Gå til innhold

hvorfor lar ikke mennesker naturen være i fred?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Hvorfor skal vi drive å ødelegge bare til fordel for oss selv? Leste nettopp om en løve i en dyrepark som fikk klippet klørne sine pga barn skulle få leke med den. Altså, den hører ikke hjemme blandt mennesker. Så hvorfor skal mennesker ha ALT? Hvorfor skal alt være til morsomheter for mennesker? Dyr skal også bli kjæledyr, til tross for at de ikke hører til blandt oss. 

Hipp hurra for alle sok ikke klarer å bære frem barn. Ikke på vegne av mødrene som ønsker familieliv, men for at færre mennesker fødes. Stor sorg for alle kvinnekropper som klarer å bære frem barn. 

Anonymkode: 8ca6a...4a1

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Vi er naturen. Og siden jeg er en del av naturen, ser jeg det som min rett å hive hva faen jeg vil hvor jeg vil, hogge ned trær om jeg vil osv. 

• Liker 1
Skrevet

De klippet ikke klørne De dro ut neglene.

Anonymkode: a04c8...ac1

Skrevet (endret)
10 timer siden, Schmidt skrev:

Vi er naturen. Og siden jeg er en del av naturen, ser jeg det som min rett å hive hva faen jeg vil hvor jeg vil, hogge ned trær om jeg vil osv. 

Håper du kødder nå. Hvis ikke er det slike som deg som gjør at verden går til helvete. Verden har isåfall ikke bruk for mennesker som deg. Med all sin arroganse og egoisme. 

Endret av OPIgirl
  • Liker 2
Skrevet
5 hours ago, OPIgirl said:

Håper du kødder nå. Hvis ikke er det slike som deg som gjør at verden går til helvete. Verden har isåfall ikke bruk for mennesker som deg. Med all sin arroganse og egoisme. 

Nei? Hvorfor skal jeg bry meg? Hvis det er dette evolusjon konkluderer i, hvem er jeg til å motstå det? Jeg er naturen, har du et problem med det så har du et problem med naturen selv.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...