AnonymBruker Skrevet 17. februar 2019 #1 Skrevet 17. februar 2019 Jeg lurer virkelig på dette spørsmålet når jeg har lest denne artikkelen. https://www.vg.no/spesial/2019/tindersvindleren/?utm_source=vgfront&utm_content=row-1 Dere må være helt bak mål når dere går med på denne limpinnen. Når vi nå skriver 2019 så skulle en tro at folk var noe mer opplyste enn det som blir gitt uttrykk for i denne saken. Er det virkelig så sant at dere så desperate å få mannfolk at dere ikke sjekker ut og er litt føre var. Jeg tror at dere vært litt mer forsiktig og ikke minst tenkt dere om så hadde det ikke blitt så mye rart (med både x antall meiner og unger i hytt og pine). Og dette skal samfunnet i etterkant bruke tid og ikke minst penger til å dekke både politi og rettssaker på....Jeg vet ikke helt om jeg vil være med på finansiere galskapen med å betale skatter og avgifter..... SÅ DAMER/JENTER SKJERP DERE!!!!!!!! OG BRUK HODET DET ER IKKE TIL PYNT SLIK SOM ENKELTE AV DERE TROR DET ER!!!!!! Hilsen mann34 år Anonymkode: 08532...310 6
AnonymBruker Skrevet 17. februar 2019 #2 Skrevet 17. februar 2019 Er kvinne og tenker akkurat det samme. Begriper ikke at noen går på det gang på gang. Anonymkode: 6e36c...1cf 11
Populært innlegg AnonymBruker Skrevet 17. februar 2019 Populært innlegg #3 Skrevet 17. februar 2019 Nok av menn som blir svindlet av damer også... Skjønner ikke helt hva du vil frem til her? Dette skjer med begge kjønn. Anonymkode: c88aa...b56 53
AnonymBruker Skrevet 17. februar 2019 #5 Skrevet 17. februar 2019 Nei det går jo for all del ikke begge veier Anonymkode: 461e9...4dc 10
AnonymBruker Skrevet 17. februar 2019 #6 Skrevet 17. februar 2019 Ehm. Hvorfor går du løs på alle kvinner? Har du ikke lest om menn som lar seg lure av thai damer? Skal jeg si at DERE MENN ER SÅ DUMME! Fordi noen har gått på limpinnen? 🤔 Anonymkode: 12fb6...a30 39
AnonymBruker Skrevet 17. februar 2019 #7 Skrevet 17. februar 2019 Vel, de som har blitt lurt av fyren i linken har i alle fall fått noe igjen, i motsetning til alle mannfolkene i 50-åra som tror de er uimotståelige for snertne 20-åringer fra Øst-Europa og Asia og pøser ut penger til reiser (som aldri blir noe av) og sykehusopphold. Tror ikke det å være lettlurt er kjønnsavhengig, gitt. Anonymkode: da93e...46c 20
Ild Skrevet 17. februar 2019 #8 Skrevet 17. februar 2019 Så dere tror det bare er damer som blir lurt? Da lurer jeg på hvem som er dum/naiv. Les litt om ceo fraud, cfo fraud, og generelt om love scam. Det er grunnleggende å bygge opp fra en normal relasjon, sakte men sikkert lure offeret. Tror ikke artikkelen sier noe om statistikken på om kvinner eller menn representerer den største gruppen som er lurt. 6
AnonymBruker Skrevet 17. februar 2019 #9 Skrevet 17. februar 2019 Hvis du er så flink til å gjøre bakgrunnssjekker som du selv hevder, ville du funnet ut at det allerede er en tråd om dette. Anonymkode: e4cfa...81e 25
AnonymBruker Skrevet 17. februar 2019 #10 Skrevet 17. februar 2019 Haha, menn blir lurt også. Ikke gjør dette til et kvinneproblem: https://www.nrk.no/troms/brukte-alle-nav-pengene-pa-storsvindler-1.14197027 Anonymkode: 2f15d...373 14
AnonymBruker Skrevet 17. februar 2019 #11 Skrevet 17. februar 2019 Det må sies at fyren virkelig gjorde svindelen skikkelig. Mye mer skikkelig enn andre som får menn og kvinner på limpinnen. Det er faktisk så skikkelig gjort at jeg har problemer med å tro på historien. Med slike evner er det ikke noe stort problem å tjene ærlige penger. Men spenningen og opplevelsen er kanskje det vesentlige for denne mannen. Anonymkode: 51c27...cae 9
FrodeF Skrevet 17. februar 2019 #12 Skrevet 17. februar 2019 Folk flest er jo tjukke i hodet, så dette er ikke så veldig overraskende
