Gå til innhold

Ang. bruk av offentlige toaletter:

Anbefalte innlegg

Skrevet

Hvorfor. Driter. Dere. Der?

Det forferdelig ekkelt å kose seg på restaurant/kafe/skolebiblioteket/storsenteret/treningssenteret for så gå en liten tur på do, for så å se at noen har lagt en skikkelig kabel med bremsespor, ikke ordentlig nedtrukket (tørket vekk: det er jo off. toalett, ikke hjemme, hvorfor skulle man bry seg om nestemanns besøk da?), og du blir møtt med en lukt og en temperatur som er til å spy av,

Dere bor ikke på kafeen, dere er gjester, og vi viser da hensyn?!

Anonymkode: 87feb...0de

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Enig. Greit at man kanskje har blitt dårlig i magen og skiter ned toalettet, men da skyller man godt ned, bruker børsten, og skyller ned en gang til slik at det ser noenlunde ut når man går. Handler om folkeskikk. Men mange som ikke gjør det. Kvier meg for å bruke toalettet enkelte steder der det ser helt jævlig ut. Kan jeg vente, så hender det ofte at jeg heller venter til jeg kommer hjem. 

Anonymkode: 164c9...84e

• Liker 2
Skrevet

Noen ganger har man bare ikke noe valg, men jeg er enig i at man burde vaske over det og gjøre det fint igjen. Jeg gjør det alltid etter meg. 

Anonymkode: 73bc3...717

• Liker 3
Skrevet

Hvorfor må si gå på do der for å pisse? Kan ikke du gjøre det hjemme? 

Skrevet

Noen kjeder seg i dag... :filer:

Anonymkode: db79b...8a1

• Liker 1
Skrevet
2 timer siden, AnonymBruker skrev:

Hvorfor. Driter. Dere. Der?

Det forferdelig ekkelt å kose seg på restaurant/kafe/skolebiblioteket/storsenteret/treningssenteret for så gå en liten tur på do, for så å se at noen har lagt en skikkelig kabel med bremsespor, ikke ordentlig nedtrukket (tørket vekk: det er jo off. toalett, ikke hjemme, hvorfor skulle man bry seg om nestemanns besøk da?), og du blir møtt med en lukt og en temperatur som er til å spy av,

Dere bor ikke på kafeen, dere er gjester, og vi viser da hensyn?!

Må man på toalettet så må man. Klarer du å holde noe du ikke holder i hånden, på ubegrenset tid? 

Ikke alle kan komme seg hjem for å bruke hjemmetoalettet. 

MEN, DET MINSTE FOLK KAN KLARE Å GJØRE ER Å TREKKE NED ETTER SEG, OG Å IKKE GRISE TIL HELE TOALETTET!

Klarer de ikke trekke ned etter seg og å la være å grise til hele toalettet, så får de ansaffe seg bleier så de slipper å gå på offentlige toaletter og gjøre disse ubrukelige for alle andre. 

TS, snakker du om dame eller herretoaletter? Menn er generelt mer grisete av seg enn kvinner....

Anonymkode: 2f99c...b09

• Liker 3
Skrevet
4 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Noen kjeder seg i dag... :filer:

Du har kanskje aldri vært inne på et offentlig toalett siden du uttaler deg på denne måten? 

Eller tar ts opp et tema du ikke helt er komfortabel med? 

Skrevet
Akkurat nå, AnonymBruker skrev:

Du har kanskje aldri vært inne på et offentlig toalett siden du uttaler deg på denne måten? 

Eller tar ts opp et tema du ikke helt er komfortabel med? 

Min kommentar var IKKE til ts...

Skrevet

Må man så må man, men selvsagt skal man rydde etter seg. 

Skrevet

Det er ikke alltid børster på offentlige toaletter, hva skal man gjøre da? Vaske nedi med hendene? Flere og flere hoteller har også sluttet med børster, så man må gå med skittent toalett hele dagen. Hva kommer det av, er børstene virkelig noe folk stjeler? Syns det er nasty selv når jeg reiser alene, men hva om man deler rom med noen? Ikke alltid dusjene er sånn at man kan ta dem ned fra veggen for å spyle toalettet heller. Og på et offentlig toalett uten vask har man få muligheter til å rydde etter seg når børsten mangler. 

Anonymkode: ebe15...d4c

Skrevet

Men tenker mer på at å drite kan du faktisk vente med. Du MÅ ikke drite i 30 min av de 2 timene du sitter der med venninnegjengen.

Opplevde det for en uke siden: det var en følelse av å komme inn i røyk av bæsjelukt.

Opplevde det i forigårs: en gammel dame og hennes eldre venninner hadde tatt seg superdupert til rette på Espresso House.

Opplevde det i dag: to venninner, ene måtte jo sitte alene i 30 min fordi hun andre måtte drite akkurat da. Fy!

Skrevet
2 minutter siden, AnonymBruker said:

Men tenker mer på at å drite kan du faktisk vente med. Du MÅ ikke drite i 30 min av de 2 timene du sitter der med venninnegjengen.

Du må være fryktelig ung eller fryktelig heldig med fordøyelsessystemet om du ikke vet at det ikke alltid kan vente. Og toalettene er faktisk laget for slikt, enten du liker det eller ikke. 

• Liker 5
Skrevet
1 minutt siden, AnonymBruker said:

Du må være fryktelig ung eller fryktelig heldig med fordøyelsessystemet om du ikke vet at det ikke alltid kan vente. Og toalettene er faktisk laget for slikt, enten du liker det eller ikke. 

Det er ekkelt å drite på off. toalett når folk skal kose seg ute.

Skrevet
7 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Opplevde det for en uke siden: det var en følelse av å komme inn i røyk av bæsjelukt.

Opplevde det i forigårs: en gammel dame og hennes eldre venninner hadde tatt seg superdupert til rette på Espresso House.

Opplevde det i dag: to venninner, ene måtte jo sitte alene i 30 min fordi hun andre måtte drite akkurat da. Fy!

Er det noen som bruker en halvtime på do når de skal bæsje?   Jeg gjør det på 30 sekunder.  Sliter man så mye bør man komme seg til lege, er ikke normalt.

Skrevet
2 minutter siden, AnonymBruker said:

Ingen sier avføring er koselig, men det er da heller ikke på toalettet folk koser seg ute. Toalettet er laget for avføring. 

• Liker 2
Skrevet
2 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Det er ekkelt med folk som bæsjer på seg når du skal kose deg ute også!

Anonymkode: d9eff...655

• Liker 2
Skrevet
4 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Unnskyld meg, men er det toalett midt i rommet de stedene du oppholder deg? Ellers kan jeg ikke helt se problemet med at folk gjør hverken det ene eller det andre når de er på do. 

• Liker 3
Gjest Kjærlighetsbarn98
Skrevet (endret)

Slettet

Endret av Kjærlighetsbarn98
Skrevet
10 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Det er jaggu ikke alltid at det er bare å holde seg til man er hjemme. Snakk om uvitenhet 

Enkelte har sykdommer som ulcerøs kolitt og morbus crohns, og da må man fort og bråttom på do, det kommer som lyn fra klar himmel. Selv om man følte seg bra i magen før man dro hjemmefra

men ja, man sørger såklart for at dassen ser bra ut etter seg. Lukt er det verre med, den kan man ikke trylle bort 

Anonymkode: 5ffcf...450

• Liker 1
Skrevet
18 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Har du ikke noe bedre å gjøre enn å følge med på folk som driter?

Du får holde deg unna offentlig toalett hvis du misliker dem så fælt. 

Anonymkode: e075e...db6

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...