Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

Jeg er en person som for f.. ikke kommer meg fra stillheten min :( jeg er så tilbaketrukket av natur at det er rett og slett irriterende! Føler at folk fort missliker meg også. 

Anonymkode: 876e3...8e4

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Engster du deg mye? Gjør ting for ikke å bli mislikt? Vurderer opp og ned hva som kan se hvis og om og omatte? Går du gjennom samtaler i etterkant og analyserer om du gjorde noe galt? 

Anonymkode: 69e77...75f

Skrevet
9 timer siden, AnonymBruker skrev:

Engster du deg mye? Gjør ting for ikke å bli mislikt? Vurderer opp og ned hva som kan se hvis og om og omatte? Går du gjennom samtaler i etterkant og analyserer om du gjorde noe galt? 

Anonymkode: 69e77...75f

Eneste gangen jeg går gjennom samtalen er når jeg var forelsket...men ikke generelt nei. Ja jeg engster meg mye.

Anonymkode: 876e3...8e4

Skrevet

Stillhet betyr i hvert fall ikke at du er mislikt. Kommer an på hvordan du er stille. Svarer du på spørsmål? Stiller du spørsmål til andre, og viser at du er interessert i å høre etter det de sier?

Skrevet

Folk flest er nøytrale til stille mennesker. Det betyr ikke at du er mislikt, men at folk har litt problemer med å forholde seg til deg, fordi du ikke viser hvem du er.

Anonymkode: 0a70a...108

• Liker 2
Skrevet

Man blir ofte litt paronoid når man er den typen menneske, man tror gjerne at ingen liker enn osv. Men du er nok likt av alle selv om du er stille av deg :)

Anonymkode: 418ea...af3

• Liker 1

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...