AnonymBruker Skrevet 17. februar 2019 #13 Skrevet 17. februar 2019 Det er vel ikke damer som er mest desperate etter menn, pleier være motsatt:p Ytterst sjelden at kvinner finansierer menn på denne måten, ja. Anonymkode: 09442...f8e 4
AnonymBruker Skrevet 17. februar 2019 #14 Skrevet 17. februar 2019 Dere damer så godtroende at halve kunne tro det var nok.Hvorfor skjer dette gang på gang....også hvorfor hopper dere i senga og får barn både med den ene og andre.....jeg tror at dere damer er blitt mye lettere på tråden og tenker ikke enn de var "gamle dager". Nå er dere så desp. etter å finne en mann så dere tenker ikke...... ja, dette er problem....ET STOR PROBLEM!!! Anonymkode: 08532...310
AnonymBruker Skrevet 17. februar 2019 #15 Skrevet 17. februar 2019 kluet er vel at dette er et kvinnedominert forum, så denne henvendelsen treffer målgruppen sin veldig bra. Anonymkode: 8d34a...3ea
AnonymBruker Skrevet 17. februar 2019 #16 Skrevet 17. februar 2019 14 minutter siden, AnonymBruker skrev: Hvis du er så flink til å gjøre bakgrunnssjekker som du selv hevder, ville du funnet ut at det allerede er en tråd om dette. Anonymkode: e4cfa...81e 🤣 Anonymkode: 559b7...ee5 6
SunnivaOslo Skrevet 17. februar 2019 #17 Skrevet 17. februar 2019 4 minutter siden, AnonymBruker skrev: Dere damer så godtroende at halve kunne tro det var nok.Hvorfor skjer dette gang på gang....også hvorfor hopper dere i senga og får barn både med den ene og andre.....jeg tror at dere damer er blitt mye lettere på tråden og tenker ikke enn de var "gamle dager". Nå er dere så desp. etter å finne en mann så dere tenker ikke...... ja, dette er problem....ET STOR PROBLEM!!! Anonymkode: 08532...310 Har du hørt om Nigeriasvindel? Har du lest alle de artiklene om Odd-Aslaug på 67 som ville ha Pom pang ping til Norge men han måtte bare sende ned noen 100 000 først? 7
AnonymBruker Skrevet 17. februar 2019 #18 Skrevet 17. februar 2019 9 minutter siden, AnonymBruker skrev: Dere damer så godtroende at halve kunne tro det var nok.Hvorfor skjer dette gang på gang....også hvorfor hopper dere i senga og får barn både med den ene og andre.....jeg tror at dere damer er blitt mye lettere på tråden og tenker ikke enn de var "gamle dager". Nå er dere så desp. etter å finne en mann så dere tenker ikke...... ja, dette er problem....ET STOR PROBLEM!!! Anonymkode: 08532...310 Tror det var flere som fikk barn utenfor forhold på 80-tallet, så her bommer du. Og "lette på tråden" ble vel også brukt den gang. Regner med at du derfor er en godt voksen person. Anonymkode: 6e36c...1cf 5
AnonymBruker Skrevet 17. februar 2019 #19 Skrevet 17. februar 2019 13 minutter siden, AnonymBruker said: Dere damer så godtroende at halve kunne tro det var nok.Hvorfor skjer dette gang på gang....også hvorfor hopper dere i senga og får barn både med den ene og andre.....jeg tror at dere damer er blitt mye lettere på tråden og tenker ikke enn de var "gamle dager". Nå er dere så desp. etter å finne en mann så dere tenker ikke...... ja, dette er problem....ET STOR PROBLEM!!! Anonymkode: 08532...310 Du får si det til Erna. Hun vil at det skal fødes flere barn i Norge. Anonymkode: 51c27...cae 1
Snaskesnusken Skrevet 17. februar 2019 #20 Skrevet 17. februar 2019 12 minutter siden, AnonymBruker skrev: Dere damer så godtroende at halve kunne tro det var nok.Hvorfor skjer dette gang på gang....også hvorfor hopper dere i senga og får barn både med den ene og andre.....jeg tror at dere damer er blitt mye lettere på tråden og tenker ikke enn de var "gamle dager". Nå er dere så desp. etter å finne en mann så dere tenker ikke...... ja, dette er problem....ET STOR PROBLEM!!! Anonymkode: 08532...310 Menn blir altså ikke lurt av «kvinner» på Internett? https://www.aftenposten.no/amagasinet/i/qnaQa0/Hun-ble-venn-med-ensomme-menn-pa-Facebook-Sa-svindlet-hun-dem 5
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå