Gå til innhold

Tror dere ærlig at en mann som er i 20 årene forteller kompiser/venner at han har sex med en på over 40 år?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Vet at folk ikke kan vite, men hva ville du gjort selv? 

Anonymkode: 578cc...acb

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Hvem og om en puler på noen, er ganske enkelt ikke samtaletema. Det er ikke noe vi egentlig skjuler, heller, men vi prater ikke om det. Sport, politikk, biler osv. – absolutt, men personer, det er lite interessant å snakke om.

Anonymkode: 57f8f...70a

• Liker 2
Skrevet

Han ville sikkert skryte av det. 

Anonymkode: abd09...f0a

• Liker 2
Skrevet

20 åra...

Opplagt en good tjangs for det Ja ...

a.

• Liker 3
Gjest Alterego666
Skrevet

Folk er forskjellige og praksisen reflekterer dette.

Skrevet

Fortalte det til én kompis den ene gangen jeg opplevde dette. De andre aseksuelle taperne i gjengen min har bedre av å ikke vite.

Anonymkode: 5a4bf...ce2

• Liker 2
Skrevet

Sikkert noen man kan si det til, andre ikke

Anonymkode: b3d0e...230

• Liker 1
Skrevet
Akkurat nå, AnonymBruker skrev:

Sikkert noen man kan si det til, andre ikke

Anonymkode: b3d0e...230

Som med alt annet her i livet. 

• Liker 2
Skrevet

Jeg hadde min første seksuelle omgang med ei på 40, når jeg var 25. Sa det ikke til noen. Hun ville at vi skulle treffes flere ganger, men jeg var redd for følelser i en eller annen retning, og at kompisene skulle få vite om henne.  Konseptet med FF var ikke så godt kjent på den tiden. Angret på det i ettertid, for vi hadde det bra i senga.  

Anonymkode: 58f63...73b

Skrevet
4 timer siden, AnonymBruker skrev:

Fortalte det til én kompis den ene gangen jeg opplevde dette. De andre aseksuelle taperne i gjengen min har bedre av å ikke vite.

Ja, riktig. Man sier det til de som "forstår", og som kan holde kjeft.  Lå med en kamerats mor (52),i fylla når jeg var 24.                           Ellers er vel folk forskjellige, noen er skrytepaver andre ikke.

Anonymkode: 64e96...c2a

• Liker 1
Skrevet
9 timer siden, AnonymBruker skrev:

Det kommer jo an på forholdet han har til vennene sine. I min vennegjeng snakker både guttene og jentene fritt til hverandre om hvem man har sex med, hva man gjør, fetisjer og fantasier osv osv. Men slik er det absolutt ikke for alle, så som sagt kommer det an på hvilken dynamikk det er i vennegjengen, og hva man deler og ikke. Men erfaringsmessig er det ikke flaut for unge menn å snakke om at de har sex med eldre kvinner. :)

• Liker 1
Skrevet
9 timer siden, AnonymBruker skrev:

Som ung mann ville jeg holdt kjeft om det, det er jo kjempeflaut, å måtte gå på skraphaugen for å finne seg noe. Ville blitt helt sikkert blitt oppfattet som desperat av mine jevnaldrende. IRL ville jeg selvsagt heller aldri ha gjort det.

Anonymkode: b090d...e76

Skrevet

Jeg ville definitivt ha oppfattet deg som taperen, ingen tvil om det.

Skrevet

Er jente (24) og opplever at gutter på min alder skryter av å ligge med damer eldre enn seg selv.. Mange har en greie for såkalte milfs. Men de er også opptatt av å vise hvor pen hun er. Så merker det går et skille på utseende. Status å ligge med ei som er eldre og hot og litt hard to get, ikke status å ligge med ei som er eldre, lite attraktiv og lett å få til sengs. 

Personlig synes jeg det er sært med eldre damer som ligger med gutter på min alder. Mulig jeg endrer mening når jeg blir eldre. 

Anonymkode: 99e67...1de

• Liker 2
Skrevet (endret)
42 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Som ung mann ville jeg holdt kjeft om det, det er jo kjempeflaut, å måtte gå på skraphaugen for å finne seg noe. Ville blitt helt sikkert blitt oppfattet som desperat av mine jevnaldrende. IRL ville jeg selvsagt heller aldri ha gjort det.

40 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Jeg ville definitivt ha oppfattet deg som taperen, ingen tvil om det.

HEI, HAR Du ett Speil ... Anonym b090d...e76 ...

a.

Endret av Sliten&kjørt51
  • Liker 2
Skrevet
46 minutter siden, AnonymBruker said:

Skraphaugen, faktisk?

Anonymkode: f6421...62d

• Liker 5
Skrevet
1 time siden, AnonymBruker skrev:

Tror ikke noe på at du er ung mann

• Liker 2
Skrevet
1 time siden, Sliten&kjørt51 skrev:

HEI, HAR Du ett Speil ... Anonym b090d...e76 ...

a.

Speil ...??

1 time siden, AnonymBruker skrev:

Skraphaugen, faktisk?

Anonymkode: f6421...62d

Kanskje satt litt på spissen, men som sexpartner for en mann i 20-årene er en på over 40 virkelig lite aktuelt. Hvis du er så lite attraktiv for yngte damer at du må ta til takke med ei på alder med mamma, er det ganske trist.

Skrevet
2 timer siden, AnonymBruker skrev:

Er jente (24) og opplever at gutter på min alder skryter av å ligge med damer eldre enn seg selv.. Mange har en greie for såkalte milfs. Men de er også opptatt av å vise hvor pen hun er. Så merker det går et skille på utseende. Status å ligge med ei som er eldre og hot og litt hard to get, ikke status å ligge med ei som er eldre, lite attraktiv og lett å få til sengs. 

Personlig synes jeg det er sært med eldre damer som ligger med gutter på min alder. Mulig jeg endrer mening når jeg blir eldre. 

Anonymkode: 99e67...1de

Ja, det skal jeg love deg at du gjør     :fnise:

• Liker 2
Skrevet

Jeg hadde min første seksuelle omgang med ei på 40, når jeg var 25. Sa det ikke til noen. Hun ville at vi skulle treffes flere ganger, men jeg var redd for følelser i en eller annen retning, og at kompisene skulle få vite om henne.  Konseptet med FF var ikke så godt kjent på den tiden. Angret på det i ettertid, for vi hadde det bra i senga.  

Anonymkode: 58f63...73b

Jeg var 28, hun 49. Lerte meg alt jeg kan idag 

Anonymkode: abd09...f0a

• Liker 3

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...