AnonymBruker Skrevet 17. februar 2019 #1 Skrevet 17. februar 2019 Fra i morgen blir det mulig å se bøkene som er med på årets Mammutsalg, og selve salget starter 5. mars. Jeg tenkte vi kunne bruke tråden til å snakke om bøkene vi ønsker å kjøpe, hva vi tenker om utvalget osv. Jeg skal ærlig innrømme at jeg synes Mammutsalget har tapt seg de siste årene. Spesielt skuffet var jeg over utvalget i fjor. Likevel er jeg nysgjerrig og jeg finner sikkert et eller annet jeg har lyst på 😊 Anonymkode: 3f3ec...231 1
AnonymBruker Skrevet 18. februar 2019 #2 Skrevet 18. februar 2019 Endte opp med med å reservere Odd er et egg av Lisa Aisato, Hvorfor hopper jeg av Naoki Higsahida, Hvis helvete var av is av Bernard Minier og Den norske kaffesjela av Egon Holstad (denne vil jeg bla litt før jeg bestemmer meg for å kjøpe den eller ikke). Synes utvalget er bedre i år enn i fjor! Mulig det blir flere når jeg vandrer rundt i en bokhandel under selve salget og leser hva de ulike bøkene handler om, men dette var i hvert fall de jeg umiddelbart var interessert i 😊 Anonymkode: 3f3ec...231
Factum Factaria Skrevet 22. februar 2019 #3 Skrevet 22. februar 2019 Skuffende utvalg e-bøker. Blir fire bøker på meg, Bikubesong av Forde Grytten, Tung tids tale av Olaug Nilssen, Barmhjertighet av Knut Nærum og Tante Ulrikkes vei av Zeshan Shakar. 1
TulleJenny Skrevet 27. februar 2019 #4 Skrevet 27. februar 2019 Litt skuffet over utvalget faktisk. Har reservert Tung tids tale og En moderne familie 😊
Rumle Skrevet 28. februar 2019 #5 Skrevet 28. februar 2019 På 22.2.2019 den 10.47, Factum Factaria skrev: Skuffende utvalg e-bøker. Blir fire bøker på meg, Bikubesong av Forde Grytten, Tung tids tale av Olaug Nilssen, Barmhjertighet av Knut Nærum og Tante Ulrikkes vei av Zeshan Shakar. Jeg har ikke funnet noen e-bøker enda. Hvem fant du det hos?
Rumle Skrevet 28. februar 2019 #6 Skrevet 28. februar 2019 Kan anbefale Cecilie Engers 'Pust for meg'. Leste den for noen måneder siden, en utrolig fin bok 1
Factum Factaria Skrevet 28. februar 2019 #7 Skrevet 28. februar 2019 2 timer siden, Rumle skrev: Jeg har ikke funnet noen e-bøker enda. Hvem fant du det hos? Fant en oversikt her: http://www.mammutsalg.com/mb/m/index.php 1
Rumle Skrevet 28. februar 2019 #8 Skrevet 28. februar 2019 Akkurat nå, Factum Factaria skrev: Fant en oversikt her: http://www.mammutsalg.com/mb/m/index.php Takk!
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå