AnonymBruker Skrevet 17. februar 2019 #1 Skrevet 17. februar 2019 http://vetnutrition.tufts.edu/2018/11/dcm-update/?fbclid=IwAR3eudZbq5zwz2PHUsALrjUjwhKFA4C2AdHvUc5h1OEWzoTjBCmFAewQmZY Anonymkode: c55d1...169
Neidr Skrevet 17. februar 2019 #2 Skrevet 17. februar 2019 Neh, jeg råforer. Etter å ha jobbet årevis i dyrebutikk så har jeg fått med meg hvor mye løgn det er i forindustrien.
AnonymBruker Skrevet 17. februar 2019 #3 Skrevet 17. februar 2019 Bruker ikke tørrfôr, det er noe shiiiit. Anonymkode: f372f...bac
AnonymBruker Skrevet 17. februar 2019 #4 Skrevet 17. februar 2019 Jeg råfôrer på VOM og Hundemat, og kommer til å fortsette med det til tross for artikkelen. Beklager, men etter så mange diskusjoner med fôrspesialister og veterinærer har jeg falt på dette valget og er storfornøyd. Jeg tror ikke på at "standardfôret" med korn, ris og okse er det beste. Det er definitivt mange rare dietter ute og går til hunder, men at råforing er skadelig høres helt blåst ut for meg. Jo mer naturlig og mindre kunstig, jo bedre. Jeg kjenner titalls mennesker som har råforet på MUSH, VOM eller Provit i årevis, enten alene eller med litt tørrfôr. Alle er nesten utelukkende fornøyde med sunne hunder som lever lenge. For meg er dette en artikkel, kjøpt og betalt av de store fôrmerkene som ønsker å få tilbake sine kunder de har mistet etter at vi mennesker har gått lei av å fôre hunden på korn, korn, ris og litt kjøtt. Anonymkode: 014ee...1ca
AnonymBruker Skrevet 18. februar 2019 #5 Skrevet 18. februar 2019 Nei, jeg råforer + gir frukt og grønnsaker, restemat og kraft av bein. Har katter som jeg forer på samme måte, foretrekker å beholde helsa på dyrene mine. Jeg mener at overvaksinering og langvarig bruk av legemidler pluss foring med tørrfor er det som forårsaker mye sykdom på hunder og katter som vi ikke så før i tiden. Anonymkode: c0900...159
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå