AnonymBruker Skrevet 17. februar 2019 #1 Skrevet 17. februar 2019 Nettopp "brent inn" ny Siemens stekeovn, og etter å ha slått den av for ca 15minutter siden, går fortsatt viften. Er det normalt ? Ovnen virker veldig avslått, så det kan ikke være det at den fortsatt står på. Anonymkode: a35fe...d5d
AnonymBruker Skrevet 17. februar 2019 #2 Skrevet 17. februar 2019 Vifta står på min for å avkjøle ovnen. Skrur seg av etter 20 min. Hva med i lese i manualen. Anonymkode: 7b494...de7 3
AnonymBruker Skrevet 17. februar 2019 #3 Skrevet 17. februar 2019 Akkurat nå, AnonymBruker skrev: Vifta står på min for å avkjøle ovnen. Skrur seg av etter 20 min. Hva med i lese i manualen. Anonymkode: 7b494...de7 Lest. Står ingenting om akkurat dette. Anonymkode: a35fe...d5d
Million Skrevet 17. februar 2019 #4 Skrevet 17. februar 2019 Viften går i min også en stund etter at den er slått av, for å avkjøle ovnen. 3
AnonymBruker Skrevet 17. februar 2019 #5 Skrevet 17. februar 2019 1 minutt siden, Million skrev: Viften går i min også en stund etter at den er slått av, for å avkjøle ovnen. Ja, nå fant jeg det faktisk i bruksanvisningen. Står at viften går "i en viss tid", men nå som det nærmer seg 20 minutter, tenkte jeg at det var ganske lenge. Men, men. Da er det nok normalt. Åpnet døren, og håper det avkorter tiden. Anonymkode: a35fe...d5d
Gjest loveli Skrevet 17. februar 2019 #6 Skrevet 17. februar 2019 (endret) 3 minutter siden, AnonymBruker skrev: Ja, nå fant jeg det faktisk i bruksanvisningen. Står at viften går "i en viss tid", men nå som det nærmer seg 20 minutter, tenkte jeg at det var ganske lenge. Men, men. Da er det nok normalt. Åpnet døren, og håper det avkorter tiden. Anonymkode: a35fe...d5d Jeg har hørt at det å åpne døren til ovnen kan ødelegge den, fordi nedkjølingen går for fort. Endret 17. februar 2019 av loveli
AnonymBruker Skrevet 17. februar 2019 #7 Skrevet 17. februar 2019 Min ovn bytter litt på. Noen ganger går viften, andre ganger ikke. Anonymkode: d50bf...5a0
AnonymBruker Skrevet 18. februar 2019 #8 Skrevet 18. februar 2019 I alle nye ovner jeg har vært borti har vifta gått litt av og på etter bruk, og dette kan gjerne vare i over et kvarter. De fleste av disse ovnene har vært innebygde ovner, og jeg vil anta at de må kjøle seg ned mer fordi de ikke kan sende varme oppover. Ovnen jeg vokste opp med var så varm at man kunne brenne seg oppå når man brukte stekeovnen, så der var det bra det var barnesikring. Enkelte gamle ovner jeg har vært borti har også vært varme på sidene, noe som ikke er helt heldig for skapene ved siden av, eller for ting som kan ha havnet i sprekken. Anonymkode: 1bbf5...e77
Gjest Mysticgirl Skrevet 18. februar 2019 #9 Skrevet 18. februar 2019 Min går i en evighet etter at jeg har brukt ovnen 😂
AnonymBruker Skrevet 18. februar 2019 #10 Skrevet 18. februar 2019 Hva betyr brent inn? Anonymkode: afc00...8ca
skrue Skrevet 18. februar 2019 #11 Skrevet 18. februar 2019 9 minutter siden, AnonymBruker said: Hva betyr brent inn? Anonymkode: afc00...8ca Når den er ny kan det være greit å kjøre den på høy temp en stund. Få vekk lukt osv.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå