AnonymBruker Skrevet 17. februar 2019 #1 Skrevet 17. februar 2019 Vet at folk ikke kan vite, men hva ville du gjort selv? Anonymkode: 578cc...acb
AnonymBruker Skrevet 17. februar 2019 #2 Skrevet 17. februar 2019 Hvem og om en puler på noen, er ganske enkelt ikke samtaletema. Det er ikke noe vi egentlig skjuler, heller, men vi prater ikke om det. Sport, politikk, biler osv. – absolutt, men personer, det er lite interessant å snakke om. Anonymkode: 57f8f...70a 2
AnonymBruker Skrevet 17. februar 2019 #3 Skrevet 17. februar 2019 Han ville sikkert skryte av det. Anonymkode: abd09...f0a 2
Sliten&kjørt52 Skrevet 17. februar 2019 #4 Skrevet 17. februar 2019 20 åra... Opplagt en good tjangs for det Ja ... a. 3
Gjest Alterego666 Skrevet 17. februar 2019 #5 Skrevet 17. februar 2019 Folk er forskjellige og praksisen reflekterer dette.
AnonymBruker Skrevet 17. februar 2019 #6 Skrevet 17. februar 2019 Fortalte det til én kompis den ene gangen jeg opplevde dette. De andre aseksuelle taperne i gjengen min har bedre av å ikke vite. Anonymkode: 5a4bf...ce2 2
AnonymBruker Skrevet 17. februar 2019 #7 Skrevet 17. februar 2019 Sikkert noen man kan si det til, andre ikke Anonymkode: b3d0e...230 1
Thyra Skrevet 17. februar 2019 #8 Skrevet 17. februar 2019 Akkurat nå, AnonymBruker skrev: Sikkert noen man kan si det til, andre ikke Anonymkode: b3d0e...230 Som med alt annet her i livet. 2
AnonymBruker Skrevet 17. februar 2019 #9 Skrevet 17. februar 2019 Jeg hadde min første seksuelle omgang med ei på 40, når jeg var 25. Sa det ikke til noen. Hun ville at vi skulle treffes flere ganger, men jeg var redd for følelser i en eller annen retning, og at kompisene skulle få vite om henne. Konseptet med FF var ikke så godt kjent på den tiden. Angret på det i ettertid, for vi hadde det bra i senga. Anonymkode: 58f63...73b
AnonymBruker Skrevet 17. februar 2019 #10 Skrevet 17. februar 2019 4 timer siden, AnonymBruker skrev: Fortalte det til én kompis den ene gangen jeg opplevde dette. De andre aseksuelle taperne i gjengen min har bedre av å ikke vite. Anonymkode: 5a4bf...ce2 Ja, riktig. Man sier det til de som "forstår", og som kan holde kjeft. Lå med en kamerats mor (52),i fylla når jeg var 24. Ellers er vel folk forskjellige, noen er skrytepaver andre ikke. Anonymkode: 64e96...c2a 1
Tigertone Skrevet 17. februar 2019 #11 Skrevet 17. februar 2019 9 timer siden, AnonymBruker skrev: Vet at folk ikke kan vite, men hva ville du gjort selv? Anonymkode: 578cc...acb Det kommer jo an på forholdet han har til vennene sine. I min vennegjeng snakker både guttene og jentene fritt til hverandre om hvem man har sex med, hva man gjør, fetisjer og fantasier osv osv. Men slik er det absolutt ikke for alle, så som sagt kommer det an på hvilken dynamikk det er i vennegjengen, og hva man deler og ikke. Men erfaringsmessig er det ikke flaut for unge menn å snakke om at de har sex med eldre kvinner. 1
AnonymBruker Skrevet 17. februar 2019 #12 Skrevet 17. februar 2019 9 timer siden, AnonymBruker skrev: Vet at folk ikke kan vite, men hva ville du gjort selv? Anonymkode: 578cc...acb Som ung mann ville jeg holdt kjeft om det, det er jo kjempeflaut, å måtte gå på skraphaugen for å finne seg noe. Ville blitt helt sikkert blitt oppfattet som desperat av mine jevnaldrende. IRL ville jeg selvsagt heller aldri ha gjort det. Anonymkode: b090d...e76
AnonymBruker Skrevet 17. februar 2019 #13 Skrevet 17. februar 2019 4 timer siden, AnonymBruker skrev: Fortalte det til én kompis den ene gangen jeg opplevde dette. De andre aseksuelle taperne i gjengen min har bedre av å ikke vite. Anonymkode: 5a4bf...ce2 Jeg ville definitivt ha oppfattet deg som taperen, ingen tvil om det. Anonymkode: b090d...e76
AnonymBruker Skrevet 17. februar 2019 #14 Skrevet 17. februar 2019 Er jente (24) og opplever at gutter på min alder skryter av å ligge med damer eldre enn seg selv.. Mange har en greie for såkalte milfs. Men de er også opptatt av å vise hvor pen hun er. Så merker det går et skille på utseende. Status å ligge med ei som er eldre og hot og litt hard to get, ikke status å ligge med ei som er eldre, lite attraktiv og lett å få til sengs. Personlig synes jeg det er sært med eldre damer som ligger med gutter på min alder. Mulig jeg endrer mening når jeg blir eldre. Anonymkode: 99e67...1de 2
Sliten&kjørt52 Skrevet 17. februar 2019 #15 Skrevet 17. februar 2019 (endret) 42 minutter siden, AnonymBruker skrev: Som ung mann ville jeg holdt kjeft om det, det er jo kjempeflaut, å måtte gå på skraphaugen for å finne seg noe. Ville blitt helt sikkert blitt oppfattet som desperat av mine jevnaldrende. IRL ville jeg selvsagt heller aldri ha gjort det. 40 minutter siden, AnonymBruker skrev: Jeg ville definitivt ha oppfattet deg som taperen, ingen tvil om det. HEI, HAR Du ett Speil ... Anonym b090d...e76 ... a. Endret 17. februar 2019 av Sliten&kjørt51 2
AnonymBruker Skrevet 17. februar 2019 #16 Skrevet 17. februar 2019 46 minutter siden, AnonymBruker said: Som ung mann ville jeg holdt kjeft om det, det er jo kjempeflaut, å måtte gå på skraphaugen for å finne seg noe. Ville blitt helt sikkert blitt oppfattet som desperat av mine jevnaldrende. IRL ville jeg selvsagt heller aldri ha gjort det. Anonymkode: b090d...e76 Skraphaugen, faktisk? Anonymkode: f6421...62d 5
_Malene Skrevet 17. februar 2019 #17 Skrevet 17. februar 2019 1 time siden, AnonymBruker skrev: Som ung mann ville jeg holdt kjeft om det, det er jo kjempeflaut, å måtte gå på skraphaugen for å finne seg noe. Ville blitt helt sikkert blitt oppfattet som desperat av mine jevnaldrende. IRL ville jeg selvsagt heller aldri ha gjort det. Anonymkode: b090d...e76 Tror ikke noe på at du er ung mann 2
AnonymBruker Skrevet 17. februar 2019 #18 Skrevet 17. februar 2019 1 time siden, Sliten&kjørt51 skrev: HEI, HAR Du ett Speil ... Anonym b090d...e76 ... a. Speil ...?? 1 time siden, AnonymBruker skrev: Skraphaugen, faktisk? Anonymkode: f6421...62d Kanskje satt litt på spissen, men som sexpartner for en mann i 20-årene er en på over 40 virkelig lite aktuelt. Hvis du er så lite attraktiv for yngte damer at du må ta til takke med ei på alder med mamma, er det ganske trist. Anonymkode: b090d...e76
bullehurk Skrevet 17. februar 2019 #19 Skrevet 17. februar 2019 2 timer siden, AnonymBruker skrev: Er jente (24) og opplever at gutter på min alder skryter av å ligge med damer eldre enn seg selv.. Mange har en greie for såkalte milfs. Men de er også opptatt av å vise hvor pen hun er. Så merker det går et skille på utseende. Status å ligge med ei som er eldre og hot og litt hard to get, ikke status å ligge med ei som er eldre, lite attraktiv og lett å få til sengs. Personlig synes jeg det er sært med eldre damer som ligger med gutter på min alder. Mulig jeg endrer mening når jeg blir eldre. Anonymkode: 99e67...1de Ja, det skal jeg love deg at du gjør 2
AnonymBruker Skrevet 17. februar 2019 #20 Skrevet 17. februar 2019 4 timer siden, AnonymBruker skrev: Jeg hadde min første seksuelle omgang med ei på 40, når jeg var 25. Sa det ikke til noen. Hun ville at vi skulle treffes flere ganger, men jeg var redd for følelser i en eller annen retning, og at kompisene skulle få vite om henne. Konseptet med FF var ikke så godt kjent på den tiden. Angret på det i ettertid, for vi hadde det bra i senga. Anonymkode: 58f63...73b Jeg var 28, hun 49. Lerte meg alt jeg kan idag Anonymkode: abd09...f0a 3
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå