AnonymBruker Skrevet 17. februar 2019 #1 Skrevet 17. februar 2019 Samboer har drikket noen (mange) glass for mange, og er ikke brukelig. En gammel kompis av han ligger i stolen og sover!! Akkurat nå... Skal jeg bare la han ligge der? Vet ikke hvor jeg skal gjøre av meg, med en spyende mann og en fremmed slappfisk i stua... Skulle gjerne tatt en koselig frokost alene, men er bare badet jeg kan rømme til. Hjelpes. Bursdagspils med en gammel kompis... De skulle dratt på hotellet hans heller. Anonymkode: 34999...c97
AnonymBruker Skrevet 17. februar 2019 #2 Skrevet 17. februar 2019 10 minutter siden, AnonymBruker skrev: Samboer har drikket noen (mange) glass for mange, og er ikke brukelig. En gammel kompis av han ligger i stolen og sover!! Akkurat nå... Skal jeg bare la han ligge der? Vet ikke hvor jeg skal gjøre av meg, med en spyende mann og en fremmed slappfisk i stua... Skulle gjerne tatt en koselig frokost alene, men er bare badet jeg kan rømme til. Hjelpes. Bursdagspils med en gammel kompis... De skulle dratt på hotellet hans heller. Anonymkode: 34999...c97 Reis til hotellet og kjøp deg frokost der. Da kan du kose deg et par timer med kaffe og masse god mat Anonymkode: 4bdde...fab
exictence Skrevet 17. februar 2019 #3 Skrevet 17. februar 2019 Lag deg en frokost, og så går du på en tur. Det er tidlig. Du kan ikke gå på soverommet og sove?
Tilma Skrevet 17. februar 2019 #4 Skrevet 17. februar 2019 Sett han i en taxi hjemover med en pose i hånda!:)
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå