker både filmene og serien, og jeg er i 40-årene!

Anonymkode: 9710b...c83

Skrevet

Jeg liker de veldig godt :)

Skrevet
1 time siden, Valmuefrø skrev:

De er fine og veldig morsomme. Eneren og treeren er de beste 🙂 

Er det trist slutt på treeren. Sånn de skiller veier og vokst fra hverandre? Datteren min blir så lei seg av sånne slutter . Hun gråt da jeg viste tod og Cooper  filmen. 

Anonymkode: 61fb7...0f8

Skrevet
6 timer siden, AnonymBruker skrev:

Er det trist slutt på treeren. Sånn de skiller veier og vokst fra hverandre? Datteren min blir så lei seg av sånne slutter . Hun gråt da jeg viste tod og Cooper  filmen. 

Anonymkode: 61fb7...0f8

Spoiler

De skiller veier til slutt, men etter noen år finner Hikken, Astrid og deres to barn Tannlaus og hans familie. Så det blir en lykkelig slutt sånn sett :)

Anonymkode: 23978...54a

Skrevet

Mine barn er ikke så interesserte i disse filmene. Jeg syntes det var veldig rart- for de ser jo så flotte ut! Vakkert laget. MEN da jeg begynte å se på serien (altså ikke filmene), skjønte jeg fort hvorfor det ikke fenger dem. Det virker som filmene er laget for små barn. Mine er 9 og 7. De er vant til Ninjago, eller superhelt-action der ting skjer fort, eller mer "surrealistiske" barne-tv-filmer/serier som Teen Titans Go. (Dessverre!)

Mulig at Dragetreneren-filmene er bedre enn serien, da.

Anonymkode: 0a270...617

Skrevet
6 hours ago, AnonymBruker said:

Mine barn er ikke så interesserte i disse filmene. Jeg syntes det var veldig rart- for de ser jo så flotte ut! Vakkert laget. MEN da jeg begynte å se på serien (altså ikke filmene), skjønte jeg fort hvorfor det ikke fenger dem. Det virker som filmene er laget for små barn. Mine er 9 og 7. De er vant til Ninjago, eller superhelt-action der ting skjer fort, eller mer "surrealistiske" barne-tv-filmer/serier som Teen Titans Go. (Dessverre!)

Mulig at Dragetreneren-filmene er bedre enn serien, da.

Anonymkode: 0a270...617

I barnslighet er det vel ca samme nivå som typiske disney ala aladdin eller hercules. Så kanskje det fenger mest for de som er noen år yngre, med mindre man er veldig glad i disneyfilmer generelt. Personlig litke jeg den type filmer til jeg var ferdig med tenårene. 

Anonymkode: 72006...77c

Skrevet

Jeg er 27 år, kvinne. Elsker filmene! Er noe skikkelig fint med dem! 

Anonymkode: 06a2e...5c3

Skrevet

Elsker de filmene ,og det gjør barnet i huset også. Har ikke tall på hvor mange ganger vi har sett de,bortsett fra siste som vi har bare sett en gang da (foreløpig) . Er foresten ikke så glad i serien..

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...