Lassie Skrevet 11. april 2005 #1 Del Skrevet 11. april 2005 Sambo og jeg holder på å kikke på nettet etter noen hagemøbler som vi kan kjøpe inn når sommeren kommer. De skal ikke være for dyre, da vi ikke vil legge mange tusen kroner i hagemøbler. Vi vil ha bord og 4 stoler, og bordet skal helst ikke være rundt. Foretrekker rektangulære bord da jeg føler de gir mer plass. Om det skal være plast eller tre er ikke så farlig, men vi vil gjerne ha knæsh farge (les: jeg vil det) Vi har sjekket ut Ikea, Skeidar og Bohus sålangt, nettsidene altså. Er det noen som har flere nettsider å linke til som vi kan ta en titt på? Eller er det noen som vet om et sted hvor de selger hagemøbler forholdsvis billig? Eller noen som vil gi bort? På forhånd takk for alle tips. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Anonymous Skrevet 12. april 2005 #2 Del Skrevet 12. april 2005 Plastmøbler med knæse farver er ute. skal du først investere, så køp tre. Plast sites og blir fort stygt. Behandler du tremøbler riktig, så ar du i mange år. våres er 14 år og det vises ikke. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Bjørnsdatter Skrevet 12. april 2005 #3 Del Skrevet 12. april 2005 Plantasjen har, Jysk har, div. byggevarekjeder tror jeg også har. Hvis dere kjøper tremøbler, så kan dere jo male dem? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
hilli Skrevet 12. april 2005 #4 Del Skrevet 12. april 2005 Plastmøbler med knæse farver er ute. skal du først investere, så køp tre. Plast sites og blir fort stygt. Behandler du tremøbler riktig, så ar du i mange år. våres er 14 år og det vises ikke. Det var jo ikke din mening hun ba om. Spørsmålet var jo om noen visste om nettsider med hagemøbler. Du kan jo prøve Møbelringen, tror de har hagemøbler. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Tusenfryd Skrevet 12. april 2005 #5 Del Skrevet 12. april 2005 Jeg vil også ha tips om hagemøbler. Skal ha et upretensiøst møblement med stoler, kanskje en sofa og bord, gjerne tre. Ikke dyrt. Yeah right, man må jo punge ut med tusenvis av høvdinger jo? Måååå det være sånn? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Anonymous Skrevet 12. april 2005 #6 Del Skrevet 12. april 2005 Det var jo ikke din mening hun ba om. Spørsmålet var jo om noen visste om nettsider med hagemøbler. Du kan jo prøve Møbelringen, tror de har hagemøbler. Nå ba jeg ikke om din mening om min mening! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Lassie Skrevet 13. april 2005 Forfatter #7 Del Skrevet 13. april 2005 Plastmøbler med knæse farver er ute. Men jeg er ikke så opptatt av hva som er in og ikke jeg, dessuten skal jo møblene - uansett hva jeg velger - være ute Ellers takk for svar. Har funnet noen tremøbler vi sannsynligvis kommer til å satse på og heller male dem selv. :-) Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Askepott Skrevet 15. april 2005 #8 Del Skrevet 15. april 2005 Kjøpte på Obs i fjor, tremøbler honningfarget tre, med puter, tror vi betalte ca 1200,- Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Lula Skrevet 16. april 2005 #9 Del Skrevet 16. april 2005 Jeg vil også ha tips om hagemøbler. Skal ha et upretensiøst møblement med stoler, kanskje en sofa og bord, gjerne tre. Ikke dyrt. Yeah right, man må jo punge ut med tusenvis av høvdinger jo? Måååå det være sånn? Nei det MÅ ikke være sånn. Vi kjøpte nettopp 1 bord, 2 stoler og 3-seter sofa i heltre til 2000.- på Jysk. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Lea Skrevet 16. april 2005 #10 Del Skrevet 16. april 2005 Hvis dere har liten plass, så ville jeg kjøpt plaststoler som kan stables og kanskje et bord som kan demonteres eller slås sammen. Husk at møblene skal lagres om vinteren også De billigste stolene har lett for å knele etter en tid. Men for en hundrelapp får dere greie stoler. Europris pleier å ha "liggestoler" til en billig penge. Slike med puter som kan legges helt ned nesten. De er ganske gode å sitte i og vår holdt i alle fall i 3 år (puta ble liggende i all slags vær og gikk til slutt i oppløsning). Men de er greie å sitte i ved et bord også. Samtidig er de gode å ligge i. Jysk har godt utvalg i rimelige hagemøbler. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Anonymous Skrevet 5. mai 2005 #11 Del Skrevet 5. mai 2005 Hei Tenkte jeg skulle tipse deg om at det er mulig å farge opp plast /metall / PVC møbler vha spesialfarge på ferdige spraybokser. Vi hadde samme problem som deg ifm å finne møbler med litt kule farger. Det vi til slutt gjorde var å kjøpe noen brukte plast møbler (vi fikk faktisk møblene gratis mot at vi hentet de selv) Møblene så ikke ut i måneskinn, men de var hele og det var det som var viktig. Etter å ha rengjort de skikkelig brukte vi sprayfargen for å "freshe" opp igjen fargen. Vi farget stolene knall blå og bordet rødt :-) ble kjempefint! Sprayfargen kostet oss ca 800,- for bord + 4 stoler. Her er link: http://www.fastford.no/forum/index.php?showtopic=6491 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå