Gå til innhold

Ditt beste sexminne

Anbefalte innlegg

Skrevet

Noen som vil ta utfordringen og begynne. Mange som sikkert venter spent 

Anonymkode: d848e...ddb

Videoannonse
Annonse
Gjest Alterego666
Skrevet

Det er vanlig KG-kotyme å selv bidra i HI med egen erfaring.

Skrevet

Det beste minnet eg har er når eg og samboeren min var i Florida. Lå i bassenget med masse folk rundt og koste oss med øl og drinken som stod på basseng kanten. Ble etter hvert litt små brisne og kåte. Så eg stakk hands mi ned i bikinitrusa til dama og begynte og massere klitten hennes. Etter hvert tok ho tak i kuken min og begynte og funke meg. Til slutt klarte vi ikke holde oss og trakk oss inn på grunna var lite folk der så satte hun seg på fanget mitt så knulla vi. Ganske deilig og holde på med så mange folk rundt

• Liker 5
Skrevet
10 minutter siden, Alterego666 skrev:

Det er vanlig KG-kotyme å selv bidra i HI med egen erfaring.

Ok da. Beste minnet mitt var da jeg datet ei dame som var 20 eldre enn meg. Jeg var ganske uerfaren,men ei hotellhelg fikk jeg sannelig alt jeg bare hadde fantasert om tidligere. Forholdet varte lenge. Og jeg ble en mester i flere teknikker, hevdet hun i hvert fall 😇

Gjest Dkgut38
Skrevet

Las vegas med en ex og så hun ligge der foran vinduet foran the strip 😉😍

ok i 31 etasje men var sexy 

Skrevet
4 minutter siden, Dkgut38 skrev:

Las vegas med en ex og så hun ligge der foran vinduet foran the strip 😉😍

ok i 31 etasje men var sexy 

Ja, det var en gang. I  heisen. 👱

Gjest Dkgut38
Skrevet (endret)

Husker ikk ex i heis 😲🤔🤔 

Endret av Dkgut38
Skrevet
17 minutter siden, Dkgut38 skrev:

Husker ikk ex i heis 😲🤔🤔 

det skjer ofte altsa 😆

Gjest Dkgut38
Skrevet (endret)
6 minutter siden, AnonymBruker skrev:

det skjer ofte altsa 😆

Nei har aldrig tatt en ex i heis virkelig , og ja med akkurat hun havde jeg nok gjordt alt for hun hhhh 

blir jeg gamel 😃😅🤔 glemsk 

Endret av Dkgut38
Skrevet
5 minutter siden, Dkgut38 skrev:

Nei har aldrig tatt en ex i heis virkelig , og ja med akkurat hun havde jeg nok gjordt alt for hun hhhh 

blir jeg gamel 😃😅🤔 glemsk 

Blir du Skikkelig gammel husker du ting fra ungdommen .😠

Gjest Dkgut38
Skrevet (endret)
35 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Blir du Skikkelig gammel husker du ting fra ungdommen .😠

Var ikke så mange år siden jeg var med hun fineste så husker nok alt hehehe

og eneste der har den ting som tenner meg 😍

Endret av Dkgut38
Skrevet
Akkurat nå, Dkgut38 skrev:

Var ikke så mange år siden jeg var med hun fineste så husker nok alt hehehe

Ja, kortidsminnet er viktig at beholde slik at en finner been hjem 😕

Gjest Dkgut38
Skrevet
38 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Ja, kortidsminnet er viktig at beholde slik at en finner been hjem 😕

Synd hun nok ikke akkurat sitter og tenker tilbake å 😚

Skrevet
10 minutter siden, Dkgut38 skrev:

Synd hun nok ikke akkurat sitter og tenker tilbake å 😚

Nei, man skal vere to om saken. 😇

Skrevet

Da jeg lå å dagdrømte om en kjendis jeg liker godt, så begynte mannen å klå akkurat da. Jeg var allerede veldig våt, så den sexen ble intens og vanvittig turn on.

Anonymkode: 909fd...c1f

• Liker 1
Skrevet

Det er fra da jeg bodde på hybel langt oppe i en blokk. Jeg og min nå samboer skulle ta heisen opp etter å ha vært på tur. Vi skulle bare kysse, men endte opp med å kline intenst. Jeg tok på han, han tok på meg, og så var buksene nede og... ja. Skikkelig spennende å vite at heisen kunne stoppe når som helst og at vi da måtte skynde oss å kle på oss. Det var ingen som kom, heldigvis. Vi dro ut, og skulle videre til leiligheten gjennom korridoren, men kom oss ikke lenger enn til veggen utenfor, der han slengte meg inntil veggen og vi fortsatte litt til, før vi deretter snublet oss inn i leiligheten og hadde oss i gangen, og deretter soverommet mitt. :fnise:

Heldigvis var det bare to personer som bodde der, i den etasjen også, og de var borte. Så sikkert derfor vi turte det. Og så var vi jo nyforelska kaniner i tillegg. Klarte ikke holde fingrene unna.

• Liker 2
Skrevet
15 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Da jeg lå å dagdrømte om en kjendis jeg liker godt, så begynte mannen å klå akkurat da. Jeg var allerede veldig våt, så den sexen ble intens og vanvittig turn on.

Anonymkode: 909fd...c1f

You named it 

• Liker 1
Skrevet
9 minutter siden, s0la skrev:

Det er fra da jeg bodde på hybel langt oppe i en blokk. Jeg og min nå samboer skulle ta heisen opp etter å ha vært på tur. Vi skulle bare kysse, men endte opp med å kline intenst. Jeg tok på han, han tok på meg, og så var buksene nede og... ja. Skikkelig spennende å vite at heisen kunne stoppe når som helst og at vi da måtte skynde oss å kle på oss. Det var ingen som kom, heldigvis. Vi dro ut, og skulle videre til leiligheten gjennom korridoren, men kom oss ikke lenger enn til veggen utenfor, der han slengte meg inntil veggen og vi fortsatte litt til, før vi deretter snublet oss inn i leiligheten og hadde oss i gangen, og deretter soverommet mitt. :fnise:

Heldigvis var det bare to personer som bodde der, i den etasjen også, og de var borte. Så sikkert derfor vi turte det. Og så var vi jo nyforelska kaniner i tillegg. Klarte ikke holde fingrene unna.

Skikkelig  deilig minne, tenker jeg. Godt jeg ikke bodde I samme etasje 😀

Skrevet

Usikker på om det beste minnet er fra den beste sexen eller de mest spennende settingene. Den beste sexen var med en eks og vanskelig å velge ut én gang, men kanskje feriesex i en rorbu i Lofoten der vi bare var helt ute av oss selv. Kom helt avsindig mange ganger og trengte halve natta på å komme til meg selv. Mer enn alkohol involvert hehe.

Jeg er litt ekshibisjonist så har noen sånne opplevelser jeg setter høyt. Var hjemme hos en kar som plutselig trakk for gardinene og løftet meg opp i vinduskarmen sånn at jeg satt med ryggen mot vindu vendt ut mot gata.

Anonymkode: 061b9...6e8

• Liker 1
Skrevet
14 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Skikkelig  deilig minne, tenker jeg. Godt jeg ikke bodde I samme etasje 😀

Gjeddde valgte feil brukernavn. Grisss er mer passende.

Anonymkode: 67a9d...37e

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...