Vilblimammaaa Skrevet 17. februar 2019 #1 Skrevet 17. februar 2019 Blir leiligheten jeg bor i solgt? (Når) Får jeg barn? (Når) ellers så kan jeg høre alt dere får opp
Mierin Skrevet 17. februar 2019 #2 Skrevet 17. februar 2019 Det er noe du har drømt om eller planlagt lenge som nå er i ferd med å bli en realitet. Er stor mulighet for at dette er en graviditet. Jeg fikk også opp noe om hormoner, enten at du må slutte på p-piller først eller at du vil være avhengig av hormonbehandling for å få barn. Er nesten litt som jeg lurer på om du er en singel kvinne som vurderer kunstig befruktning. Virker uansett som at du får barn, tid er vanskelig å angi, men tror det kan skje ganske raskt. Når det gjelder leiligheten... tror du skal være tålmodig og vurdere ting nøye. Virker som om det er noe som er skjult eller uklart. Hovedbeskjeden jeg får er iallefall at du må være nøye og bruke tid på å få ting gjort sånn at det blir rett. Ok, det jeg tror er at du ikke egentlig er så ivrig på å selge, men du føler at du må. Muligens er det en annen person involvert som er veldig opptatt av å få sitt. Så jeg tror du skal vurdere en ekstra gang om du må flytte eller om du kan klare å bo der. For jeg tror du har mer resurser enn du er klar over. Det er noe som du burde vite som du ikke er klar over, og du mangler noe informasjon som du egentlig trenger. Tror du er født i tyr, jomfru eller steinbukken. Tror du er mørkhåret, muligens krøller.
AnonymBruker Skrevet 17. februar 2019 #3 Skrevet 17. februar 2019 Leiligheten din blir solgt i april/mai Barn får du ikke iår men om 2 år Anonymkode: ead63...990
Vilblimammaaa Skrevet 17. februar 2019 Forfatter #4 Skrevet 17. februar 2019 2 timer siden, Mierin skrev: Det er noe du har drømt om eller planlagt lenge som nå er i ferd med å bli en realitet. Er stor mulighet for at dette er en graviditet. Jeg fikk også opp noe om hormoner, enten at du må slutte på p-piller først eller at du vil være avhengig av hormonbehandling for å få barn. Er nesten litt som jeg lurer på om du er en singel kvinne som vurderer kunstig befruktning. Virker uansett som at du får barn, tid er vanskelig å angi, men tror det kan skje ganske raskt. Når det gjelder leiligheten... tror du skal være tålmodig og vurdere ting nøye. Virker som om det er noe som er skjult eller uklart. Hovedbeskjeden jeg får er iallefall at du må være nøye og bruke tid på å få ting gjort sånn at det blir rett. Ok, det jeg tror er at du ikke egentlig er så ivrig på å selge, men du føler at du må. Muligens er det en annen person involvert som er veldig opptatt av å få sitt. Så jeg tror du skal vurdere en ekstra gang om du må flytte eller om du kan klare å bo der. For jeg tror du har mer resurser enn du er klar over. Det er noe som du burde vite som du ikke er klar over, og du mangler noe informasjon som du egentlig trenger. Tror du er født i tyr, jomfru eller steinbukken. Tror du er mørkhåret, muligens krøller. Jeg er i et forhold. Hadde en SA forige måned. Så håper på graviditet 🙂 det med øeiligheten så håper jeg den blir solgt fort 🙈 visst ikke sliter jeg. 🤭 jeg er skorpionen og er mørkhåret men ikke krøller 🙈 tusen takk ❤️
Vilblimammaaa Skrevet 17. februar 2019 Forfatter #5 Skrevet 17. februar 2019 29 minutter siden, AnonymBruker skrev: Leiligheten din blir solgt i april/mai Barn får du ikke iår men om 2 år Anonymkode: ead63...990 Håper den blir solgt 🙈 tusen takk ❤️
FrodeF Skrevet 17. februar 2019 #7 Skrevet 17. februar 2019 2 timer siden, Mierin skrev: Det er noe du har drømt om eller planlagt lenge som nå er i ferd med å bli en realitet. Er stor mulighet for at dette er en graviditet. Jeg fikk også opp noe om hormoner, enten at du må slutte på p-piller først eller at du vil være avhengig av hormonbehandling for å få barn. Er nesten litt som jeg lurer på om du er en singel kvinne som vurderer kunstig befruktning. Virker uansett som at du får barn, tid er vanskelig å angi, men tror det kan skje ganske raskt. Når det gjelder leiligheten... tror du skal være tålmodig og vurdere ting nøye. Virker som om det er noe som er skjult eller uklart. Hovedbeskjeden jeg får er iallefall at du må være nøye og bruke tid på å få ting gjort sånn at det blir rett. Ok, det jeg tror er at du ikke egentlig er så ivrig på å selge, men du føler at du må. Muligens er det en annen person involvert som er veldig opptatt av å få sitt. Så jeg tror du skal vurdere en ekstra gang om du må flytte eller om du kan klare å bo der. For jeg tror du har mer resurser enn du er klar over. Det er noe som du burde vite som du ikke er klar over, og du mangler noe informasjon som du egentlig trenger. Tror du er født i tyr, jomfru eller steinbukken. Tror du er mørkhåret, muligens krøller. Godt gjort å gjette så mye feil.
Mierin Skrevet 18. februar 2019 #8 Skrevet 18. februar 2019 (endret) 20 timer siden, Vilblimammaaa skrev: Jeg er i et forhold. Hadde en SA forige måned. Så håper på graviditet 🙂 det med øeiligheten så håper jeg den blir solgt fort 🙈 visst ikke sliter jeg. 🤭 jeg er skorpionen og er mørkhåret men ikke krøller 🙈 tusen takk ❤️ Lykke på babyfronten! Det med leiligheten, så tror jeg ikke du sliter så mye som du selv tror. Er sikker på at den blir solgt, og du kommer til å sitte igjen med en liten fortjeneste, men ikke kjempemye. Bare husk på å vær nøye med papirarbeidet og opplysninger som blir gitt. Endret 18. februar 2019 av Mierin 1
Vilblimammaaa Skrevet 18. februar 2019 Forfatter #9 Skrevet 18. februar 2019 56 minutter siden, Mierin skrev: Lykke på babyfronten! Det med leiligheten, så tror jeg ikke du sliter så mye som du selv tror. Er sikker på at den blir solgt, og du kommer til å sitte igjen med en liten fortjeneste, men ikke kjempemye. Bare husk på å vær nøye med papirarbeidet og opplysninger som blir gitt. Takk 🙂❤️
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå