Gjest Anonymous Skrevet 11. april 2005 #1 Skrevet 11. april 2005 Syns alle jeans jeg har mister fasongen temmelig kjapt. Føler at ingen jeans kler meg på en måte. Tenker alltid når jeg ser andre så ser de alltid så bra ut i de buksene jeg syns jeg er helt fæl i. Alt er bra første uka etter at jeg har kjøpt ny bukse, så plutselig syns jeg ikke den er noe fin på meg lenger frusterende!!!Så er det bare meg som føler det sån eller?
Gjest Anonymous Skrevet 12. april 2005 #2 Skrevet 12. april 2005 Nei har det på akkurat samme måte. Jeansene kan se helt ok ut når jeg prøver dem i butikken, men etter en tids bruk og vask blir de bare posete, stygge og altfor store. Skulle vel ha kjøpt dem så små at det knapt går an å trekke pusten i dem. Da ville de nok ha passet fint når de hadde gått ut litt.
lene24 Skrevet 12. april 2005 #3 Skrevet 12. april 2005 tror det er der det ligger som oftest, at en skal kjøpe en bukse som sitter pintrangt på i prøverommet, så blir den fin etter noen timers bruk - selv har jeg problemer med å gjøre slik, tenk om den ikke vier seg ut? Da ser det jo ikke mye pent ut - men får jo høre av de i butikken hver gang at jeg bør velge noen størrelser mindre enn jeg tar, ihvertfall om det er stretch i buksene
Gjest Anonymous Skrevet 12. april 2005 #4 Skrevet 12. april 2005 de såkalte 'jeans ekspertene' anbefaler å kjøpe jeansene i et nr akkurat for lite faktisk har ikke gjort det ennå, men det skal jeg neste gang! vanlige jeans skal ikke gå noe mer inn i vask, slik mange tror. Med mindre det er ubehandlede jeans som er beregnet for å 'gåes' inn (tror acne har noen av disse). du kan også legge deg i badekaret med de litt for store jeansere, så skal de forme seg etter kroppen. er også så lei av slappis bukser! :o
Gjest gjest1 Skrevet 12. april 2005 #6 Skrevet 12. april 2005 Viktig å kjøpe de piiiinetrange, selv om det ser litt teit ut i prøverommet Og ikke bruk skyllemiddel når du vasker dem. Noen bukser holder desverre fasongen dårligere enn andre. Har et par fra Fornarina (de har vanligvis god kvalitet på buksene) som bare ser fine ut de første timene etter vask.
Gjest Gjesta Skrevet 12. april 2005 #7 Skrevet 12. april 2005 Viktig å kjøpe dem trange, men ikke så trange at det er skikkelig ubehagelig. Jeg gikk nemlig i den fella, og sitter med et par skikkelig fine jeans som kun kan brukes hvis jeg ikke har spist eller noe slikt... :-? (Denimbirds).
Gjest Anonymous Skrevet 12. april 2005 #8 Skrevet 12. april 2005 de såkalte 'jeans ekspertene' anbefaler å kjøpe jeansene i et nr akkurat for lite faktisk har ikke gjort det ennå, men det skal jeg neste gang! vanlige jeans skal ikke gå noe mer inn i vask, slik mange tror. Med mindre det er ubehandlede jeans som er beregnet for å 'gåes' inn (tror acne har noen av disse). du kan også legge deg i badekaret med de litt for store jeansere, så skal de forme seg etter kroppen. er også så lei av slappis bukser! :o Skal en legge seg i badekaret hver gang en skal bruke de da eller funker det da? jeg bruker alltid, alltid å kjøpe jeans slik at jeg akkurat får de på meg, men alikavell mister de fort fasongen syns jeg...Noen som har noen forslag til jeans som holder fasongen bra?
Søtpotita Skrevet 12. april 2005 #9 Skrevet 12. april 2005 Viktig å kjøpe de piiiinetrange, selv om det ser litt teit ut i prøverommet Og ikke bruk skyllemiddel når du vasker dem. Noen bukser holder desverre fasongen dårligere enn andre. Har et par fra Fornarina (de har vanligvis god kvalitet på buksene) som bare ser fine ut de første timene etter vask. Skal ein ikkje bruka skyllemiddel? Kva skjer dersom ein brukar det?
Gjest Anonymous Skrevet 12. april 2005 #10 Skrevet 12. april 2005 Viktig å kjøpe dem trange' date=' men ikke så trange at det er skikkelig ubehagelig. Jeg gikk nemlig i den fella, og sitter med et par skikkelig fine jeans som kun kan brukes hvis jeg ikke har spist eller noe slikt... :-? (Denimbirds).[/quote'] Kanskje du kan prøve å pøse på med tøymykner og strekke dem når de er våte? Siden de ikke blir brukt likevel, skader det jo ikke å prøve.. :-)
Scaramouche Skrevet 12. april 2005 #11 Skrevet 12. april 2005 jeg synes egentlig ikke det gjør noe om jeansen ikke sitter pinnstramt inntil, det kan også være kult om de er bittelitt slappe synes jeg.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå