AnonymBruker Skrevet 17. februar 2019 #1 Skrevet 17. februar 2019 Hei! Først og fremst må jeg si at jeg er godt gift, med barn. Men.. jeg har en leder på jobb som er veeeldig interessert i meg på tross av. Han er singel, og er antagelig kun interessert i «et ligg», men det er egentlig irrelevant. Problemet er at jeg finner han veldig attraktiv, og ikke klarer å la være å «flørte tilbake» med smil og blikk. Han VET at jeg ikke kan gå over grensa. Dette ble uttalt i når vi var på fest (og berusa) i jobbregi. Utfordringa er vel det at han er litt pågående, og at jeg liker det? Ooog at jeg ikke kan ta meg selv ut av situasjonen ettersom jeg treffer han innimellom på jobb. Jeg (og han) vet veldig godt hvor mine grenser er, men føler alikevel at det ikke er helt uskyldig, selvom jeg erfaringsmessig vet at sånn her blåser over av seg selv med tiden. What to do? Er det noe å gjøre med? Er det greit? Er det ikke? Anonymkode: e8aa1...c4f
AnonymBruker Skrevet 17. februar 2019 #2 Skrevet 17. februar 2019 Nei, han vet ikke hvor grensen din går. Du sier én ting, men kroppsspråket ditt sier at det er håp. Så lenge du gir han forhåpninger med blikk og flørting, vil han nok ikke gi seg med det første. Du må ta deg sammen og bli mer avvisende. Anonymkode: a2ed9...9a1 6
AnonymBruker Skrevet 17. februar 2019 #3 Skrevet 17. februar 2019 Det han fant ut på den festen, var jo at du er interessert i han. Ikke tro at han stopper med det første for å si det sånn! Slutt å flørt tilbake, det er det du må gjøre! Anonymkode: 841ce...c5a 4
AnonymBruker Skrevet 17. februar 2019 #4 Skrevet 17. februar 2019 Dette er din egen feil. Du viser 0 respekt ovenfor mannen din... Anonymkode: 8ba23...728 2
AnonymBruker Skrevet 17. februar 2019 #5 Skrevet 17. februar 2019 6 timer siden, AnonymBruker skrev: Dette er din egen feil. Du viser 0 respekt ovenfor mannen din... Anonymkode: 8ba23...728 Hadde jeg vist null respekt for mannen min så hadde jeg ikke holdt meg til et smil her og der. men det får så være en annen sak. Anonymkode: e8aa1...c4f 2
AnonymBruker Skrevet 17. februar 2019 #6 Skrevet 17. februar 2019 7 timer siden, AnonymBruker skrev: Det han fant ut på den festen, var jo at du er interessert i han. Ikke tro at han stopper med det første for å si det sånn! Slutt å flørt tilbake, det er det du må gjøre! Anonymkode: 841ce...c5a Takk for perspektivet ditt. Skal forsøke å unngå blikkene hans fremover Anonymkode: e8aa1...c4f
AnonymBruker Skrevet 17. februar 2019 #7 Skrevet 17. februar 2019 7 timer siden, AnonymBruker skrev: Nei, han vet ikke hvor grensen din går. Du sier én ting, men kroppsspråket ditt sier at det er håp. Så lenge du gir han forhåpninger med blikk og flørting, vil han nok ikke gi seg med det første. Du må ta deg sammen og bli mer avvisende. Anonymkode: a2ed9...9a1 Uff. Det er nok noe i det du skriver. At jeg sender ut fryktelig miksede signaler. Og det er vel kjernen av problemet, at jeg faktisk syntes han er utrolig sjarmerende, men jeg VET at jeg ikke vil eller kan gå noe videre med det. Anonymkode: e8aa1...c4f
AnonymBruker Skrevet 17. februar 2019 #8 Skrevet 17. februar 2019 Noen av disse mennene er jegere- det vil si de gjør alt for å «nedlegge» et bytte. De tenker ikke på hvilke grenser de trår over eller konsekvensene for deg, dessverre. Anonymkode: 090f3...763
AnonymBruker Skrevet 17. februar 2019 #9 Skrevet 17. februar 2019 Tenker du må passe deg litt, jeg har gått etter menn i forhold og fått nei første gang og jobbet stille og rolig med det fordi jeg vet det er en interesse der, og ser at de er mer og mer på gli. Mange som har vært utro som har sagt en gang at de aldri kom til å være det. Det er gøy med en flørt og oppmerksomhet, og selv om jeg sier du må passe deg så mener jeg det i utgangspunktet kan være relativt uskyldig, et friskt pust i hverdagen som ikke trenger gå utover noen som helst. Men ta deg selv i nakken hvis du merker at du begynner å tenke for mye på han både på jobb og hjemme, uansett hvor kjedelig det er så bør du da begynne å bli avvisende sånn at han ikke gidder mer. Det er ikke spennende å flørte med noen som ikke gir noe respons på det. Anonymkode: 10046...943
AnonymBruker Skrevet 17. februar 2019 #10 Skrevet 17. februar 2019 1 time siden, AnonymBruker skrev: Noen av disse mennene er jegere- det vil si de gjør alt for å «nedlegge» et bytte. De tenker ikke på hvilke grenser de trår over eller konsekvensene for deg, dessverre. Anonymkode: 090f3...763 Skjønner.. Jeg har aldri vært utfor menn som ikke slutter å flørte etter de har fått verbal avvisning, så det du skriver gir definitivt mening! Anonymkode: e8aa1...c4f
AnonymBruker Skrevet 17. februar 2019 #11 Skrevet 17. februar 2019 1 time siden, AnonymBruker skrev: Tenker du må passe deg litt, jeg har gått etter menn i forhold og fått nei første gang og jobbet stille og rolig med det fordi jeg vet det er en interesse der, og ser at de er mer og mer på gli. Mange som har vært utro som har sagt en gang at de aldri kom til å være det. Det er gøy med en flørt og oppmerksomhet, og selv om jeg sier du må passe deg så mener jeg det i utgangspunktet kan være relativt uskyldig, et friskt pust i hverdagen som ikke trenger gå utover noen som helst. Men ta deg selv i nakken hvis du merker at du begynner å tenke for mye på han både på jobb og hjemme, uansett hvor kjedelig det er så bør du da begynne å bli avvisende sånn at han ikke gidder mer. Det er ikke spennende å flørte med noen som ikke gir noe respons på det. Anonymkode: 10046...943 Takk! Jeg blir jo litt klokere av det du skriver. For det har liksom vært nettopp det, et friskt pust, altså det å få et litt lurt smil og å møte blikket hans under møter som draaaar ut. Det har aldri vært noe mer enn det, men nå har han intensivert litt, og da er det greit å være obs på at dette kanskje er bevisst taktikk fra hans side. Skal passe meg som du sier Anonymkode: e8aa1...c4f
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå