AnonymBruker Skrevet 17. februar 2019 #1 Skrevet 17. februar 2019 Skal levere hjemme eksamen snart, men lurer på om jeg må henvise til kilder i avslutnings delen? Avslutningen er jo egentlig bare oppsummering av alt det andre, og der har jeg vært raus med henvisninger. Anonymkode: ad487...cd1
AnonymBruker Skrevet 17. februar 2019 #2 Skrevet 17. februar 2019 Du må ha kilder der også 🙂 Hilsen lærer Anonymkode: 6a80f...679
AnonymBruker Skrevet 17. februar 2019 #3 Skrevet 17. februar 2019 Ok, takk 🙂👍 Anonymkode: ad487...cd1
Snaskesnusken Skrevet 17. februar 2019 #4 Skrevet 17. februar 2019 13 minutter siden, AnonymBruker skrev: Skal levere hjemme eksamen snart, men lurer på om jeg må henvise til kilder i avslutnings delen? Avslutningen er jo egentlig bare oppsummering av alt det andre, og der har jeg vært raus med henvisninger. Anonymkode: ad487...cd1 Du må kildehvise i avslutningen også. Lykke til!
AnonymBruker Skrevet 17. februar 2019 #5 Skrevet 17. februar 2019 Jeg er slett ikke enig i svarene du har fått. Konklusjonen skal jo bare inneholde en oppsummering av det du har kommet fram til tidligere i oppgaven. Nye poenger/momenter har ingen ting i en konklusjon/avslutning å gjøre; de må inn i tidligere deler av oppgaver, og senest i diskusjonen. Av den grunn hører selvsagt heller ikke litteraturreferanser hjemme i en konklusjon. Anonymkode: 5ea04...539
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå