Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet (endret)

Hei , ett eller annet sted har jeg lest at noen har jobbet frivillig på et stort medisin skip/tank skip? Vet noen noe om dette evt hvor man henvender seg?

Endret av origin
Videoannonse
Annonse
Skrevet

Takk! Virker så spennende. Hvordan opplever søskenbarnet ditt å jobbe der?

Skrevet (endret)

Edit... Aquarius Ser ut til å være SAR -Med MSF Helseperonell...

Så ETT SIVILT Hospitalskip I Værden, nå... AFAIK. Sic...

SOS MEDITERRANEE works as a European association with teams in Germany, France, Italy and Switzerland in a European network, jointly financing and operating the rescue ship Aquarius, which has been in continuous operation since February 2016 in international waters between Italy and Libya. The medical care has been provided by Doctors without Borders since May 2016. Since launching our operation we have welcomed more than 29,000 refugees aboard the Aquarius.

https://www.msf.org/sinister-attacks-italian-authorities-lifesaving-search-and-rescue-mediterranean

https://www.msf.org/work-msf

OG

www.mercyships.org

So the Africa Mercy brings volunteer medical teams and sterile operating rooms directly to people who would otherwise go without care. It’s the world’s largest civilian hospital ship providing state-of-the-art care to those in desperate need—free of charge. how we help

Er de Sivile jeg finner 

-Og Seff. Midnattsol, da...

a.

Endret av Sliten&kjørt51
  • Liker 1
Skrevet

Virker fantastisk spennende..! Tente en glød i meg:)

• Liker 1
Skrevet
52 minutter siden, AnonymBruker skrev:

https://www.mercyships.org/volunteer/ søskenbarnet mitt jobbet frivillig med disse.

Anonymkode: b126b...135

Husker det var en serie på NRK for endel år siden om en familie som bodde på et av disse skipene. Du kan jo se om du finner den, men den var for barn da

Skrevet

Ok skal se om jeg finner noe:)

Skrevet
1 time siden, Diamant20 skrev:

Husker det var en serie på NRK for endel år siden om en familie som bodde på et av disse skipene. Du kan jo se om du finner den, men den var for barn da

Fride på skipet  :)

• Liker 1
Skrevet

Jeg kjenner og to som har jobbet på mercyships. Bare vært klar over at det ikke er betalt, du må selv betale reise/opphold/forsikringer for tiden du er der. 

Anonymkode: 67804...638

• Liker 2
Skrevet
6 timer siden, origin skrev:

Hei , ett eller annet sted har jeg lest at noen har jobbet frivillig på et stort medisin skip/tank skip? Vet noen noe om dette evt hvor man henvender seg?

Har du faktisk noe kunnskap om slike ting da? 

Har du for eksempel utdannelse innen helse, og har arbeidserfaring fra f.eks.  sykehus eller ambulanse? 

Anonymkode: d7cdd...26d

Skrevet (endret)
16 timer siden, origin skrev:

Virker fantastisk spennende..! Tente en glød i meg:)

GJØR Det, om du har mulighet... :Nikke: Helsefaglig kompetanse, eller ei. Sikkert mange jobber Som må dekkes. -OG Ett ¨lite eventyr¨ i livet jeg tipper du vil vokse på, -på flere måter. Bortkastet vil det aldri være, på mange plan... OG Noe å ha på CV,n, da ... 

Av  allt, -faenskap, -idioti og mer... -Jeg har gjort i livet,

-er det de tjangsene jeg IKKE Tok, jeg ¨angrer¨ på...

Du vil trolig bo gratis, Lavkostland, mye jobbing når i land... Hvor mye penger trenger man da...

Evt. STAK Opp løypa, Skaff deg Sponsor, ¨¨kl娨 lokale, -Skips-Verft, Kraft-lag, etc. der pengene er, -Start på toppen, Sikt høyt... Personlig oppmøte, gå for topp-ledelse, de med makta til å avgjøre...

GÅ ALL INN, -¨Selg¨ ideen, -med Hjerte bak. DU Har Seff. gjort ¨hjemmeleksa¨ di først vdr. 

https://www.mercyships.org/volunteer/

volunteer

It takes all kinds, with all skills.

Har Seff. gjort ¨hjemmeleksa¨ di først vdr.  Mercy Ships

-Sjekket muligheter Først, -Les ¨Prata¨ med de, og har en reel plan.

OG Er i stand til å Svare på ¨kritiske¨ spørsmål... Folk på dette nivået kaster jo ikke bort penger på Surr. F.eks. ¨flette inn¨ forslag om ett lite foredrag m. ¨lysbildeshow¨ for de under julebord, konferanse, den Settingen De måtte ønske... Sikkert lurt å kunne litt om bedriften\organisasjonen Du ¨¨Skal KLŨ¨

Independent or subnational Non-military hospital ships
Mercy Ships

Fra https://en.wikipedia.org/wiki/Hospital_ship

KJØR PÅ, -HVA HAR DU  TAPE PÅ DET... -Vi lever bare En GANG... 

a.

Endret av Sliten&kjørt51
Skrevet
5 minutter siden, Sliten&kjørt51 skrev:

GJØR Det, om du har mulighet... :Nikke: Helsefaglig kompetanse, eller ei. Sikkert mange jobber Som må dekkes. -OG Ett ¨lite eventyr¨ i livet jeg tipper du vil vokse på, -på flere måter. Bortkastet vil det aldri være, på mange plan... OG Noe å ha på CV,n, da ... 

Av  allt, -faenskap, -idioti og mer... -Jeg har gjort i livet,

-er det de tjangsene jeg IKKE Tok, jeg ¨angrer¨ på...

Du vil trolig bo gratis, Lavkostland, mye jobbing når i land... Hvor mye penger trenger man da...

Evt. STAK Opp løypa, Skaff deg Sponsor, ¨¨kl娨 lokale, -Skips-Verft, Kraft-lag, etc. der pengene er, -Start på toppen, Sikt høyt... Personlig oppmøte, gå for topp-ledelse, de med makta til å avgjøre...

GÅ ALL INN, -¨Selg¨ ideen, -med Hjerte bak. DU Har Seff. gjort ¨hjemmeleksa¨ di først vdr. 

https://www.mercyships.org/volunteer/

volunteer

It takes all kinds, with all skills.

Har Seff. gjort ¨hjemmeleksa¨ di først vdr.  Mercy Ships

-Sjekket muligheter Først, -Les ¨Prata¨ med de, og har en reel plan.

OG Er i stand til å Svare på ¨kritiske¨ spørsmål... Folk på dette nivået kaster jo ikke bort penger på Surr. F.eks. ¨flette inn¨ forslag om ett lite foredrag m. ¨lysbildeshow¨ for de under julebord, konferanse, den Settingen De måtte ønske... Sikkert lurt å kunne litt om bedriften\organisasjonen Du ¨¨Skal KLŨ¨

Independent or subnational Non-military hospital ships
Mercy Ships

Fra https://en.wikipedia.org/wiki/Hospital_ship

KJØR PÅ, -HVA HAR DU  TAPE PÅ DET... -Vi lever bare En GANG... 

a.

Er det virkelig nødvendig å skrive på denne måten?, det er så utrolig vanskelig å lese når du bruker feil tegnsetting, store og små bokstaver om hverandre. Gjør du dette med vilje?, eller er det noe bakenforliggende som f.eks schizofeni?.

Anonymkode: c9b2f...748

• Liker 7
Skrevet
3 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Er det virkelig nødvendig å skrive på denne måten?, det er så utrolig vanskelig å lese når du bruker feil tegnsetting, store og små bokstaver om hverandre. Gjør du dette med vilje?, eller er det noe bakenforliggende som f.eks schizofeni?.

Anonymkode: c9b2f...748

Bare dropp å lese kommentarer fra han, helt totalt håpløst.

Anonymkode: 22dcb...3f5

• Liker 5
Skrevet
18 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Bare dropp å lese kommentarer fra han, helt totalt håpløst.

Anonymkode: 22dcb...3f5

EVNER IKKE ¨ÅNDS-ELITEN¨ Å OPPERERE ¨Ignorer¨ KNAPPEN :kari:

a.

Skrevet
18 hours ago, origin said:

Takk! Virker så spennende. Hvordan opplever søskenbarnet ditt å jobbe der?

Hun syntes det var veldig givende og jobber, der beslkte land som hun sannsynligvis ikke hadde besøkt ellers, ikke har hun helsefaglig bakgrunn heller. Men det er som sagt veldig mange jobber som skal dekkes.

Anonymkode: b126b...135

• Liker 1
Skrevet
17 hours ago, Knirke said:

Sitter og ser spent!:) Takk

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...