Gå til innhold

Lange strømper - sexy?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Føler du deg sexy i lange strømper typ med holder eller stayups? Har begynt å bruke sånne, og synes det rett og slett er litt sexy å se meg selv … Sendte et par bilder til typen som studerer i en annen by i natt, og han likte det veeeldig godt! 

Anonymkode: 816e0...478

• Liker 2
Videoannonse
Annonse
Skrevet

Det er bra at du føler deg vel. Økt selvfølelse er med på å styrke selvbildet og selvtilliten din. Dette vil samtidig påvirke måten du er på og hvordan andre leser deg og oppfatter deg og hvor sexy og tiltrekkende du er. Det er faktisk helt sant!

Mye henger sammen og når du tar på deg disse strømpene og liker å se deg selv i speilet så er det flott at du tør å ta det til deg og nyte det du ser og hvordan andre vil kunne se deg. 

Du vil sikkert risikere å få svar fra andre som synes at du digger deg selv på denne måten og at du må slutte å oppføre deg som om du er bedre eller flottere enn andre. Hvorfor det alltid er noen som skal nekte andre å synes godt om seg selv i dette landet vet jeg ikke, men det er jo kjent at vi her i nord er både naive og innesluttede. Ditt syn på deg selv er et steg i riktig retning fra dette.

Lykke til! 

• Liker 1
Skrevet

Fint for deg at du liker det, og at kjæresten også liker det :) Jeg kan ikke fordra følelsen av å ha på slikt, godt vi er forskjellige :) 

Anonymkode: 344a9...deb

Skrevet

Hvis du også tenner på det. Så kan du jo bare kjøpe et par til han også. 

Anonymkode: 6650e...5a6

Skrevet

I skapet,sammen med diverse undertoy  kan de nok virke pirrende for enkelte. Bar hud er best, syns jeg 😄

Anonymkode: c8b96...cd4

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...